Több módosítás várható a Y3S2.2-es frissítésben, mint azt gondoltuk!

Több módosítás várható a Y3S2.2-es frissítésben, mint azt gondoltuk!

Az Ubisoftnál felgyülemlett adatok alapján most úgy látták jónak, ha 8 operátorhoz hozzányúlnak, –de elmondásuk szerint több is várható a jövőben.

A Year 3 Season 2-ben sem váratott sokáig magára, hogy az Ubisoft cselekedjen, és egy nagyobb volumenű frissítést készítsen elő. Sőt, most a "Designer's Note" (Tervezői megjegyzések) sorozata betekintést nyújt a Balancing csapat gondolataiba az Operátorok kiegyensúlyozásával kapcsolatban. Mélyrehatóan elemzik a felgyülemlett adatokat, és a velük kapcsolatos visszajelzéseket, –és természetesen figyelembe veszik az előző szezont is. Szóval ezeket szem előtt tartva osztottak meg néhány olyan statisztikát, melyek alapján igyekeztek meghozni a megfelelő döntéseket a módosításokkal kapcsolatban.

Az alábbi grafikonok a támadó és védekező operátorok teljesítményét (Win Delta) és népszerűségét (Pick Rate) ábrázolják. A Win Delta az átlagos győzelmi arányt mutatja, abban az esetben, ha kiválasztották az opertárort, és ebből levonják azt az átlagos győzelmi arányt, amikor nem pickelték. A módosítások alatt pedig a fejlesztők megjegyzéseit olvashatjátok:

Támadók

Védők

Közelgő változások

Finka

  • Az extra képesség (Adrenal Surge) időtartamát 20 másodpercről 10 másodpercre csökkentik
  • A villanó helyett frag gránátot kap
  • Csökkenti Smoke Gas Canister által okozott sebzését
  • Az Adrenaline Rush hatására az Aim Down Sight (jobb klikkes célzás) sebessége -50%-ról -25%-ra módosul

"Két dolgot próbálunk elérni. Azt akarjuk, hogy népszerűbb legyen, de emellett gyengébb is. Azt feltételezzük, hogy erejének nagy része a HP boostból származik, hiszen 20 másodpercig tartott, így nagyon hatékony volt. Az időtartam csökkentésével szeretnénk növelni a képesség megfontoltabb használatát.

Aztán ott vannak a frag gránátok. Egy kicsit hasznosabbá tennénk ezzel a húzással, miközben nem válik igazából erőteljesebbé.

Finka-t jelenleg nem használják túl gyakran a Pro League-ben, ennek pedig az egyik fő oka az, hogy Smoke mérgező gáza kétszer annyi kárt okoz az Adrenalin hatása alatt álló operátoroknak. Ezt csökkentjük, de Smoke továbbra is jó counter pick marad, csak kevésbé hatékony."

IQ

  • Frag gránátok helyett Claymore-t kap
  • Az elektronikai tárgyak észlelése 20 méterről 15 méterre csökken

"IQ jelenleg túlságosan jól használható a robbantások és a felderítő készüléke miatt. Egy 3-as sebességű operátorról beszélünk nagyon erős fegyverrel, így elég hatékony, ha az ellenség likvidálásáról van szó. Megfigyeltük például néha Pro League-ben is, hogy még Valkyrie és Echo tiltása után is használták, ami arra enged következtetni, hogy jó pár helyzetben túl remek választás.

A múltban, amikor a kütyüje kevésbé volt hasznos adtunk neki egy Frag gránátot. Azonban kimutatható, hogy jóval több elektromos eszköz van a meccsek során, –szóval ez tulajdonképpen IQ-t erősítette–, így egy kicsit egyensúlyba kell hoznunk. A távoli jövőben drasztikusabb változtatásokkal fog szembenézni IQ, de rövid távon egyelőre ezeket szeretnénk bevezetni, így a Pro League is változatosabb lesz."

Blackbeard

  • Az MK17 sebzése 42-ről 49-re nő
  • Az SR-25 sebzése 72-ről 61-re csökken
  • A Rifle Shield (fegyverre szerelhető átlátszó pajzs) életereje 60-ról 50-re csökken
  • Ha a Rifle Shield fel van szerelve, a mozgási sebesség büntetése 30%-al kevesebb (gyorsabb lesz)

"A Blackbeard igazából jó helyen van az ereje szempontjából, ezért nem akartuk erősebbé tenni. Azért eszközöltük ezeket a módosításokat, mert szeretnénk még vonzóbbá és komfortosabbá tenni őt. Azt is láttuk, hogy az SR-25-öt előnyben részesítik a játékosok, –szóval egy kicsit nehezebbé tennénk a választást az SR-25 és az MK17 között."

