Még tesztelés alatt állnak a változtatások, de jó eséllyel ezt kapjuk a 10.4-es frissítésben.
Óriási frissítésen dolgozik a Riot Games, ami alapjaiban rajzolhatja újra a League of Legends kompetitív metáját. Mark Yetter, azaz Riot Scruffy, Twitteren osztotta meg, hogy milyen buffokkal és nerfekkel készülnek a fejlesztők a 10.4-es frissítésre. Ezek a módosítások még nem véglegesek, de az esetek legnagyobb részében már nem szoktak drasztikus változások bekövetkezni a patch előtti utolsó héten.
Várható buffok a 10.4-es LoL patchben
Elsősorban jungler és topos hősök szerepelnek a listán, de az ADC és support mainek is örülhetnek.
Jayce
- To the Skies! / Shock Blast (Q): alap sebzés 45-220-ról 55-255-re növekszik
Gnar
- Mega Gnar mozgási sebessége 325-ről 335-re nő
- Gnar! (R): AD arány 20 %-ról 50 %-ra nő, AP arány 50 %-ról 100 %-ra nő
Garen
- Decisive Strike (Q): AD arány 40 %-ról 50 %-ra nő
- Courage (W): maximális jelzőszám mellett 10 %-kal megnő a bónusz armor és magic resist, továbbá a kapott pajzs 10 % max HP-ról 70-170 (+20 % bónusz HP-ra) változik
Sylas
- Chain Lash (Q): alapsebzés 40-100-ról 40-120-ra nő
Rammus
- Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,656-ra nő (5 %-os növekedés)
- Támadási sebesség aránya 0,625-ről 0,656-ra nő (5 %-os növekedés)
Udyr
- 5 %-os töltési idő csökkentést (global CD) kap Udyr a képességek közötti váltogatásra, minden egyes megszerzett Cloud Drake erősítés után
Amumu
- Bandage Toss (Q): odahúzás sebessége 1350-ről 1800-ra nőtt
- Curse of the Sad Mummy (R): az ulti mostantól megállítja a csúszásokat, továbbá 150-110 másodpercről 130-100 másodpercre csökken a töltési ideje
Caitlyn
- 10 % helyett 20 % bónusz támadási sebességet kap 1-es szinten
Lux
- Light Binding (Q): töltési idő 13-9 másodpercről 11-9 másodpercre csökken, a sebzés 70-250-ről 80-260-ra nő
Kayle
- Divine Judgment (R): szövetséges hősökre 1,5 másodperc helyett csak 0,25 másodpercig tart a képesség castolása
A nerfeket és további módosításokat a következő oldalon találjátok!
Várható nerfek a 10.4-es frissítésben
Sokkal szűkmarkúbban bánhat a Riot a gyengítésekkel, de a meta több szereplője is szomorkodhat, mert a nerfkalapács nem tréfadolog.
Sona
- Mindegyik alapképesség (Q, W, E) 25 manával drágábban castolható, azonban 30 mana visszajár, ha az aurát megkapja legalább egy szövetséges hős
Aphelios
- Mostantól mindkét kézben tartott fegyvert mutatja az életerőcsík
- Calibrum, the Sniper Rifle: a megjelölés (Innate-Precision) 2 attack reset helyett 1 attack resetet biztosít
- Crescendum Q - Sentry: a lerakott torony maximum 3-szor támadhat az eddigi 4 helyett, a torony 2 helyett 3 sebzést kap távolsági támadásoktól, a torony 2 helyett 4 sebzést szenved el AoE (területi) varázslatoktól
- Moonlight Vigil (R): az ulti távolsága 1600-ról 1300-ra csökken
Singed
- Alap HP 610-ről 580-ra csökken
- Alap armor 37-ről 34-re csökken
Aurelion Sol
- Celestial Expansion (W): aktiválás után a csillagok teljes sebzése 50 %-ról 40 %-ra csökken
Soraka
A felső ösvényen taroló támogató nagy csomag nerfet kapott, amik száműzhetik topról a hőst.
Végül, de nem utolsósorban tervezik a jungle meta felpezsdítését, ezért erősítenek néhány hősön, hátha valamelyik megragadhat az erdőben.
- Darius - Q: gyógyul a hős a megsebzett szörnyek után is; Passzív: 120 % sebzést szenvednek el a szörnyek a vérzés során
- Garen - E: 150 %-ot sebez a pörgés a szörnyekre
- Talon - passzív: large monsterekre is hat és 120 % sebzést okoz
- Zed - passzív: 100 %-kal több sebzést okoz szörnyekre; az energia visszatöltése működik szörnyekkel is
- Diana - passzív: 150 % sebzést okoz szörnyeknek
- Mordekaiser - passzív: 15-100 helyett 25-120 sebzést okoz szörnyeknek
- Gnar - W: mini formában 100-300 helyett mindig 300 sebzést okoz szörnyeknek
A 10.4-es patch február 20-án érkezik meg a szerverekre, addig lehet morfondírozni azon, milyen irányba változhat a meta.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!