TI utáni felfrissülést hoz a 7.06f!

TI utáni felfrissülést hoz a 7.06f!

Egy hatalmas updatere az idén még mindenképp számíthatunk, de egy kisebb foltozás azért még érkezett.

Icefrog és a Valve a TI után általában törekszik rá, hogy a népszerű hősöknek egy kicsit a kedvüket szegjék, most sincs ez másképp. Ki kisebb, ki nagyobb változásokon esett át, nagyjából az összes sokat látott herohoz végül hozzányúltak. A 7.06f nem tartalmaz igazán sok mindent és az agyunkat sem fogjuk eldobni tőle, de egyértelműen szükség volt erre a tapaszra. A nerf kalapács talán a Lichet sújtotta leginkább, az Ice Armor alacsonyabb szinteken kevesebbet lassít és az ultijától is elvették a ministun funkciót, ami bizony érzékenyen érinti.

Tárgyak:

Mask of Madness: Használat után 5 helyett 6 armort veszítünk
Mask of Madness: 20 helyett 22 mp az újratöltődési ideje
Helm of Dominator: A támadási sebesség aura ezentúl 10 helyett 15-öt ad
Force Staff: 800 helyett 750-es távolságról tudjuk használni
Diffusal Blade: Agility csökkentve lett 25/35-ről 20/30-ra

Hősök:

Ancient Apparition: Az Ice Blast mana igénye 100/125/150-ről konstans 150 lett
Bane: Alap Strength, Agility és Intelligence 1-el növelve
Bane: A Nightmare varázslási sebessége 0.5-ről 0.4-re csökkentve
Batrider: A Firefly 100 helyett 125 manába kerül
Bloodseeker: Rupture manaigénye 150/200/250 helyett 200/225/250
Chen: A Hand of God többet healel szintenként, 225/350/475 helyett 250/375/500
Earthshaker: Fissure újratöltődése 15-ről 18/17/16/15-re változott
Earthshaker: Enchant Totem 20/30/40/50 helyett 35/40/45/50 manába kerül
Lich: A Chain Frost mostantól nem ministunol
Lich: Ice Armor lassítása 30%-ról 24/26/28/30%-ra változott
Lion: Az Earth Spike stun időtartama 1.1/1.6/2.1/2.6-ról 1.4/1.8/2.2/2.6-ra módosult
Lion: 20. szintű Talent +8% varázslat erősítés helyett +300 Finger of Death sebzés
Lycan: A Howl már nem ad nettó életerő növekedést, mindig az eredeti HP százalékát tartja (eddig max életerőnél is megkaptuk bónuszként, mostantól 100%-nál már nem ad többet)
Nature’s Prophet: Az alap mozgási sebessége 295-ről 290-re csökkent
Nature’s Prophet: A Sprout látótávolsága 750-ről 500-ra csökkent
Necrophos: Reaper’s Scythe cd 90/80/70-ről 100-ra nőtt
Necrophos: A Ghost Shroud most már az ellenfélnek extra 25% bónusz mágia sebzést ad 20 helyett
Nightstalker: A Darkness időtartama 50 helyett 40 mp
Nyx Assasin: 3-mal csökkentve az alap sebzése
Puck: Illusory Orb látótávolsága 550 helyett 450
Shadow Demon: 15. szintű Talent +8% varázslat erősítés +10-re növelve
Shadow Demon: 15. szintű Talent +75 varázslási távolság +100-ra növelve
Skywrath Mage: Mystic Flare manaigénye 350/575/800-ról 300/550/800-ra módosult
Skywrath Mage: 15. szintű Talent +10% varázslat életerőlopás +15% lett
Spectre: Haunt illúziók sebzése 30%-ról 40%-ra nőtt
Spirit Breaker: Az alap mozgási sebessége 290 helyett 285
Sven: Stormbolt stun időtartama 2-ről 1.7/1.8/1.9/2-re módosult
Sven: Warcry újratöltődési ideje 34/28/22/16 helyett 35/30/25/20
Tiny: Toss 120 helyett 90/100/110/120 manába kerül
Tiny: Aghanim Scepter után a bónusz ütési távolság 85-ről 150-re nőtt
Undying: A Tombstone elpusztításához 3/4/5/7 helyett 4/5/6/8 ütés kell
Venomancer: Plague Wards látótávolsága 1200/800-ról 800/800-ra módosult
Windranger: Shackles találat esetén 1.5/2.25/3/3.75 helyett 2.0/2.6/3.2/3.8 másodpercig tart
Windranger: A Shackles cd-je 12-ről 18/16/14/12-re nőtt
Winter Wyvern: 15. szintű Talent +20 mozgási sebesség helyett +35
Winter Wyvern: 15. szintű Talent +50 sebzés +75-re nőtt
Wraith King: A Reincarnation újratöltődési ideje 240/140/40-ről 200/120/40-re változott
Wraith King: 15. szintű Talent +15 mozgási sebesség helyett +30

Szerintetek ez elég volt? Mennyit változik a meta ettől a patchtől?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!