Glaz

  • Az OTS-03 sebzése 85-ről 71-re csökken

"Tulajdonképpen Glaz minden helyzetben elég király, sőt mondhatni túl erős a Pro League-ben (a statisztikák alapján szinte mindig tiltják vagy választják). Egy kicsit lejjebb vettük a sebzését, hogy szituációsabbá tegyük."

Twitch

  • A FAMAS sebzése 40-ről 37-re csökken

"Twitch jelenleg 60%-os kiválasztási rátával rendelkezik. Ash-hoz hasonlóan ez az érték magasabb, mint amit látni szeretnénk. Azt akarjuk elérni, hogy ne rendszeresen hozzák el a játékosok, ezáltal biztosítva a helyet a többi operátor számára, de persze eszünk ágába sincs, hogy kevésbé erőteljes vagy szórakoztatóbb legyen."

Jackal

  • A lábnyomok felderítése 5 méterről 8 méterre nő

"Jelenleg meglehetősen alacsony kiválasztási aránnyal rendelkezik, és egy kicsit gyenge is. Szeretnénk javítani a játékosok megítélését Jackal-lal kapcsolatban, és csökkentenénk a kockázatot, miközben az ellenség lépéseinek vizsgálatával vagyunk elfoglalva."

Frost

  • Az SMG sebzése 43-ról 45-re nő
  • A Super 90 sebzése 32-ről 35-re nő

"Mondjuk ki, Frost mostanában elég gyenge. Meg kell növelnünk az erejét, illetve a fun faktorát is. Az ő SMG-jével jelenleg egy kicsit túl nehéz játszani, ezért szeretnénk jutalmazni azokat, akik ennek ellenére mégis mesteri fokon elsajátították. Valószínűleg több munkára lesz szükségünk, hogy életképessé tegyük őt, de ezt a távoli jövőben meg kell vizsgálnunk és valahogyan tető alá kell hoznunk."

Dokkaebi

  • A Claymore-ot villanógránát váltja fel

"Füstgránátjait megtartja, de együtt a füstgranát és a Claymores oda vezetett, hogy egy kicsit túl hasznossá vált, és bizony könnyen alkalmazkodott a különböző helyzetekhez. Nagyon erőssé vált a Para Bellumban Maestro érkezésével, valamint a kiegészítő kamerák miatt, amelyeket a védők kaptak."

Barbed Wire (Szöges drót)

  • 45%-ról 50%-ra nő a lassítása

A fejlesztők további megjegyzései a következő oldalon olvashatóak!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Jelenlegi állapot

Alibi

"Úgy tűnik, hogy egy kicsit erős a Ranked meccsekben, de a Pro League első néhány hetében megmutatták nekünk, hogy Alibi igazából kihasználatlan és kevésbé számítanak rá. Több időre és adatra lesz szükségünk annak meghatározásához, hogy mivel és hogyan tudjuk kompenzálni és finomítani az olasz operátort."

Maestro

"Nagyon örülünk annak, hogy Maestro mind a Ranked, mind a Pro League-ben jól teljesít. Lehet, hogy egy kicsit túl erős a profik között, de ezt túl korai lenne megmondani. Kell még idő és további statisztikai adatokat kell gyűjtenünk."

Ash, Twitch, Jäger, Bandit

"Mind a négy operátor nagyon magas kiválasztási aránnyal rendelkezik, azonban nem mondhatnánk őket túl erősnek a többiekhez képest. Na jó, Ash lehet, hogy egy kicsit túlságosan is ütős, de igazából nem őrült módon teszi mindezt.

Az elmúlt hónapok tanulsága alapján időbe telik, mielőtt bármilyen drasztikus változást is eszközölnénk rajtuk. Nem akarjuk, hogy a módosítások és a változatosság elsőbbséget élvezzenek a szórakoztatással szemben, ezért arra kell összpontosítanunk, hogy a többi operátor is annyira komfortos és élvezetes legyen, mint ez a négyes."

Frost és Kapkan

"Megfigyeltük az elmúlt néhány frissítést, Kapkan és a Frost ugyanis kéz a kézben mozognak felfelé és lefelé a Win Delta tengelyen. Ez érthető, mivel mindketten csapdával rendelkező operátorok, de egyelőre nem vagyunk biztosak abban, hogy mi okozta a hatalmas csökkenést a győzelmi arányuk csökkenését illetően. Tovább fogunk vizsgálódni, hogy kitaláljuk."

Castle

"Nagyobb és drasztikus változások várnak rá, de egyelőre nem tudjuk megmondani ez mikorra várható. Van egy ötletünk arra, hogy mit szeretnénk csinálni vele, de most még jegeljük és nem tudni mikor indulhat el a munka ezen a téren."

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!