Ha már kezdted volna megszokni az aktuális változásokat és a képesség fákat, akkor itt az újabb patch az állóvíz felkavarására!
IceFrog nem tétlenkedik, ebben a hónapban sem hanyagolja kedvenc gyermekét. A Dota 2 kliens ma újabb frissítéssel bővült, megérkezett a 7.02, amely bár nem hozott óriási változásokat, mégis érdemes átolvasni, hiszen egy hős sem maradt ki a pakliból.
Általános változások:
- 200 arany és 2 sentry ward (láthatatlanságot felfedő) helyett most már akciósan 100-ért 1-et is lehet vásárolni.
- A külső Shrine-ok egy T3-as torony elpusztítása után rombolhatóak le
- Több fa található a Dire tornyok körül
- A Dire kiserdő hard és ancient táborát megcserélték, valamint jobban is stackelhetőek
- Régi ismerőst köszönthetünk újra a Captain's Mode világában:
Egyben finomhangoláson is átesett az éjszaka egyik koronázatlan királya:
- A Howl ezek után 30 helyett 40 manaba kerül
- Szintenként 1.5 agility helyett már csak 1-et kap
- Level 15 Talent:: Az újraéledési időből 20 helyett 25 másodpercet faraghatunk le
Mit is jelent az agility csökkentés ennél a hősnél?
Az agility-sek között a Slark kap a legkevesebbet, 1.5-et szintenként. 1 vagy annál kisebb növekedés pedig a Lycanon kívűl mindössze 7 hősnél figyelhető meg (Skywrath Mage, Enigma, Pugna, Warlock, Undying, Doom, Tiny). Level 25 után pedig ne csodálkozzunk, ha az alap 52 agi helyett mindössze 40-el rendelkezünk majd.
Tárgyakat érintő módosítások:
- Helm of the Dominator már nem 6, hanem csak 4 all statot ad és ezentúl az irányításunk alá vont creep minden esetben 125 aranyat ér
- A Silver Edge láthatatlansága utáni ütésünk egy kicsit kevesebbet sebez: 225 helyett 200-at
- A Tome of Knowledge kiskönyv pedig minden újraolvasás után extra 135 xp-vel jutalmaz
- Blademail: varázslatok révén elszenvedett sebzések refletálása után már nem jár spell lifesteal
- Dragon Lance plusz agility 14-ről 13-ra csökkentve
- Battle Fury hatósugara 280-ról 300-ra emelkedett, távolsága pedig 520-ról 570-re növekedett
- Bloodthorn újrahasználhatósági ideje 11-ről 13-ra nőtt
- Solar Crest mostantól 10 helyett 12 armort ad (ennyit kapnak a csapattársak vagy veszítenek el az ellenséges egységek)
- Sange esélye a Maimre 24-ről 30%-ra nőtt
- Sange & Yasha Greater Maim pedig 24-ről 35%-ra
- Heaven's Halberd Maim szintúgy 24-ről 35%-ra, újrahasználhatósága 30mp-ről 22-re csökkent
- A regeneráció rúna ugyanúgy viselkedik ezentúl mint a Healing Salve, tornyok és creepek nem üthetik le rólunk
- Ugyanez vonatkozik az Aegis lejárta utáni regen effektre is
- Nem ezt a szekciót érintené, de a HotD használata miatt a creep mindenképp hasznos lehet:
- Satyr Trickster Purge lassítása 100/80/60/40/20%-ról 5 másodperc alatt a következőképpen alakul: 50/40/30/20/10%
Hősök:
Leginkább a talent rendszerhez (képesség fa) nyúltak és egyik hős sem úszta meg. Mindet nem sorolnám fel, de íme néhány érdekesebb módosítás:
Luna:
- Az alap sebzése 6-al csökken
- Lunar Blessing Night Vision bónusz: 1000 helyett 250/500/750/1000
- Level 10 Talent: +4 armor helyett +15 sebesség
Monkey King:
- Az alap armorja 3-al csökken
- Jingu Mastery búnusz sebzése 80/120/160/200 helyett 75/100/125/150
- Jingu Mastery lifesteal 20/30/40/50% helyett 15/30/45/60%
- A Wukong's Command (Ultimate) képessége megszakad mialatt reinkarnálódik a hős (Aegis birtoklása alatt hal meg)
- Level 15 Talent: +20 sebesség helyett +75 Jingu Mastery sebzés
- Level 20 Talent: +15 Strength helyett 20% Magic Resistance
- Level 25 Talent: +25% Magic Resistance helyett +25 Strength
Windranger:
- Powershot sebzése: 120/220/320/420 helyett 180/260/340/420
- Powershot újrahasználhatósága 9mp helyett 12/11/10/9 lett
- Windrun lassításának hatósugara 300 helyett 325
- Windrun manaigénye ezentúl 100 helyett 75
- Level 10 Talent: +15 sebzés helyett +25% Windrun lassítás
- Level 15 Talent: +16 Intelligencia helyett +20 Intelligencia
- Level 15 Talent: +200 életerő helyett +40 sebesség
- Level 20 Talent: +12% Magic Resistance +20%-ra erősödött
- Level 20 Talent: +12% Spell Amplification +15%-ra erősödött
- Level 25 Talent: -5s Powershot Cooldown to -6s
Undying:
- Level 15 Talent: +30% XP növekedés helyett +35%
- Level 20 Talent: +20 sebesség helyett +25
- Level 20 Talent: +10 All Stats helyett +50 Tombstone Zombi sebzés
- Level 25 Talent: +40 Tombstone Zombi sebzés helyett -2s Decay Cooldown
- Level 25 Talent: a +12 Armor +15-re növekedett
Egy rövid videó, hogy milyen kis finomságokat tartogat ez a patch:
A teljes listát ITT érhetitek el.
Ki melyik hőst fogja először tesztelni? Melyik változással értesz egyet vagy melyiket sérelmezed?