Itt a 7.02-es frissítés a Dota2-höz!

Itt a 7.02-es frissítés a Dota2-höz!

Ha már kezdted volna megszokni az aktuális változásokat és a képesség fákat, akkor itt az újabb patch az állóvíz felkavarására!

IceFrog nem tétlenkedik, ebben a hónapban sem hanyagolja kedvenc gyermekét. A Dota 2 kliens ma újabb frissítéssel bővült, megérkezett a 7.02, amely bár nem hozott óriási változásokat, mégis érdemes átolvasni, hiszen egy hős sem maradt ki a pakliból.

Általános változások:

  • 200 arany és 2 sentry ward (láthatatlanságot felfedő) helyett most már akciósan 100-ért 1-et is lehet vásárolni.
  • A külső Shrine-ok egy T3-as torony elpusztítása után rombolhatóak le
  • Több fa található a Dire tornyok körül
  • A Dire kiserdő hard és ancient táborát megcserélték, valamint jobban is stackelhetőek
  • Régi ismerőst köszönthetünk újra a Captain's Mode világában:

Egyben finomhangoláson is átesett az éjszaka egyik koronázatlan királya:

  • A Howl ezek után 30 helyett 40 manaba kerül
  • Szintenként 1.5 agility helyett már csak 1-et kap
  • Level 15 Talent:: Az újraéledési időből 20 helyett 25 másodpercet faraghatunk le

Mit is jelent az agility csökkentés ennél a hősnél?

Az agility-sek között a Slark kap a legkevesebbet, 1.5-et szintenként. 1 vagy annál kisebb növekedés pedig a Lycanon kívűl mindössze 7 hősnél figyelhető meg (Skywrath Mage, Enigma, Pugna, Warlock, Undying, Doom, Tiny). Level 25 után pedig ne csodálkozzunk, ha az alap 52 agi helyett mindössze 40-el rendelkezünk majd.

Tárgyakat érintő módosítások:

  • Helm of the Dominator már nem 6, hanem csak 4 all statot ad és ezentúl az irányításunk alá vont creep minden esetben 125 aranyat ér
  • A Silver Edge láthatatlansága utáni ütésünk egy kicsit kevesebbet sebez: 225 helyett 200-at
  • A Tome of Knowledge kiskönyv pedig minden újraolvasás után extra 135 xp-vel jutalmaz
  • Blademail: varázslatok révén elszenvedett sebzések refletálása után már nem jár spell lifesteal
  • Dragon Lance plusz agility 14-ről 13-ra csökkentve
  • Battle Fury hatósugara 280-ról 300-ra emelkedett, távolsága pedig 520-ról 570-re növekedett
  • Bloodthorn újrahasználhatósági ideje 11-ről 13-ra nőtt
  • Solar Crest mostantól 10 helyett 12 armort ad (ennyit kapnak a csapattársak vagy veszítenek el az ellenséges egységek)
  • Sange esélye a Maimre 24-ről 30%-ra nőtt
  • Sange & Yasha Greater Maim pedig 24-ről 35%-ra
  • Heaven's Halberd Maim szintúgy 24-ről 35%-ra, újrahasználhatósága 30mp-ről 22-re csökkent
  • A regeneráció rúna ugyanúgy viselkedik ezentúl mint a Healing Salve, tornyok és creepek nem üthetik le rólunk
  • Ugyanez vonatkozik az Aegis lejárta utáni regen effektre is
  • Nem ezt a szekciót érintené, de a HotD használata miatt a creep mindenképp hasznos lehet:
    • Satyr Trickster Purge lassítása 100/80/60/40/20%-ról 5 másodperc alatt a következőképpen alakul: 50/40/30/20/10%

Hősök:

Leginkább a talent rendszerhez (képesség fa) nyúltak és egyik hős sem úszta meg. Mindet nem sorolnám fel, de íme néhány érdekesebb módosítás:

Luna:

  • Az alap sebzése 6-al csökken
  • Lunar Blessing Night Vision bónusz: 1000 helyett 250/500/750/1000
  • Level 10 Talent: +4 armor helyett +15 sebesség

Monkey King:

  • Az alap armorja 3-al csökken
  • Jingu Mastery búnusz sebzése 80/120/160/200 helyett 75/100/125/150
  • Jingu Mastery lifesteal 20/30/40/50% helyett 15/30/45/60%
  • A Wukong's Command (Ultimate) képessége megszakad mialatt reinkarnálódik a hős (Aegis birtoklása alatt hal meg)
  • Level 15 Talent: +20 sebesség helyett +75 Jingu Mastery sebzés
  • Level 20 Talent: +15 Strength helyett 20% Magic Resistance
  • Level 25 Talent: +25% Magic Resistance helyett +25 Strength

Windranger:

  • Powershot sebzése: 120/220/320/420 helyett 180/260/340/420
  • Powershot újrahasználhatósága 9mp helyett 12/11/10/9 lett
  • Windrun lassításának hatósugara 300 helyett 325
  • Windrun manaigénye ezentúl 100 helyett 75
  • Level 10 Talent: +15 sebzés helyett +25% Windrun lassítás
  • Level 15 Talent: +16 Intelligencia helyett +20 Intelligencia
  • Level 15 Talent: +200 életerő helyett +40 sebesség
  • Level 20 Talent: +12% Magic Resistance +20%-ra erősödött
  • Level 20 Talent: +12% Spell Amplification +15%-ra erősödött
  • Level 25 Talent: -5s Powershot Cooldown to -6s

Undying:

  • Level 15 Talent: +30% XP növekedés helyett +35%
  • Level 20 Talent: +20 sebesség helyett +25
  • Level 20 Talent: +10 All Stats helyett +50 Tombstone Zombi sebzés
  • Level 25 Talent: +40 Tombstone Zombi sebzés helyett -2s Decay Cooldown
  • Level 25 Talent: a +12 Armor +15-re növekedett

Egy rövid videó, hogy milyen kis finomságokat tartogat ez a patch:

A teljes listát ITT érhetitek el.

Ki melyik hőst fogja először tesztelni? Melyik változással értesz egyet vagy melyiket sérelmezed?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!