LoL:  Így változik 20 hős a 11.3-as frissítésben

LoL: Így változik 20 hős a 11.3-as frissítésben

Nerfek, buffok és minden, ami jó: ez vár rátok a jövő heti LoL frissítésben.

A játékegyensúlyon dolgozó csapatot magasztalta Mark Yetter, azaz Riot Scruffy, miután megosztotta a 11.3-as League of Legends patch pontos értékeit. Nincsenek könnyű helyzetben a balanszért felelős team tagjai, mivel kéthetente kell reagálniuk a metára. A meta ebben az esetben a low ELO-tól profi szintig terjedő skálát jelenti, ami több tízmillió játékost fed le. A jövő heti frissítésről gyakorlatilag minden kiderült, azonban nem szabad mindent készpénznek venni. Az eddigi tapasztalatok alapján nagyjából 90-95%-ban pontos az alábbi lista.

11.3-es LoL frissítés tervezett tárgyváltoztatásai

Finomhangolások

  • Leeching Leer: 10% omnivamp 5%-ra csökkenhet, cserében 150 HP helyett 250 HP adhat
  • Riftmaker: 15% omnivamp 8%-ra változhat a hős szintjétől függően, cserében 150 HP helyett 3000 HP adhat, valamint a mitikus passzív 5% magic penetrationről 8 AP-ra + 2% omnivampra cserélődhet
  • Eclipse: Pajzs 150-ről (75 ranged hősnél) 180-ra (90 ranged hősnél) növekedhet; omnivamp 10%-ról 8%-ra változhat

Erősítések és gyengítések

  • Deadman's Plate (nerf): 475 HP helyett 400 HP-t adhat
  • Staff of Flowing Water (nerf): 60 AP 50 AP-ra csökkenhet
  • Zhonya's Hourglass (nerf): Seeker költsége 900-ról 1000 aranyra növekedhet, így a teljes költség 2500-ról 2600 aranyra változhat
  • Ironspike Whip (nerf): Eltávolíthatják, hogy a minionok és szörnyek 50% életerő alatt dupla sebzést szenvednek el
  • Goredrinker (nerf): Aktív képesség gyógyítása 12% hiányzó HP-ról 8% hiányzó HP-ra csökkenhet
  • Ravenous Hydra (nerf): 15% omnivamp 10%-ra változhat
  • Sterak's Gage (nerf): Alap pajzs 200-ról 100-ra csökkenhet, pajzs hatóideje 5 másodpercről 4 másodpercre módosulhat
  • Force of Nature (buff): Mozgási sebesség bónusza jelzőnként 6-ról 8-ra növekedhet, maximum 30-ról 40-re
  • Frozen Heart (buff): Teljes költség 2700 aranyról 2500 aranyra csökkenhet, de 80 armor helyett 70-et adhat
  • Chemtech Putrifier (buff): Képességgyorsítás 15-ről 20-ra növekedhet, valamint ha gyógyítasz/pajzsolsz egy szövetséges hőst, akkor a szövetséges következő támadása 60%-os Grievous Woundot okozhat, ami 3 másodpercig tart
  • Immortal Shieldbow (buff): 50 helyett 55 AD-t adhat, 15%-ról 20%-ra növelhetik a bónusz támadási sebességet
  • Phantom Dancer (buff): 20 AD-t adhat, 45%-ról 25%-ra csökkenhet a bónusz támadási sebesség; Dagger helyett Long Swordból építhető; maximális jelzőszám 5-ről 4-re csökkenhet, a bónusz támadási sebesség maximális jelzőszám mellett 40%-ról 30%-ra csökkenhet
  • Lord Dominik's Regards (buff): Armor penetration 25%-ról 35%-ra növekedhet
  • Verdant Barrier (buff): Átalakíthatják a passzívot -> minden megölt egység 1 magic resistet ad (maximum 15-öt); teljes költség 1200 aranyról 1000 aranyra csökkenhet
  • Banshee's Veil (buff): 65 AP-ról 80-ra növekedhet; teljes költség 2500 aranyról 2600 aranyra változhat
  • Horizon Focus (buff): 100 AP helyett 115 AP-t adhat; Hypershot minimális távolsága 750-ről 700-ra csökkenhet
  • Silvermere Dawn (buff): 35 helyett 40 AD-t, 200 HP helyet 300 HP-t adhat

A következő oldalon azokat a hősöket találod meg, amelyek módosulhatnak a következő patchben!

