Mégsem nerfelik Ahri-t és Syndra-t még, a Zyra rework is kimarad a 7.11-ből

Mégsem nerfelik Ahri-t és Syndra-t még, a Zyra rework is kimarad a 7.11-ből

A bejelentés ellenére utólag úgy döntött a Riot, még ülnek kicsit a Syndra és Ahri nerfeken, valamint a Zyra rework-öt is átgondolják.

Zyra ellen nem egyszerű játszani, pedig egy nerfet már kapott, ahol "butábbá" tették a növényeit és nem automatikusan hősöket céloznak már. Egy kisebb fajta rework-öt tervez neki a Riot, de ezt egyelőre elnapolják, hasonlóan az Ahri és Syndra nerfekhez, amiket szintén nem fogunk látni a 7.11-ben.

Ahri és Caitlyn nerfek érkeznek, fény derült az "új" Malzahar-ra is

Aioween | 17/05/24 17:00 Caitlyn várható nerfjei már egy ideje ismeretesek, a múlt héten Ahri is csatlakozott a gyengítésre várók közé, amiknek a pontos részleteit is közölték a legújabb PBE patch-ben. Továbbá a korábban csak homályosan megfogalmazott Malzahar változtatásokat is konkretizálták, így már tisztább képet kapunk arról, miben is lesz más.

A legnagyobb gondot továbbra is növények jelentik Zyra-nál és a soron következő változások is leginkább ezeket érintették volna. Túl sok HP-juk van jelenleg, ahhoz képest, hogy mennyit tesznek hozzá Zyra játékához, így ebből vettek volna vissza leginkább, cserébe gyakrabban kapott volna magokat. A változásokat egyébként eszközölték, de csak a PBE szerveren és a jelek szerint nem voltak elégedettek az eredménnyel. Visszavonják újításokat és egy ideig pihenőre teszik a dolgot, ezért a 7.12-es patch előtt aligha fogjuk ezeket látni.

Ami a két mágust/orgyilkost illeti a mid lane-en, Ahri és Syndra nagyon jó formában vannak jelenleg, sőt inkább túl jóban. Ahri egymaga birtokolja a legnagyobb győzelmi és választási arányt is a középső ösvényen, Syndra pedig akár egy gombnyomással eltüntetheti a teljes életerőd és vele együtt téged is a pályáról. Mivel alapvetően olyan hősökről beszélünk, akik a képességeikre hagyatkoznak, kissé zavaró lehet, hogy ennyire könnyű velük a játék.

Ahri-val az volt a terv, hogy a W-ről és az ultiról inkább az E-re kerülne át a sebzés, hogy az azzal való célzást kicsit nagyobb hangsúlyt kapjon, de az összesített sebzés mit sem változott volna így, feltéve ha mindennel talál.

Syndránál kicsit más a helyzet, mivel az ultiját leszámítva minden más képessége skillshot. Vicces módon azonban pont az egyetlen olyan képessége üt a legnagyobbat, amit nem lehet mellélőni. Mégis leginkább a többi képességét lehet finomhangolni, az ultiban maximum a sebzést lehetne változtatni, ezért a W-jét szeretnék kissé elkerülhetőbbé tenni, valamit a gömbök rövidebb ideig maradnának a pályán.

Ezek az újítások már nagyjából mind be voltak tervezve a 7.11-es patch-be, de a tegnapi napon a Riot visszavonta őket és majd egy későbbi patch-ben adják ki egy kicsit más köntösben. Ez persze annyira nem jó hír azoknak, akik úgy várták ezeket, mint a megváltást, de egy kicsit türelmesebbeknek kell lenniük. Még mindig jobb egy frissítést újra átgondolni, mint meggondolatlanul kiadni, aztán takarítani a saját hibáink után.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!