LoL: Ez a 11 tárgy és 1 rúna biztosan változik a 11.13-as frissítésben

Átalakítja a Riot Games a bónusz mozgási sebességet adó tárgyakat a következő League of Legends patchben.

Riot Jag hosszú posztot osztott meg arról, hogy milyen tárgyváltoztatásokat tervezett a Riot Games a 11.13-as League of Legends frissítésben. A játékegyensúlyért felelős csapat kitűzte célként maga elé, hogy a bónusz mozgási sebességet biztosító tárgyakat alaposan átalakítják. Ennek érdekében 11 tárgy és 1 rúna kap buffot, nerfet és egyszerre mindkettőt a két hét múlva megjelenő patchben.

11.13-as LoL patch "mobility" változtatások első részletei

Stridebreaker

  • Eltávolítva: Nem dashel 300 egységet előre a hős az aktív megnyomása után
  • Halting Slash (aktív) sebzése az összes AD 75%-a helyett 150%-ot okoz
  • Aktív lassítása 2 másodperc alatt folyamatosan csökkenő 40%-ról 90%-ra növekszik, ami 40%-ra csökken 3 másodperc alatt
  • Aktív töltési ideje 20 máodpercről 15 másodpercre csökken
  • Az aktívot mozgás közben is használni lehet
  • Passzív 30 mozgási sebesség 20-ra csökken
  • Mitikus passzív 3% mozgási sebességről 2%-ra csökken
  • 200 HP helyett 400 HP-t ad

Trinity Force

  • Mozgási sebesség találati sebzések után 25-ről 20-ra csökken
  • AD 30-ról 35-re növekszik

Force of Nature

  • Eltávolítva: Nem stackel mozgási sebességet és mágikus ellenállást
  • Új: Ha mozgásképtelenné teszik a hőst, akkor 8% max HP-t tölt vissza 4 másodperc alatt

Black Cleaver

  • HP 400-ról 450-re növekszik
  • Bónusz mozgási sebesség jelzőként 5-ről (max 30) 3-ra (max 18) csökken

Dead Man's Plate

  • Töltési idő 8 másodpercről 4 másopdpercre csökken
  • Maximum mozgási sebesség 60-ról 40-re csökken
  • Bónusz sebzés 1-100 mágikus sebzésről (stack szám alapján) 1-40-re (+100% alap AD) fizikai sebzésre változik (stack szám alapján)

A további 11.13-as frissítésre tervezett tárgyváltoztatásokat a következő oldalon találjátok meg!

Death's Dance

  • Ellenséges hős kiiktatásánál 10% gyógyítás helyett 15%-ot gyógyít
  • Eltávolítva: Nem ad 30% bónusz mozgási sebességet 2 másodpercre a kiiktatás

Galeforce

  • Mitikus passzív 3% mozgási sebesség helyett 2%-ot ad

Prowler's Claw

  • Töltési idő 60 másodpercről 90 másodpercre növekszik
  • Az aktívot ellenséges egység helyett csak ellenséges hősökre lehet elnyomni

Shurelya's Battlesong

  • Aktív képesség bónusz mozgási sebessége 60% folyamatosan csökkenő (30% a limit) helyett 30% mozgási sebességet ad, ami nem csökken fokozatosan

Lich Bane

  • Mozgási sebesség 10%-ról 8%-ra csökken
  • AP 70-ről 75-re növekszik

Cosmic Drive

  • Mozgási sebesség 10-30-ról (szinttől függően) 20-ra változik
  • AP 75-ről 80-ra növekszik

Nimbus Cloak (rúna)

  • Bónusz mozgási sebesség a töltési idő alapján 5%/20%/35%-ról 5%/20%/25%-ra csökken

A 11.13-as League of Legends patch változtatásai először a PBE-re, a hivatalos teszt szerverre kerülnek be. Az éles szervereken június 23-án találkozhattok majd a módosításokkal.

Ha nemcsak olvasni szeretsz a LoL-ról, hanem néznél is közvetítéseket, akkor mindenképp kapcsold be az EsportGuru adásait!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted szükség van a bónusz mozgási sebesség rendszerszintű csökkentésére?