Hirdetés

Újabb változás jön, a Blizzard igazságosabbá teszi a százalékos rendszert

Hallgattak a játékosok kritikáira, nem lesznek többé 1 százalékkal megszerzett győzelmek.

Hirdetés

A Blizzard többször is hangoztatta, hogy jóval nagyobb a döntetlenek mennyisége az ideálisnál az Overwatch Assault és Hybrid pályáin, éppen ezért nemrégiben bevezettek egy változtatást, melynek köszönhetően jelentősen csökkent a leikszelt meccsek száma.

Az új rendszer százalékos formában számolja az egyes csapatok előrehaladását a pontokon, és ez alapján dönt, ha mindkét fél ugyanaddig jut csak el. Ez is szült azonban kellemetlen szituációkat, ha ugyanis az "A" csapat tökéletesen teljesít védekező oldalon, és semennyi capture-t nem enged a "B" csapatnak, akkor utána támadó oldalon elég mindössze 1%-ot elérniük, és máris vége a mérkőzésnek.

22 másodperc: ilyen gyorsan befejeződhet egy meccs az új változtatás miatt

A Blizzard változtatott, hogy kevesebb legyen a döntetlen - ez lett az eredménye.

Ez meglehetősen játékélményromboló tud lenni (ráadásul megköveteli, hogy a védekezőknél folyamatosan legyen valaki a ponton, különben automatikusan bukják a meccset, amint beér valaki a másik féltől), a Blizzard ezért úgy döntött, ismét változtat: minimum 33%-ot el kell érni, máskülönben döntetlen lesz a végeredmény.

Íme néhány példa, melyekkel az új rendszer működését szemléltették:

  • 1. példa: "A" csapat támadja az első pontot, de csak 10%-ot ér el. Ezután "B" csapat támad, ők 20 %-ot érnek el. Az eredmény döntetlen, mivel egyik csapat sem érte el a 33%-ot.
  • 2. példa: "A" csapat támadja az első pontot, ahol 90%-ot ér el. Ezután "B" csapat támad, de csak 40%-ot érnek el. "A" csapat nyer, mivel több százalékot értek el, és meglett a minimális 33%.
  • 3. példa: "A" csapat támadja a második pontot és el is foglalja az, 3 perc marad az idejükből. Ezután "B" csapat támad, ők is elfoglalják a második pontot, de csak overtime-ban, így nem marad az idejükből. Újból "A" csapat támad, akik a 3 perc lejártával csak 20%-ig jutnak. Az eredmény döntetlen, mivel nem érték el a minimális 33%-ot.

A fenti változtatás következtében ismét valamivel több döntetlen fog születni, de még mindig jóval kevesebb, mint az eredeti szisztéma esetében.

Hogy pontosan mikor kerül be az új rendszer, azt egyelőre még nem tudni. Ti mit gondoltok, szükséges volt a változtatás?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?