Ők nyolcan az új patch különös győztesei és vesztesei

Ők nyolcan az új patch különös győztesei és vesztesei

Leginkább a talentekhez nyúltak a legutóbbi patchben és már ennyi is elég volt, hogy cseppet felkavarja az állóvizet.

IceFrogra is kicsit másként hat a karanténos időszak, hiszen mostanában egyre-másra készülnek a frissítések, amik egy kicsit megbolondítják a játékot. A 7.26, ami nem olyan rég jelent meg már három verziót kapott néhány hét leforgása alatt. Ez az update az előzőre egy utólagos reakció, mivel akkor úgy döntöttek a fejlesztők, hogy a talenteket 20 százalékkal gyengítik mindegyik hősnél. Viszont sok esetben előfordult, hogy nem ilyen mértékben gyengült vagy változott egy karakter. A túlzott nerfelés, és a kevésbé egyértelmű esetek miatt jól átszabták meg a képességfákat. A teljes patch leírását itt találjátok, viszont készült egy lista emellett a legnagyobb győztesekről és vesztesekről. Persze ez a meta alapján még módosulhat, de első ránézésre úgy tűnik 4-4 hős jóval jobb lett vagy pont, hogy még rosszabb helyzetbe került.

Győztesek

Centaur

Az evasion helyett nagyon fontos HP regent kapott, ami mindenképp segíti az early-mid játékát. Ha más nem, akkor az erdőben és kisebb csatákban jár igazán jól vele. Ami azonban még hasznosabb, az a -20 másodperces CD az ultiján. Több képessége is nagyon jól használható, de a Stampede okos használata sok esetben csatát megnyerő megmozdulás lehet. Ezzel a változtatással 22%-kal többet aktiválhatjuk, ami mindenképp félelmetessé teszi.

Juggernaut

Minden talentje buffot kapott, ráadásul az Omnislash, bár nem tűnik számottevőnek, de például az eltűnni képes hősök ellen hasznos lesz. Mivel nem szűnik meg azonnal az ulti, bőven van esély eltolni egy dustot és ezáltal ki lehet végezni az ellenfelet.

Oracle

Az előző ultijának az újratöltődési ideje 30 másodperc volt, majd ezt 45-re emelték. Erre most kapott egy nagyon komoly erősítést, hiszen 20. szinten már 25 másodpercre csökkenthető a False Promise használata. Ehhez nyilvánvalóan el kell érni ezt a szintet, de ha ez összejön egy játékot befolyásoló karakter várhat az Orákulumból. Képzeld csak el, egy fightban akár kétszer vagy akár háromszor is el lehet használni, bár ehhez azért sok mindennek klappolnia kell.

Phantom Assassin

Most már nem kell majd Battlefuryt építeni a cleave miatt, bár sok esetben inkább az extra sebzés az, ami igazán jól jött, de a farmolási erejét sem szabad semmisnek tekinteni. A Blur még jobb lett, vagyis visszakerült oda, ahol a 7.26b előtt volt. A legdurvább erősítés volt 25. szinten érkezik. Még leírni is sokkoló kicsit, ugyanis az esély a kritikus sebzésre marad 15%, de még komolyabb sérülést okozhat majd, ha eddig nem volt elég a Coup de Grace. Kis matek után: PA-nak van 200 sebzése, ellenfele 0 armorral rendelkezik. Ebben az esetben átlagosan 200-at ütne rá. Az eddigi 450% miatt ez 900 lenne, az 550% viszont ezt 1100-ra emeli. Minden 100 ütésre átlagosan a sebzése:

  • Patch előtt: 36100
  • Patch után: 33500

Kevesebb az esély, de ha betalál, akkor sokkal jobban fog fájni. Számok alapján minimális nerf, egyébként az égiek segítsék a PA célpontját.

A cikk a következő oldalon folytatódik!

Vesztesek

Sniper

Mostanában a support Sniper erőre kapott. Talán nem lenne szüksége a nerfre a törpének, mégis úgy döntöttek, hogy kicsit visszavesznek az erejéből, gondolva itt a Shrapnelre elsősorban. A frissítés előtt pedig - Aghanimmal és 20% CD csökkentéssel - az Assasinate 650-et sebzett és 1.8 másodpercre stunolt, illetve 8 másodpercenként volt használható, mostantól viszont 8.5 másodpercenként tüzelhetünk és csak 1.5 másodpercig stunol.

Beastmaster

Az alap sebzésének csökkentése rögtön a meccs elejétől kezdve komoly gyengítést jelent. Neki azért van segítsége, a megszelídített vadkannal könnyebb helyzetben van azért. Továbbá a level 15-nél rendelkezésre álló két disznó, egyenként 94-es sebzéssel, is gyengült. Még több szintet össze kell szedni ahhoz, ha erősíteni akarunk az állatokon.

Mars

Elég mana intenzív hős, ezért nem véletlen, hogy elsőként ezen a fronton mentek neki. A dárda többe kerül és nem is kevéssel. További fájdalmas pont, hogy a Bulwark deaktiválódik, miközben elhajítjuk a dárdát, így a moonwalk az megszűnik a jövőben.

Ursa

A 10. szinten úgy kellett neki a mana regen, mint egy falat kenyér, de ez elszállt. Ez eléggé fájdalmas lesz számára, mivel 3 aktív képessége is van. A mana talentnek 62%-os kiválasztási aránya volt a játékosok körében. Farmolni és fightolni is kevésbé tud majd, legalábbis megfelelő manautánpótlás nélkül.

Nem csak őket érte pozitív vagy negatív hatás, és pontosan még nem látni, hogy kiknek a helyzete változik meg igazán, de első látásra az már most biztos, hogy módosul a meta szépen lassan.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!