HotS: Érkezik Cassia, változhat a ranked map pool

HotS: Érkezik Cassia, változhat a ranked map pool

Áprilisban jön a 2.0, kapunk egy új hőst és a rangsorolt meccsek is változnak. A Blizzard rendesen rálépett a gázra.

Masszív frissítést kap a Heroes of the Storm: új progressziós rendszer, új fizetőeszköz, ládanyitogatás, új Battleground meg pár speciális játékbeli tárgy is. 

A 2.0 mellett azért a Blizzard még mást is tartogatott a tarsolyában. Lucio még meg nem is biztos, hogy megtalálta a helyét a hősök között, de máris érkezik a következő karakter, Cassia az Amazon. Ha valaki játszott még a jó öreg Diablo 2-vel, akkor ismerősek lehetnek a képességek, hiszen Cassia a Javelin buildes játszható karakter képességeit kapja meg, a dizájnja pedig tükrözi a klasszikus D2 vonalakat. Emellett pedig még érkezett egy bejelentés is a HotS fejétől, Alan Dabiri-től, aki arról beszélt, hogy az új verzióban a kompetitív játék is változik egy kicsit.

Cassia a Javazon

Legutóbb egy támogatót kaptunk, most pedig érkezik egy orgyilkos. Persze azért az egészben van egy csavar is, hiszen második szerepe már a tank, ami azért valljuk be, nem túl gyakori az orgyilkosok között. Az alap trait-je nagyon durván csökkenti a bekapott alapsebzéseket, emellett azok ellen a karakterek ellen, akiket megvakítottak (blind) bónusz dps-t oszt ki. Az olyan hősökkel, mint Li-Li vagy Artanis, durva szinergiákat lehet majd kinyerni belőle. De ezek után lássuk, milyen képességei lesznek.

Trait

Avoidance

Ha épp nem ül mount-on és úgy mozog, akkor kap 65 armort az alaptámadásokkal szemben, ezzel 65%-kal csökkenti az ebből beeső sebzést.

Alap képességek

Lightning Fury (Q)

Egyenes vonalban eldob egy dárdát, ami ha eltalál egy ellenséges hőst, akkor kettéválik és még két célponton tud sebezni.

Blinding Light (W)

0,5 mp cast után a célterületen 2 másodpercre minden ellenséges hőst megvakít (blind).

Passszív: Cassia 15%-kal többet üt minden olyan célpontra, ami blind hatása alatt van.

Fend (E)

Ráront egy ellenséges hősre, érkezéskor pedig elkezd egy 1,5 mp-s castot, ami alatt minden ellenfelet sebez maga előtt 0,25 másodpercenként. A szörnyeken és a camp-eken ez a képesség 50%-kal kevesebb sebzést okoz.

Heroic képességek

Ball Lightning (R)

Megidéz egy gömbvillámot, amivel megcélozhat egy ellenséges hőst. Ezek után a gömb hatszor pattog tovább Cassia és az ellenfelek között és persze ezalatt durva sebzést tol ki.

Valkyrie (R)

Cassia megidéz egy valkűrt, ami 0,75 másodpercen belül az amazonhoz rohamozik. A roham során az útjából mindenkit félreüt és az első hőst, akit eltalál, közel rántja idézőjéhez és 0,5 mp-re még le is bénítja (stun).

Érdekes egyveleg lesz az új hős, bár azt azért figyelembe kell venni, hogy a lőtávolsága kisebb, mint a legtöbb távoli karakternek, ha pedig beugrottatok egy Fend-el, akkor nem sok lehetőség van menekülni, ott bizony keményen állni kell a pofonokat. De hát erre van a Trait, nem?

Megváltozhat a kompetitív map pool

Az új hőssel egy bejelentés is érkezett a fejlesztőktől, miszerint felmerült az az ötlet, hogy mostantól redukálják a pályák számát a rangsorolt meccseken. Persze egy-egy map nem kerül ki véglegesen, hanem elindul egy rota rendszer, amiben időszakonként csak limitált pályára dobhat be majd minket a játék. Erről a lehetőségről Alan Dabiri, a játék egyik vezető fejlesztője beszélt:

„Ha új játékos érkezik a játékba, akkor minden egyszerre ráömlik. Azzal, hogy a HotS folyamatosan fejlődik, rá kell jönnünk, hogy a bonyolultsága is egyre durvább. A túl sok lehetséges BG rangsorolt meccseken csak egy újabb nehézség. Ha limitáljuk a számukat, akkor csökkenthetjük azt a súlyt, ami az újak vállát nyomja.”

A tervek szerint a rotációkat a HGC bajnokságokhoz kötik majd.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!