11.3-as LoL frissítés tervezett hősgyengítései

  • Olaf
    • Alap HP 597-ről 575-re csökkenhet
    • Berserker Rage (passzív): Attack speed 0-100%-ról 0-70%-ra csökkenhet a hiányzó életerő alapján
  • Cho'Gath - Vorpal Spikes (E): Tüskék sebzése 22/37/52/67/82-ről 22/34/46/58/70-re csökkenhet
  • Pantehon - Comet Spear (Q): A dárda minionok helyett szörnyekre is csak 70% sebzést okozhat, a töltési idő 10/9,5/9/8,5/8 másodpercről 13/12/11/10/9/8 másodpercre növekedhet
  • Rammus - Frenzying Taunt (E): Töltési idő 12/11,5/11/10,5/10 másodpercről 12-re növekedhet
  • Anivia
    • Flash Frost (Q): Sebzés 70/105/140/175/210 (+50% AP-ról) 60/95/130/165/200 (+45% AP-ra) csökkenhet
    • Glacial Storm (R): Töltési idő 4/2,5/1 másodpercről 4/3/2 másodpercre növekedhet
  • Elise
    • Neurotoxin (Q - emberi): Sebzés 40/75/110/145/180-ról 40/70/100/130/160-ra csökkenhet
    • Skittering Frenzy (W - pók): Támadási sebesség 60/80/100/120/140%-ról 60/70/80/90/100%-ra csökkenhet
  • Ivern
    • Szintenkénti HP 95-ről 85-re csökkenhet
    • Triggerseed (E): Pajzs 80/115/150/185/220-ról 80/110/140/170/200-ra csökkenhet
  • Seraphine
    • Stage Presence (passzív): Az Innate - Harmonyból kapott hangjegyek sebzése  5-20-ról 4-16-ra csökkenhet a hős szintjétől függően
    • Surround Sound (W): Más szövetségeseknek adott pajzs 60-120-ról 50-100-ra, Seraphine pajzsa 90-180-ról 75-150-re csökkenhet a hős szintjétől függően
  • Udyr - Phoenix Stance (R): A területi sebzés 50/100/150/200/250/300-ról 50/95/140/185/230/275-re növekedhet, a pulzáló hullámok 4 másodpercig sebeznek
  • Taliyah
    • Rock Surfing (passzív): Bónusz mozgási sebesség 12-40%-ról 20-45%-ra növekedhet
    • Threaded Volley (Q): A szörnyek sebzése 100%-ról 80%-ra csökkenhet az első betalált kő után

11.3-as LoL frissítés tervezett hőserősítései

  • Karma
    • Mana regen 11,5-ről 13-ra növekedhet
    • Inner Flame (Q): Manaköltség 65 manáról 55-re csökkenhet
  • Sylas
    • Chain Lash (Q): Manaköltség 50/55/60/65/70-ről 55-re módosulhat
    • Kingslayer (W): Sebzés 65/100/135/170/205 (+85% AP-ról) 70/105/140/175/210 (+90% AP-ra) növekedhet
  • Singed - Poison Trail (Q): AP arány 80%-ról 90%-ra növekedhet, továbbra is összességében 2 másodperc alatt
  • Riven - Valor (E): Töltési idő 12/11/10/9/8 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre csökkenhet
  • Jinx - Switcheroo! (Q): A kilőtt rakéták bónusz távolsága 75/100/125/150/175-ről 100/125/150/175/200-ra növekedhet
  • Ezreal - Mystic Shot (Q): AD arány 120%-ról 130%-ra növekedhet
  • Mordekaiser - Death's Grasp (E): Töltési idő 24/21/18/15/12 másodpercről 22/19/16/13/10 másodpercre csökkenhet
  • Vladimir - Hemoplague (R): Töltési idő 150/135/120 másodpercről 120 másodpercre csökkenhet
  • Shyvana
    • Twin Bite (Q): AP arány 0-ról 40%-ra növekedhet
    • Burnout (W): Mozgási sebesség AP aránya 0-ról megváltozhat úgy, hogy 8% bónusz mozgási sebességet kap a hős minden 100 AP után

Rell Attract and Repel (E) képessége változik úgy, hogy a töltési idő 3 másodpercről 1 másodpercre csökken, ha Rell magával szakítja meg az összeköttetést. A 11.3-es LoL patch a tervek szerint február 3-án élesedhet a szervereken, addig a PBE-n lehet kipróbálni a változtatásokat.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted kell az erősítés az AP Shyvanának?