Jó néhány early game spellhez hozzányúltak, csak nem lassítani akarják egy cseppet a meccsek elejét?
Véget értek a TI7 selejtezői és mostanában IceFrog nagy odafigyeléssel egyengeti a Dota 2 útját. Újabb frissítés látott napvilágot, amellyel orvosolni próbálják a balansz okozta nehézségeket. A 7.06 már az e jelű újításoknál jár, egyelőre tehát a kisebb és gyakoribb tapaszolást választják a Valve-nál. Nem meglepő, hogy csupa olyan hőshöz nyúltak, akik a kvalifikációk alatt nagy szerepet kaptak.
A 7.06 május közepén került bemutatásra és azóta a Night Stalker lett az egyik kedvenc. Nem csoda tehát, hogy a legjobban teljesítő hősöket kicsit megpiszkálták. A változtatások listája:
- A neutrál kis tábor 10%-kal több aranyat ad
- Veil of Discord: A recept 400 helyett 500-ba kerül
- Bloodthorn: Critical Strike sebzése 1.45-ről 1.4-szeresre csökkentve
- Heaven's Halberd: Disarm időtartama távolsági hősökön 5.5 másodperc helyett 5 mp lett
- Alchemist:
- A hős alap Agility-je 11 helyett 16
- Greevil's Greed Bounty Rúna szorzó 2x helyett 2.5x
- A hős alap Agility-je 11 helyett 16
- Arc Warden: A fordulási rátája javult 0.4-ről 0.6-ra
- Batrider: Flaming Lasso cooldown 90/75/60 másodperc helyett 100/80/60
- Brewmaster:
- A kis tűzpanda életereje 1200-ról 1300-ra nőtt
- Level 10 Talent: +30 támadási sebesség helyett +30 sebzés lett
- Level 25 Talent: +120 sebzés helyett +140 támadási sebesség lett
- A kis tűzpanda életereje 1200-ról 1300-ra nőtt
- Broodmother: Level 20 Talent: spiderlingek támadási sebzése +12 helyett +14
- Bristleback: Alap sebzése 4-el csökkent
- Chen:
- Hand of God Heal gyógyítása 225/325/425-ról 225/350/475-re nőtt
- Level 20 Talent: +90 Gold/Min helyett +120
- Hand of God Heal gyógyítása 225/325/425-ról 225/350/475-re nőtt
- Clockwerk:
- Battery Assault 75 helyett 100 manába kerül
- Alap sebzése 3-al csökkent
- Battery Assault 75 helyett 100 manába kerül
- Dark Seer: Surge cooldown12/11/10/9-ről 13/12/11/10-re nőtt
- Enchantress: Nature's Attendants manaigénye mostantól 125/140/155/170 helyett 125
- Io: Spirits manaigénye mostantól 120/130/140/150 helyett 150
- Legion Commander: Press The Attack cast távolság 800-ról 700-ra csökkent
- Leshrac:
- Level 15 Talent: a +10% Mágia ellenállás +15%-ra nőtt
- Pulse Nova sebzése 100/130/160-ról 100/140/180-ra nőtt
- Level 15 Talent: a +10% Mágia ellenállás +15%-ra nőtt
- Lifestealer: Strength növekedés szintenként 3.3-ról 3.1-re csökkent
- Lina:
- Dragon Slave sebzése 110/180/250/320-ról 85/160/235/310-re csökkent
- Level 25 Talent: +40/4% Fiery Soul helyett +35/3%
- Dragon Slave sebzése 110/180/250/320-ról 85/160/235/310-re csökkent
- Luna:
- Level 10 Talent: a +15 mozgási sebesség +20-ra nőtt
- Level 20 Talent: a +10% mágia ellenállás +15%-ra nőtt
- Level 10 Talent: a +15 mozgási sebesség +20-ra nőtt
- Lycan: Howl cooldown 55/50/45/40-ről 60/55/50/45-re nőtt
- Monkey King:
- Boundless Strike cooldown 25-ről 22-re csökkent
- Wukong's Command két támadása között eltelt idő 1.6-ról 1.4-re csökkent
- Boundless Strike cooldown 25-ről 22-re csökkent
- Morphling: Alap támadási sebesség 1.55-ről 1.5-re csökkent
- Naga Siren: Alap életerő regeneráció 0.5-ről 1.5-re nőtt
- Nightstalker:
- Alap Intelligencia 16-ról 13-ra csökkent
- Hunter In The Night cooldown 26/22/18/14 helyett 30/26/22/18
- Alap Intelligencia 16-ról 13-ra csökkent
- Nyx Assassin: Mozgási sebessége 305-ről 300-ra csökkent
- Ogre Magi:
- Level 15 Talent: +8% Mágia ellenállás helyett +12%
- Level 20 Talent: +250 életerő helyett +350
- Level 20 Talent: +25 Mozgási sebesség helyett +30
- Level 15 Talent: +8% Mágia ellenállás helyett +12%
- Phantom Lancer: Agility növekedés szintenként 2.6-ról 2.8-ra nőtt
- Phoenix: Level 10 Talent: +175 HP helyett +200
- Puck: Alap armor 1-el csökkent
- Pugna: Level 25 Talent: a +150 Nether Blast sebzés +200-ra nőtt
- Queen of Pain:
- Alap sebzés 4-el csökkent
- Level 25 Spell Lifesteal (varázslat utáni életerőszívás) 70% helyett 60%
- Alap sebzés 4-el csökkent
- Razor: Agility növekedés szintenként 2.0 helyett 1.8
- Sand King: Caustic Finale sebzése az időtartam lejárta után 45/65/85/110-ről 20/50/80/110-re változott
- Shadow Demon:
- Alap Strength 19-ről 21-re nőtt
- Demonic Purge cooldown 50 helyett 40
- Alap Strength 19-ről 21-re nőtt
- Sniper: Agility növekedés szintenként 2.5-ről 2.7-re nőtt
- Spectre:
- Alap Strength 19-ről 20-ra nőtt
- Level 15 Talent: a +20 Mozgási sebesség +25-re nőtt
- Alap Strength 19-ről 20-ra nőtt
- Sven: Warcry cooldown 32/26/20/14 helyett 34/28/22/16
- Tiny: Toss: Mostmár bárkit dobálhatunk Spell Immunnis ellenfelekre
- Venomancer: Strength növekedés szintenként 2.15 helyett 1.9
- Visage: Grave Chill manaigény 100-ról 90-re csökkent
- Windranger: Windrun 75 helyett 60 manaba kerül
- Winter Wyvern:
- Cold Embrace alap életerő regeneráció 20 helyett 25
- Arctic Burn lassítása 19/26/33/40%-ról 22/28/34/40%-ra változott
- Cold Embrace alap életerő regeneráció 20 helyett 25
Nektek, hogy tetszik a patch? Szerintetek idén látunk új hőst, esetleg a TI7-en bemutatják?