LoL: 17 hős változott a legújabb frissítésben, itt vannak a részletek

LoL: 17 hős változott a legújabb frissítésben, itt vannak a részletek

Testvériesen elosztotta a buffok és nerfek arányát a Riot Games a 11.12-es frissítésben.

Hónapok óta várták már a rajongók, most már az éles szervereken is bevethető végre az átalakított Dr. Mundo. A rework mellett összesen 16 hőshöz nyúlt a Riot Games, közülük 8-an erősítéseket, 8-an gyengítéseket kaptak. Tárgyváltoztatással most nem készültek a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai, azokra majd a 11.13-as frissítésben készüljetek. A Pool Party Braum és Pool Party Sett június 10-étől, azaz holnaptól vásárolható meg a boltban, de a többi módosítás már éles. Az alábbiakban megtudhattok minden részletet a legújabb, 11.12-es League of Legends frissítésről.

Dr. Mundo rework

A zauni őrültet úgy alakították át, hogy megtartotta tankosságát, valamint egyik sokat kedvelt képességét. A Q-val továbbra sem kell spórolni, a csontfűrészek dobálásával könnyedén farmolhattok ösvényen és dzsungelben, valamint megcsapolhatjátok az ellenséges hősök életerejét. A rework részleteit itt olvashatjátok el.

11.12-es LoL frissítés hősgyengítései 

  • Wukong
    • Szintenkénti AD 4-ről 3,5-re csökken
    • Crushing Blow (Q): Bónusz AD aránya 50%-ról 45%-ra csökken
  • Kaisa - Icathian Rain (Q): Töltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre növekszik
  • Varus - Blighted Quiver (W): Az ellenfél hiányzó HP-ja alapján 10,8%/14,4%/18%/21,6%/25,2% helyett 9%/12%/15%/18%/21%-ot sebez szinttől függően (1/4/7/10/13-as szinten)
  • Nasus - Soul Eater (passzív): Lifesteal 12%/18%/24%-ról 10%/16%/22%-ra csökken szinttől függően (1/7/13-as szinten)
  • Gnar: Alap AD 59-ről 57-re csökken
  • Renekton - Cull the Meek (Q): Minden megütött célpont után, ami nem hős, a gyógyítás értéke 3/4/5/6/7 (+4% bónusz AD-ról) [9/12/15/18/21 (+12% bónusz AD) felerősítve] 2/3/4/5/6 (+3% bónusz AD-ra) [6/9/12/15/18 (+9% bónusz AD) felerősítve] csökken
  • Talon - Rake (W): Pengék első sebzése 45/60/75/90/105 (+55% bónusz AD-ról) 40/50/60/70/80 (+40% bónusz AD-ra) csökken, pengék visszahúzásának sebzése 45/70/95/120/145 (+70% bónusz AD-ról) 50/80/110/140/170 (+80% bónusz AD-ra) növekszik
  • Udyr - Phoenix Stance (R): Tölcsér sebzése 60/110/160/210/260/310 (+70% AP-ról) 50/95/140/185/230/275 (+80% AP-ra) változik

A következő oldalon a legújabb frissítés buffjait ismerhetitek meg!

11.12-es LoL frissítés tervezett hőserősítései pontos értékekkel

  • Rammus
    • Defensive Ball Curl (W): Bónusz armor 30-ról 40-re növekszik
    • Soaring Slam (R): Töltési idő 130/110/90 másodpercről 110/95/80 másodpercre csökken
  • Hecarim
    • Alap armor 32-ről 35-re növekszik
    • Rampage (Q): Bónusz AD aránya 75%-ról 85%-ra növekszik
  • Draven - Spinning Axe (Q): Bónusz sebzés 35/40/45/50/55 (+65/75/85/95/105% bónusz AD-ról) 40/45/50/55/60 (+70/80/90/100/110% bónusz AD-ra) növekszik
  • Illaoi: Szintenkénti mana +40-ről +50-re növekszik
  • Malphite - Thunderclap (W): Felerősített alaptámadások sebzése 10/20/30/40/50 (+10% armorról) 15/25/35/45/55 (+15% armorra) növekednek
  • Ziggs
    • Bouncing Bomb (Q): Sebzés 85/130/175/220/265-ről 85/135/185/235/285-re növekszik
    • Mega Inferno Bomb (R): Bomba sebessége 1550-ről 2250-re növekszik (legalább 1,2 másodperc mindenképp eltelik a becsapódásig)
  • Jarvan - Golden Aegis (W): Töltési idő 12 másodpercről 9 másodpercre csökken
  • Aphelios
    • Alap magic resist 26-ról 30-ra növekszik
    • Szintenkénti AD 2,4-ről 3-ra növekszik
    • Severum Q támadásainak száma 6 + 1 minden 33% attack speed utánról 6 + 1 minden 50% támadási sebesség utánra csökken
    • Severum Q sebzése támadásonként 10-30 (+21%-30% bónusz AD-ról [mindkét érték szinttől függ, 13-as szintig, minden 2. szintlépés után +3,33]) 10-40 (+20%-35% bónusz AD-ra [mindkét érték szinttől függ, 1/3/5/7/11/13-as szinten]) növekszik
    • Severum passzív gyógyítása alaptámadásonként 3-20%-ról (1-18-as szinten) 3-10%-ra (1-18-as szinten) csökken
    • Severum gyógyítása képességekből 3-20%-ról (1-18-as szinten) 9-30%-ra (1-18-as szinten) növekszik
    • Crescendum Q sebzése támadásonként 25-85 (+35%-50% bónusz AD-ról [mindkettő mindkét érték szinttől függ, 13-as szintig, minden 2. szintlépés után +10, illetve +2,5%]) 31-100 (+40%-60% bónusz AD-ra [mindkettő mindkét érték szinttől függ, 13-as szintig, minden 2. szintlépés után +11,5, illetve +3,33%]
    • Crescendum mini chakram sebzése 0,24 AD - (0,035 AD x a már betalált chakram találatok számától függőenről) 0,15 AD - (0,015 x a már betalált chakram találatok számától függőre) csökken

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!