Mit jelent pontosan a 7.11? Gyorsabb meccsekre számíthatunk?

Mit jelent pontosan a 7.11? Gyorsabb meccsekre számíthatunk?

A mostani frissítés a hősök helyett a játék néhány alapmechnikáját célozta meg.

Első olvasatra talán érthetetlen katyvasznak tűnik, de ha egy kicsit jobban megvizsgáljuk rájövünk, hogy remek módosítások történtek.

A Valve kiadta a 7.11-es verziót, amely meglehetősen kicsinek mondható és többeknél csalódást okozott a részletes patch helyett. Természetesen érthető, hiszen cseppet megváltoztatták a játékot a Dota Plus-szal, ráadásul most semmilyen hősöket, talenteket vagy tárgyakat érintő változás nem történt. Ezen a héten jelentős korrekció következett be a játék arany mechanikáit illetően:

Buyback

  • A visszavásárlásnak a költsége 100 + (szint * szint * 1,5) + (idő * 0,25) értékről 100 + Networth / 13 értékre módosult
  • A visszavásárlás már nem csökkenti a respawn után megszerzett aranyunkat

Ez azt jelenti, hogy a visszavásárlási költség már nem a hős szintjével vagy a játékidővel arányos, hanem szimplán csak a networth-jét érinti. Ez megint egy jó hír a supportoknak, hiszen ők szenvedték meg leginkább a buybacket ilyen módon, különösen a mid-late gameben. Ez a mostani egyébként hasonlít a halálozás utáni költségek mechanikájához, amelyet a 7.00-ban alakítottak a networth-höz. Továbbá a visszavásárlás nem csökkenti az újjáéledés után megszerzett aranyunkat. A 6.79 óta (5 évvel ezelőtt) ez az első alkalom, hogy nem redukálja a pénzszerzési lehetőségünket, ha visszavesszük magunkat. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a core játékosoknak ész nélkül el kell költeniük a pénzüket.

A fenti grafikon a játék mind a 5 pozícióját összehasonlítja a javítás előtt és utáni értékekkel. Röviden azt láthatjuk, hogy a fő hősök közül, elsősorban a carry és a miden lévő játékosoknak lesz drágább a buyback mulatság. Másrészről, a 4. és az 5. pozíciós hősök jobban jönnek ki belőle. Fontos megjegyezni, hogy az összes hős networth értéke lineáris mértékben nő a GPM és az XPM szerint, ami nem igaz a supportoknál, mivel aranyuk nagy részét olyan felhasználható tárgyakba ölik, mint a wardok, dust és smoke stb. Egy szó, mint száz, a supportok sokkal többet tudnak kihozni a vagyonukból a változások után az eddigiekhez képest.

Comeback

  • Az AoE arany a vesztes együttes számára már nem a teljes csapat networth különbségén alapul, hanem csak a likvidált hős egyéni networthje a lényeges. Korábban emiatt, ha a core remekül teljesített, akkor egy support társának az elvesztése is rengeteg aranyat adott az ellenfélnek.
  • A comeback összetevők mostantól: (Elhalálozott Hős NetWorth * 0.026 + 70) / ahányan megölték
    • Röviden és tömören: A support killek kevesebbet érnek. 1 carry megölése nagyjából 2 pos ötös support killel egyenlő
  • Az elhalálozott hős nettó értékű rangján alapuló arany szorzó az 1.2 / 1.1 / 1.0 / 0.9 / 0.8-ról 1.2 / 1.05 / 0.9 / 0.75 / 0.6-ra változott.

Ez eléggé magától értetődő. Tudni illik, hogy a vezető csapatból amikor elhullott egy support, akkor jóval több lóvét adott az ellenfélnek, mint kellett volna, még akkor is, ha nagyon gyatra volt az ő saját networth értéke. Ez lehetővé tette az ellenséges ötös számára, hogy az early gameben elszenvedett hátrányukat egyszerűbben ledolgozzák. Nos, mostantól az arany, amelyet így szerez a rivális gárda, az kizárólag a support hős networth-jétól függ, nem pedig az egész csapatáétól. Ez a változás nagyjából azt jelentheti, hogy még gyorsabb mérkőzéseket fogunk játszani vagy nézni. A comeback nehezebb lesz, hiszen a legcombosabb hősöket kell hozzá likvidálnunk, hogy tényleg visszahozzuk magunkat a meccsbe.

Nektek, hogy tetszik?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!