PUBG frissítés: Út a teljes kiadásig

PUBG frissítés: Út a teljes kiadásig

A PUBG Corp. végre megszólalt, hogy mire számíthatunk a közeljövőben, és hogyan fog eltelni ez a 11 hét a teljes kiadásig.

Játékosok,

11 hét van hátra 2017-ből és tudjuk, hogy nagyon sok kérdésetek van arról, hogy éppen hogy haladunk. Azért, hogy biztosan elétek tudjuk tárni a PC 1.0 verziót és az Xbox Game Preview-ot az év végére, a fejlesztő csapatunk éjt nappallá téve dolgozik. Most szeretnénk veletek megosztani a terveinket, és további információt adni arról, hogy éppen hogyan áll a fejlesztés. Sokan, akik különböző médiumokat követtek, már tudjátok, hogy mik a fő célok az év végére. Jelenleg egy belső klienst használunk, amivel teszteljük az újdonságokat, mint például a mászás és ugrás animációk, sivatagi pálya, új járművek és a 3D visszajátszás. Ezek mellett folyamatosan dolgozunk a játék optimalizálásán és stabilitásán. Erről többet is el tudunk mondani későbbiekben, amikor tovább haladtunk a fejlesztéssel.

Út a teljes játékig

A fejlesztő csapatunk keményen dolgozik a PC-s és az Xbox-os kiadáson is. PC-n a pár újdonság mellett csak azon dolgozunk, hogy stabilizáljuk a klienst, és év végéig nincsen tervben az e hetin kívül újabb patch a fő szerverre. Ugyanakkor, a teszt szervert folyamatosan frissíteni fogjuk, és bekerül a mászás is, amit legalább egy hónapig kell tesztelni. Minimum három alkalom lesz tesztelésre 2017 végéig. A teszt szerver segítségével szeretnénk megalapozni a rendes szervert a hivatalos kiadásig.

Új animációk és egy újabb mérföldkő

Mászó és ugró animációk, plusz egy hat jegyű szám, ami tükrözi a PUBG menetelését:

Teszt szerver működésének terve

Első fázis: Csak a mászás és ugrás animációkra koncentrálunk.

Második fázis: Még több teszt a fent említettekre, és pár új tartalom.

Harmadik fázis: Minden megígért új tartalom, mint például a sivatagi pálya.

A tartalmakat legalább 2-4 hétig kell tesztelni. Nagyon nehéz lenne számunkra stabil szolgáltatást nyújtani, ha elsietnénk a frissítéseket. Mivel aprólékosan szeretnénk foglalkozni a teszt szerverrel, az élő szerverre nem fog patch kerülni, és a teszt szervereket sokkal több ideig használhatjátok.

Ranglista frissítés és FPP szerverek

Dolgoztunk a ranglista optimalizálásán, hogy biztosítsuk a stabil működést. Sokkal tovább tartott, mint ahogy azt gondoltuk, szóval késleltetnünk kell a frissítést október 20-áig. Szeretnénk bocsánatot kérni ezért a hibáért. Később bejelentjük, hogy mikor kezdődik az új szezon. Hozzáadtunk új KR/JP szervereket a játékhoz. Plusz, bekerül a FPP Squad szerver az SA, SEA és OCE régióba is. FPP Squad módot játszották a legtöbben, így ezt adtuk hozzá először. Ezek a szerverek a hét vége felé fognak megjelenni. Továbbra is figyelni fogjuk a játékos számokat és frissítünk, ha kell.

Patch Notes erre a hétre

Ma délben bekerült egy apró frissítés, ami az utolsó lesz a teljes kiadásig.

Játékmenet

  • Mostantól kevesebb tárgy lesz elérhető a kezdő szigeten, hogy balanszoljuk a tárgyakat észak-kelet Erangelben.

Bug fixek

  • Kikerült az a vizuális bug, amikor valakit felgyújtottak Molotovval a játék indulása előtt, a repülőben is láthattuk a fényét.
  • Kijavítottak egy bugot, amivel egyszerre tudtunk fegyvert és serpenyőt tartani a kezünkben.
  • Kijavítottak egy nézői hibát, néha elkezdett villogni a fegyver UI ikonja.

Végül, de nem utolsó sorban szeretnénk megköszönni az összes játékosunk támogatását, amióta kiadtuk a korai hozzáférést március 23-án. Alig várjuk, hogy láthassunk mindenkit mászni és ugrálni akár a sivatagos pályán is. Reméljük nagyon sok visszajelzést kapunk az új dolgokról. Figyeljétek továbbra is a fórumot, hogy lássátok a bejelentésünket a teszt szerver ütemtervéről.”

Ragyogó hírek ezek a PUBG Corp.-tól, hiszen a teljes kiadás tervezett időpontja még mindig az év vége, és a teszt szervereken pedig már november elejétől kipróbálhatjuk a mászást, és decemberben pedig a sok új tartalmat is. Remélem, hogy ti is annyira izgatottan várjátok az újításokat, mint én.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!