Viszlát Orianna bug és remake-ek, megjött a 7.6-os patch

Viszlát Orianna bug és remake-ek, megjött a 7.6-os patch

Megérkezett a legújabb LoL patch, azaz a 7.6. Kijavították az Orianna bug-ot, érkezik az új Galio.

Megjött a legújabb frissítés a League of Legends-hez, szám szerint a 7.6-os. Érkezett pár finomítás és persze hibajavítás is, az eddigi patchekhez képest egész rövidre sikerült, de nézzük is mi változott ezúttal.

Kevésbé leszünk kifárasztva, Aatrox újra feltámad? - 7.5-ös patch

Uacute;jabb frissítési csomag érkezett, megpróbálták a lövészeket kicsit kiegyensúlyozni, Aatroxot visszahozni, pár mágus gyengíteni és a tárgyakat is helyrepofozni.

Hősök

Aatrox: nemrég kapott pár erősítést az elmúlt patch-ben, most a passzívját finomították kicsit. Újraéledésnél a Vérkút passzívja telítve lesz, nem kell újra feltöltenie, illetve a W (Vérszomj/Véráldozat) képessége sem veszíti el a stackeket. Ha épp a második támadásnál tartottunk halálunkkor, akkor feltámadás után az első alaptámadásunk a harmadiknak fog számítani, biztosítva ezzel a bónuszokat, amiket amúgy is kapnánk.

Cho'Gath: Az ultija több életerőt ad stack-enként magasabb szinteken, illetve 5-ről 6-ra növelték a maximális minionokból, illetve kis szörnyekből szerezhető stackek számát. Így egy fokkal könnyebb lesz az ösvényen, vagy a dzsungelben erősödni vele.

Fiddlesticks: őt nagyon régen láttuk már a boncasztalon, Q (Félemlítés) képességét kicsit messzebbről alkalmzhatja, illetve a W-vel (Szipolyozás), ha előbb meghal célpontja, minthogy a varázslat véget érne, a fennmaradó rész újratöltési idő csökkentésként marad meg, azaz hamarabb használhatja újra. Ez kicsit elősegítheti a dzsungelben való haladását későbbi szinteken, talán újra láthatjuk őt solo que-ban gyakrabban.

Galio: játszhatóvá válik a frissített Galio.

Gnar: azonos szintre hozzák Gnar életerővisszatöltését mindkét formában, valamint ezeknek a növekedését is. Ezen kívül Mega Gnar formában E (Összezúzás) képessége után most már be tudunk időzíteni egy következő képességet, ami az animáció végével azonnal érvénybe lép.

Miss Fortune: a kalózhölgyemény egy kis erősítést kapott Q (Kettőt egy csapásra) varázslatára. Második szinttől kezdve többet sebez, mint eddig és sebzésének 100%-át is megkapja rá bónuszként. Ezen kívül, hasonlóan Tristana E-jéhez, ennek a hatótávja is megegyezik majd az alaptámadáséval, így például növelhető a Gyorstüzelő ágyúval. Az animációkat is folyamatosabbá tették, innentől nem fog egy röpke pillanatra se megállni a Q vagy az E használata közben.

Orianna: a Vitality vs. Giants meccsen hírhedté vált bugot kijavították. Ha Orianna célpontja meghal, miközben a labda rajta van pajzzsal együtt, nem automatikusan tér vissza Oriannához, helyette ott marad a földön a halott csapattárs fölött. Kár, hogy ehhez egy tétmeccs és 3,5 év kellett, hogy kijavítsák.

Quinn: A Pusztító passzív aktiválódása után a W kapcsán több bónusz támadási sebességet fog kapni mint eddig, ötös szinten a kétszeresét. A végső képessége viszont visszaalakuláskor kevesebb bónusz kapt a sebzéséből, illetve a képesség megszerzése után, mindig Valorként éled majd újra, ezzel elkerülve azt a pár másodperces átalakulást, hogy megkapjuk a mozgási sebességbónuszt.

Varus: egy kisebb erősítést kapott vissza Q (Átütő nyílvessző) képességére, annak is a passzívabb felére. A legutóbbi patchben sokkal hosszabb töltési időt rakta rá, amit tudott csökkenteni, ha Métely jelzőket (W) robbantott le az ellenséges hősökről. Alapvetően ez a csökkentés 4 másodperc volt, viszont ez csökkent az újratöltési idővel, azaz minél több CDR-t vettük Varusra, annál kevesebbet vett le ez a mechanika. Ezt most megszüntették és Mételyezett hős eltalálása esetén fixen 4 másodpercet spórolhatunk meg a következő nyílvesszőből, ezzel is bátorítva a Varusokat, hogy ne csak a Q-ra várjanak, hanem használják az alaptámadásokat is.

Mesterségek

A hadúr vérszomja: mostantól nem életlopást biztosít arra az egy feltöltött támadásra, hanem a sebzésünk alapján tölt vissza életet, szintekkel fejlődve minél többet. Ha ez a feltöltött támadás kritikus lenne, akkor a gyógyult mennyiség is a kritikus találat sebzése alapján tölt vissza életet, így például növelhető a Határtalan Pengével.

Dzsungelszörnyek

Vörös szederhát: csökkentették a szörny mágikus ellenállását.

Még mindig nem sokat tudni a nagy tank frissítésről, kíváncsian várjuk, akkor mi minden fog változni a játék kapcsán.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!