Megérkezett a 10.16-os LoL patch: 10 hős nerfet, 17 hős buffot kapott

Megérkezett a 10.16-os LoL patch: 10 hős nerfet, 17 hős buffot kapott

Óriási frissítés érkezett az éles szerverekre.

Bár Yonéra és az új Spirit Blossom skinekre még várni kell egy napot, de a 27 karaktert érintő változtatások már elérhetőek az éles szervereken. A 2020-as világbajnokságra, valamint a nyári rájátszásokra készül a Riot Games, ezért töltötte meg ennyi tartalommal a 10.16-os frissítés, ami a LoL következő kompetitív szakaszának a hivatalos patche lesz.

10.16-os LoL patch gyengítései

  • Volibear - Thundering Smash (Q): Bónusz mozgási sebesség 15/20/25/30/35%-ról 10/14/18/22/26%-ra változott

  • Syndra - Dark Sphere (Q): Alap sebzés 70/110/150/190/230-ról 70/105/140/175/210-re csökkent

  • Nocturne (mid) - Umbra Blades (passzív): Töltési idő 10 másodpercről 14 másodpercre növekedett, de a szörnyekre és hősökre mért alaptámadások 2 másodperc helyett 3 másodperccel csökkentették a passzív töltési idejét

  • Karthus - Lay Waste (Q): AP arányt 0,35-ről 0,3-re csökkentették

  • Kha'Zix - Taste Their Fear (Q): Izolált célpontokra a bónusz sebzés mértéke 120% összes AD-ról 110% összes AD-ra csökkent

  • Sett
    • Haymaker (W): Alap sebzés 80/105/130/155/180-ról 80/100/120/140/160-ra csökkent
    • Facebreaker (E): Alap sebzés 50/80/110/140/170-ről 50/70/90/110/130-ra csökkent

  • Karma - Inner Flame (Q): Manaköltség 50/55/60/65/70 manáról 65 manára változott, a töltési idő 7/6,5/6/5,5/5 másodpercről 9/8,5/8/7,5/7 másodpercre növekedett

  • Ashe - Ranger's Focus (Q): Bónusz támadási sebesség 20/30/40/50/60%-ról 20/25/30/35/40%-ra csökkent

  • Bard
    • Alap HP 575-ről 560-ra csökkent
    • Caretaker's Shrine (W): Maximális gyógyítás 70/110/150/190/230-ról 55/95/135/175/215-re csökkent

  • Nautilus - Titan's Wrath (W): Kapott pajzs alapértéke 60/70/80/90/100-ról 45/55/65/75/85-re csökkent

  • Nimbus Cloak (rúna): Bónusz mozgási sebesség 15/25/35%-ról 10/20/30%-ra csökkent az idézői képességek töltési idejének függvényében

A 10.16-os LoL patch erősítéseit a következő oldalon találjátok meg!

10.16-os LoL patch tervezett erősítései

  • Ziggs - Short Fuse (passzív): AP arány 0,3/0,4/0,5-ről 0,5-re változott, a passzív sebzése tornyokra 200%-ról 250%-ra növekedett

  • Akali
    • Five Point Strike (Q):  Alap sebzés 30/55/80/105/130-ról 35/60/85/110/135-re növekedett
    • Shuriken Flip (E): Sebzés típusa fizikairól mágikusra változott

  • Neeko - Blooming Burst (Q): Becsapódás sebzése 70/115/160/205/250-ről 80/125/170/215/260-ra növekedett, a robbanás sebzése 35/55/75/95/115-ről 40/60/80/100/120-ra növekedett

  • Veigar: Alap magic resist 30-ról 32-re növekedett

  • Yasuo
    • Alap magic resist 30-ról 32-re növekedett
    • Last Breath (R): Alap sebzés 200/300/400-ról 200/350/500-ra növekedett

  • Fiora - Lunge (Q): Töltési idő 16/14/12/10/8 másodpercről 13/11,25/9,5/7,75/6 másodpercre csökkent, ha eltalál egy ellenséget a Q, a visszatöltés 60%-ról 50%-ra (6,5/5,63/4,75/3,9/3 másodpercre) csökkent

  • Jax - Counter Strike (E): Töltési idő 16/14/12/10/8 másodpercről 14/12,5/11/9,5/8 másodpercre változott

  • Evelynn (lane) - Hate Spike (Q): Töltési idő 8 másodpercről 4 másodpercre csökkent, de nem csökken a CD, ha szörnyeket talál a képesség

  • Hecarim - Devastating Charge (E): Bónusz mozgási sebesség 25-75%-ról 25-100%-ra növekedett, a maximális sebességet a 4. másodpercben éri el a hős

  • Skarner - Crystal Slash (Q): Manaköltség 15 manáról 10 manára csökkent, teljes AD arány 0,15-ről 0,2-re növelték

  • Tristana - Explosive Charge (E): Új - A képesség sebzése 1%-kal növekedhet minden 3% kritikus esély után (maximálisan 33,3%-kal növelhető meg a sebzés)

  • Lucian
    • Piercing Light (Q): Alap sebzés 85/120/155/190/225-ről 95/135/165/200/235-re növekedett
    • The Culling (Q): 20/25/30 lövedék helyett 22/28/34 lövedéket lő ki az ulti

  • Miss Fortune: Alap AD 50-ről 52-re növekedett

  • Morgana - Dark Binding (Q): Töltési idő 11 másodpercről 10 másodpercre csökkent

  • Rakan - The Quickness (R): Bónusz mozgási sebesség 50%-ról 75%-ra növekedhet

  • Jinx - Super Mega Death Rocket (R): Minden célpont ellen eltörölték a korlátozását a bónusz sebzésnek (bugfix)

  • Jhin - Whisper (passzív): A negyedik lövés az épületekbe az összes AD 120%-a helyett 150%-ot sebez (mintha egy sima kritikus találat lenne)

A fenti módosításokon kívül számos hibajavítás és kliens fejlesztés is érkezett, amelyek tovább javíthatják a játékosélményt.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted kellett Yasuónak az erősítés?

  • 16 %
  • 66 %
  • 18 %