Új bug-ot találtak Kha'zix-nál. Vagy mégsem?
Amióta kijött a Sandbox, a játékosok belevetették magukat az új játékmódba, és egyre másra jönnek a poénos videók a végtelen Syndra ultikról, hogy Ivern gyakorlatilag egy ültetvényt csinál a pályából, vagy ahogy Teemo kipakol több ezer gombát. Persze a Sandbox nem erre lett kitalálva, a cél az volt vele, hogy a játékosok kombókat teszteljenek és gyakorolják a különböző mechanikákat. A gyakorlás közben viszont jöttek a bugok, mint a legutóbbi Kha'Zix-nál.
A fenti videóban a srác Void Spike-okat spammol, és némelyik random módon elkerüli a célt, anélkül, hogy megmozdítaná az egeret. Sőt, a következőben tökéletesen rápakolja a kurzort a bábura, és még akkor is van olyan, amikor a lövedék gyakorlatilag átmegy a célponton.
De ez így lett kitalálva, vagy sikerült találni egy elég erős bugot? A videót készítő játékos meg is válaszolja ezt a kérdést. Először még azt hitte, bug az egész, de utána egy kicsit beleásta magát a témába. Ha a Void Spike kap egy evolúciót, akkor három irányba lehet vele lőni. De ha mondjuk valakit közvetlen közelről akarunk meglőni, akkor csak egy fogja eltalálni, a másik kettő keresztül megy. Ha mind a három betalálna, az durva sebzést okozna, amitől Kha talán még inkább imba lenne. Szóval a válasz az egészre, hogy van egy belső számláló a játékban, ami bizonyos időn belül nem enged be találatot ugyanebből a képességből. A teóriát a Redditen Riot Exgeniar is megerősítette:
"Ugyan nincs előttem a forráskód, de szerintem ez a helyes válasz. Emlékezzetek arra, hogy fura dolgokat ígértünk, ha kikapcsoljátok a CD-ket a Sandbox-ban."
Így már érthető a dolog, és egy-egy meccsen rendben is van. De mi lesz majd, ha megint jön az URF, vagy a One for All, akkor mi lesz a Void Spike-kal? Remélhetőleg addig javít egyet a Riot ezen, mert ha nem, akkor sajnos Kha gyenge lesz ezekben a játékmódokban.