Van-e helye a játékban legendás varázslatoknak?

Van-e helye a játékban legendás varázslatoknak?

A Tempostorm eljátszott a gondolattal, hogy mi van ha igen.

Az Un'Goro óta már léteznek olyan kártyák, amik technikailag varázslatnak számítanak és ott virít rajtuk a narancssárga legendary ékkövecske, ezek ugye a Quest lapok. A Tempo Storm elgondolkodott azon, hogy akár tovább is lehetne haladni ezen az úton és még több legendás spell lapot lehetne bevezetni, persze nagyobb változatossággal. Az elképzelés tök jó, viszont pár helyen nagyon op a dolog, pár esetben pedig nagyon gyenge.

Druid

Beast Mode

A kezedben és a paklidban lévő lények mostantól beast-nek számítanak, a hősképesség pedig mostantól eggyel többet sebez.

Az ötlet jó, talán ez lehet az a kártya, ami miatt végre működőképes lesz a Beast Druid.

Hunter

Aimed Shot

A hősképességgel mostantól lehet célozni.

Még a GvG-ben volt egy olyan lap, ami tudta ezt az effektet. A SteamWheedle Sniper, egy epic 2 manás 2/3 lény volt. Hiába volt relatíve jó, akkor sem használták sokan, viszont azzal, hogy az effektje a varázslat kasztolás után végig megmarad az sokat jelenthet, a Midrange Hunter tuti megerősödne, sőt talán a Control Hunter is láthatna játékot.

Mage

The Secrets of Kirin Tor

A játék végéig a Secretek hatásai duplázódnak (ha lehetséges).

Dupla Mirror Entity, Dupla Ice Barrier és Dupla Mana Bind. Ez így egyben nagyon jól hangzik, de egy 8 manás varázslatért cserébe? Így már nem tűnik olyan durván erősnek ez a lap. De talán a Secret Mage-be beférne, főleg ha be van tárazva egy Ateish.

Paladin

Divine Leadership

Minden páston lévő lény visszakapja az eredeti vagy a buffolt stajait és még kap +2/+2-t.

A tökéletes tempóvarázslat. Egy jó Sunkeeper Tarim után még egyszer felboríthatja az egyensúlyt a páston. Persze emellett egy befejező lapként is lehet használni, ha nem elég a sebzés.

Priest

The Last Angel

Életerőt cserélsz az ellenfél hőssel.

Szinte végtelen potenciál van benne. Az agro paklik ellen csak el kell jutni a 10. körig, ledobni pár lényt és mielőtt bevinnék az utolsó halálos sebzést kijátszani ezt a lapot. Igazából azt is rá lehetne írni, hogy 'más munkájának gyümölcse'.

Rogue

Mater Poisoner

+1/+2 a fegyverre és Poison effekt, ha nincs fenn fegyver felpakol egy 2/3-as fegyvert poison effektel.

Ez ismét egy control lap, ami segít megbirkózni pár erősebb fenyegetéssel akár a játék korai vagy kései szakaszában. Doomsayer ellen tökéletes és persze egy Ysera is simán az áldozatául esik. Talán ez a lap az egyik legkiegyensúlyozottabb, mivel nem sokban különbözik az Envenom Weapon-tól.

Shaman

Elemental Overload

A pakliban minden lény kap +1 Spell Power-t, de az összes Overload kártya Overload értéke megnő kettővel.

Sok olyan Shaman varázslat van, ami nagyot sebez, de a legtöbbnél ott van az a fránya Overload szócska. Ez a kártya felerősítheti ezeket a lapokat, de azt tudni kell, hogy ha nem sikerül lezúzni az ellenfelet, akkor a következő körben nem lesz mana.

Warlock

Soulstone

Ha halálos sebzést kapna a hős, akkor halál helyett 15-re ugrik az életpontja

Ezzel a lappal a Lock gyakorlatilag kap egy keményen felbuffolt Ice Blockot. Ha létezne, akkor lehet megint lenne értelme Handlockot játszani, vagy akár csak egy kicsit több esélye lenne a kasztnak, hogy valami szerepe legyen a mostani metában.

Warrior

For the Horde

Minden kézben tartott és pakliban lévő lény innentől Charge-ot kap.

Hiába hogy 5 manába kerül kijátszani, a Charge képesség olyan erős, hogy emiatt a közösség olyan gyorsan kezdene sírni, hogy azt le sem lehetne írni. Visszatérne a Patron pakli és megint lehetne tolni a jó kis OTK kombinációkat a Frothing Berserker-rel.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!