Itt az utolsó Dota 1-es hős, Underlord!

Itt az utolsó Dota 1-es hős, Underlord!

A Valve a TI6 Main Eventje alatt bemutatott hőse pontosan érkezett, a leszámolás órája elérkezett! Welcome, Underlord!

Ígéretéhez híven a Valve elhozta nekünk az Abyssal Underlordot, a The Dark Rift update-ben. A 2011 óta eltelt időszak alatt végül az összes hős bekerült a játékba. (Vagy mégse, hiszen ősszel érkezik a következő, Monkey King?!)

Íme minden, amit tudnod kell Underlordról! 

Háttértörténet: Mélyen a felszín alatt, az ősi vulkanikus Aziyog városában, Vrogros (az alvilág bugyrainak ura) mélységi hordája a háború dobjait püfölik. Fajtájának legrettenetesebb kovácsmesterei fegyverezték fel, és igazi művésze pokol portáljainak megidézésében. Vrogros ádáz tűzesővel borítja be azt aki az útjába áll, és gyilkos vermébe száműzi mindazt ki szembeszáll vele, elpusztítva így minden ellenségét. Vezetése alatt a holtak seregei átkelnek a dimenzionális kapun és az első pokoli légiók csak előfutárai voltak a közelgő armageddonnak. A világ megannyi védelmezője rettegve vette tudomásul, hogy a hadúr színre lépett és bejelentette uralkodását!

 Firestorm

Tűzesőt zúdít a megadott területre. 6 hullámban érkezik az égi "áldás" és sebzi az ellenséges egységeket azonban épületre nem hat.
Cast Range: 750
Effect Radius: 400
Number of Waves: 6
Wave Interval: 1
Damage per Wave: 25/40/55/70
Max health as Damage per Second: 0.75%/1.5%/2.25%/3%
Burn Duration: 2
Cooldown: 12
Mana: 100/110/120/130

 Pit of Malice

Az általunk kijelölt helyre egy halálos vermet idéz. Minden célpont amely ott tartózkodik, vagy először áthalad bizonyos ideig csapdába esik.
Cast Range: 750
Effect Radius: 275
Damage: 100
Disable Duration: 1/1.5/2/2.5
Pit Duration: 7
Cooldown: 21/18/15/12
Mana: 100/115/130/145

Atrophy Aura

A közelben lévő ellenfelek veszítenek az alap sebzésükből. Ha meghal egy ellenséges creep vagy hős akkor utána az Underlord extra sebzéssel gazdagodik bizonyos ideig.
Radius: 900
Attack Damage Reduction: 18%/26%/34%/42%
Attack Damage per Hero Death: 30/35/40/45
Attack Damage per Non-Hero Death: 5
Attack Damage Bonus Duration: 30/40/50/60

Dark Rift

Megidézi a sötétség kapuját, ahol nem csak ő hanem a csapattársak is átkelhetnek. Ezt a portált azonban csak (kivéve wardok) szövetséges egységre vagy épületre célozva lehet aktiválni. Ha idő előtt megszakítjuk vagy meghalunk miután előhívtuk a varázslat cooldownra kerül.
Cast Range: Global
Radius: 450
Teleport Delay: 5/4/3
Cooldown: 130/120/110
Mana: 75/150/225

Néhány tipp és trükk a heroval kapcsolatban:

  • A stat alapú itemeket használó hősök ellen (pl. Drow Ranger) kimondottan fontos az Antrophy Aura...
  • Önmagában az ultid nem erős annak ellenére, hogy durvának tűnik.
  • Érdemes átgondolni egy gyors Boots of Travel beszerzését, vagy sok tp-t kell venni. Ha agresszívan játszol, mindenképp!
  • Ha nem akarod a laneket pusholni, ne szintezd az aurád.
  • A Firestorm és a Pit of Malice is AOE spell, tehát ha van melléd egy disabler vagy stunner társ, akkor bitang erősek lehettek.
  • ...és nem csak emiatt, de a jungle campek is a legjobb barátaid lehetnek emiatt.


Forrás: DotaCinema

Aki lemaradt volna a néhány napja becsempészett 6.88c frissítésről az itt most megnézheti, hogy pontosan mit is tartalmaz!

Íme néhány érdekesség:

 Elder Titan
Az Echo Stomp kevesebbet sebez alacsonyabb szinteken: 85/110/135/160 helyett 70/100/130/160 lett, és az altatott egységet nem ütik se a creepek sem a tower.

Faceless Void
A Chronospehere ultijának nőtt a cooldownja: 130/115/100 helyett 140/125/110 lett

Timbersaw
Kevesebb ideig tart a Reactive Armor (Hurrá!): 14/16/18/20 helyett 10/13/16/19 lett.

Shadow Shaman
A Disruption illúziói nagyobb sebzést szenvednek most már el: 150% helyett 200% lett.

A Lane Creepek pedig 20% helyett 35% XP-t adnak, ha neutralok ütik le őket.

A frissítés hoz még néhány apróságot. Többek között a játék vége lett sokat mondóbb. Statisztikailag most már kivesézhetjük, hogyan is teljesítettünk az ádáz küzdelemben.

Áttekinthetőbb és több információt tartalmaz most már a meccs végi összesített táblázat. Íme képekben:


Látható, hogy most már részletesebb statisztika áll rendelkezésre egy-egy játék után. Fontos, hogy összehasonlíthatjuk saját teljesítményünket az ellenfél 1-1 játékosával, így pl. kiderülhet, hogy carry pozícióban hogyan sikerült teljesítenünk vele szemben és esetleg mi az amiben még sokat javulhatunk. Illetve minden meccs után osztályzatot kapunk 4 tulajdonság alapján. Supportolás, pusholás, fight és farmolás alapján fog minket elemezni és pontozni. 


Az eredeti end screen kicsit részletesebben! Ugyan a képen nem látszik, de kibővült egy igen fontos és érdekes lehetőséggel, ugyanis ha a hősökre kattintunk, akkor a skill buildet és ordert is lehet látni. Hasznos lehet abban az esetben, ha szeretnénk csekkolni, hogy ki, hogyan és miként játszotta a hősét a meccs folyamán. Megmutatja még továbbá azt is, hogy például hányszor öltük meg az ellenséges supportot és egyéb nyalánkságok. Ami pedig a legtöbb embert érdekelheti, hogy az egyes itemeket milyen időpontban sikerült végül megszereznie ellenségünknek vagy éppen társunknak.


Itt pedig a networth és az xp grafikon kibővült verziója látható. Megtekinthető játékosonként (networth, level - szint, itemek). Csapattársakat is vizsgálhatjuk, ki, mikor, hogyan teljesített a játék adott szakaszában.

Forrás: dota2.com | dota2.gamepedia.com

TETSZETT A CIKK? HA IGEN, KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!