Honor rendszer, frissített tárgyak, itt a 7.13!

Honor rendszer, frissített tárgyak, itt a 7.13!

Megérkezett a legújabb patch és vele együtt a nemsokára jön honor system, pár újított tárgy, az SKT skinek, na meg a szokásos hősfrissítések.

Ma se fogunk unatkozni, hiszen van mit olvasni a legújabb League of Legends patchben, ami a 7.13-as nevet viseli. A korábban beígért jutalmazási rendszer is még ebben a patch-ben bekerül, hamarosan minden meccs végén lehetőségünk lesz a legértékesebb játékosokra szavazni, ahogy azt már megírtuk.

Miért is éri meg jól viselkedni a játékban, érkezik az új Honor rendszer

Aioween | 17/06/14 10:30A következő patchben, vagyis a 7.13-ban jön az új Honor system, vagy becsületrendszer magyarul. Nézzük mi is vár ránk pontosan! Ezt korábban már említettük, hogy a Riot valami nagyot szeretne alkotni, mert a jelenlegi rendszer úgy ahogy van, befuccsolt, nagyon kevesen használják már aktívan.

Az új Honor rendszerről most nem ejtenénk szót, mivel a fenti cikkben már leírtuk pontosan, hogy is fog az egész működni, nézzük inkább a többi változást.

Hősök

Galio: csökkentették az alap páncélértékét, a Winds of War (Q) kevesebb alapsebzéssel rendelkezik, de több bónuszt kap az AP tárgyakból. Kár, hogy a Doran's Ring már nem halmozható az egyedi passzívja miatt. A Hero's Entrance (R) animációja változott picit, de az érkezési idő maradt a régi.

Gnar: elég csinos buffokat kapott a Boomerang Throw-ra (Q), a sebzését megnövelték a második szinttől, ráadásul nem is kevéssel, 5-ös szinten plusz 40-et kapott rá, így többet tud majd messziről poke-olni. A Mega Gnar formában lévő Crunch (E) képesség hatótávja pedig nőtt, vagyis ebben a formában is kicsit mozgékonyabbak leszünk a pályán. 

Rekkles, akarom mondani Kennen: enyhe nerfeket kap a kis villámmókus. Az Electrical Surge (W) eddig csak AD-ból kapott bónuszt, most AP-ból is fog, viszont az AD részéből visszavesznek ugyanennyit, talán ezzel akarják picit visszaszorítani az AD AS Kenneneket. Szintén változik a jelzők gyűjtése, az erősített támadás nem on-hit-re, vagyis találatra adja be a jelzőt minden negyedik támadás után, hanem a támadás elindításakor. A Ruunan's Hurricane továbbra sem ad több jelzőt egyszerre. A Lightning Rush (E) pedig több sebzést kap AP tárgyakból.

Kha'Zix: a kis bogarunk még inkább a magányba szeretne burkolózni, a Taste Their Fear (Q) kevesebbet sebez innentől, viszont az izolált bónusz több lesz rajta, óvakodjatok tőle. Erősítik a Void Rush (R) fejlesztett változatát, Kha'Zix tovább marad láthatatlan, hogy azt csináljon titokban, amit csak akar.

Kindred: Mark of the Kindred (passzív) innentől 3 jelzőnként növeli a támadási hatótávot, a Wolf's Frenzy (W) %-os sebzése félről %-ról egyre nőtt. Plusz sebzést kapott a Mounting Dread (E) is. Hogy mindez mire lesz elég, meglátjuk, de nagy változást nem várunk tőle, legalábbis profi szinten, még mindig vannak/lesznek jobbak nála.

Maokai: mindenki kedvenc fája több kezdő HP-t kap és a Nature's Grasp messzebbre ér el, valamint a CD-t is csökkentették rajta. Ezekről már írtunk korábban, akkor sem voltak meggyőző buffok és most sem azok.

Poppy: Egy 1%-os sebzésnövelés kerül a Hammer Shock-ra (Q), vagyis oda-vissza összesen 2.

Rek'Sai: jobban működnek a Q közben betárazott képességek innentől. A Burrowed (W) képesség ugyanannyi ideig tart, hogy ha W-t vagy alaptámadást nyomunk. Tovább növelték az AD rátát a Void Rush-on (R).

Shaco: említettük már, hogy Shaco is kap némi szeretetet, a Two-shiv Poison (E) innentől fizikai sebzés lesz, növelték az alapsebzést és a későbbi szinteken az AD rátákat is. Ezen kívül maximum 50% plusz sebzést okoz még, a célpont hiányzó HP-ja alapján, a korábbi százalékos dolgot pedig kivették.

Trundle: újra beletörheti fogait a tornyokba, mivel a Chomp (Q) használható lesz rajtuk. A Frozen Domain (W) több HP regen-t és megnövelt gyógyítást ad. Úgy látszik a megnövelt Q sebzéslopást elvetették, az elég durva lett volna.

Xayah: a Double Daggers (Q) animációja a támadási sebességünkkel együtt rövidül. 

Tárgyak

Abyssal Mask: mostantól manát is ad nekünk, viszont picivel kevesebb MR-t. Kivették a 100%-os plusz HP regent belőle, ellenben kapott egy új passzívot: az elszenvedett sebzés 15%-át visszakapjuk manaként és ha manát használunk, annak a 20%-át visszakapjuk HP-ként, utóbbinak a maximuma 25 HP. Ez az olyan tankoknak igencsak jól fog jönni, akik képességeikre hagyatkoznak, leginkább az AP top tankokra gondolunk, mint Gragas, Nautilus, vagy Galio, akiket mind érzékenyen érintett a Doran's Ring változtatása.

Adaptive Helm: plusz 50 HP, semmi más.

Ancient Coin: több aranyat kapunk az érmékből, valamint több manát is tölt vissza. Ugyanez igaz a továbbfejlesztett változatokra is. Kellett egy kis segítség ennek a tárgynak, mert messze elmaradt a többi támogató tárgytól.

Dzsungel tárgyak: Tracker’s Knife, Stalker’s Blade és a Skirmisher’s Sabre több manaregent ad a dzsungelen belül, a Runic Echoes pedig használatkor a hiányzó mana 15%-át tölti vissza.

Bami's Cinder: csökken a HP, amit ad, viszont olcsóbb lesz 200 arannyal és az aura kétszer annyit sebez, mint eddig minden olyan ellenfélre, aki nem hős. 

Cinderhulk: a Bami-hoz hasonlóan ez is változik árban, HP-ban és az aurában is, viszont több bónusz HP-t kapunk, az eddigi 15% helyett 20-at. 

Sunfire Cape: változatlan marad az ára, de több összetevőből készül és kevesebb a kombinálási költség.

Végül, de nem utolsó sorban a 25 arany helyett 100-at fog érni a Rift Herald feje.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!