LoL: Így változik egy rakat hős, tárgy és maga a dzsungel a jövő héten

Három hős is lesz, amelynek az összes képességén változtatnak valamit a 12.23-ban.

A League of Legends játékegyensúlyért felelős csapata még egy utolsó nagy frissítést összerakott, amely jövő hét szerda hajnalban (december 7-én) élesedik a szervereken. A 12.23-as LoL-patch változtatásai kifejezetten sok karaktert érintenek, de belenyúlnak a dzsungelbe, valamint két tárgy neve is odakerült a listára. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján számíthattok még egy 12.23b fixre, ugyanis idénre bár már nem terveznek teljes értékű módosításcsomagot a riotosok, de általában sosem sikerül úgy kialakítani az egyensúlyt, hogy az kitartson a következő esztendő elejéig. Az alábbiakban a 12.23-as LoL-frissítés pontos értékeit találjátok meg, 95-100%-ban ugyanebben a formában találkozhattok majd az értékek ide-oda tologatásával a hivatalos patchleírásban.

12.23-as LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel

  • Zeri (gyakorlatilag egy mini-reworkként is értelmezhető)
    • Alap mozgási sebesség 325-ről 330-ra növekedik
    • Alap AD 50-ről 53-ra növekedik
    • Alap armor 20-ról 24-re növekedik
    • Alap HP 600-ról 630-ra növekedik
    • Támadási sebesség aránya 0,568-ról 0,625-re növekedik
    • Szintenként kapott HP 109-ről 115-re növekedik
    • Living Battery (passzív)
      • Gotta Zip (kapott pajzs) 10% alap mozgási sebességre módosul
      • Hatóidő 3 másodpercről 2 másodpercre csökken
    • Burst Fire (Q)
      • Maximálisra feltöltött alaptámadások AP aránya 90%-ról 110%-ra növekedik
      • Hatótávolság 825-ről 750-re csökken
      • 1,5 feletti támadási sebesség 60%-os arány helyet 70%-os arányban változik AD-vá
      • Sebzés 8/11/14/17/20 (+100/105/110/115/120% AD-ról) 15/18/21/24/27 (+104/108/112/116/120% AD-ra) növekedik
    • Ultrashock Laser (W)
      • Sebzés típusa mágikusról fizikaira módosul
      • Sebzés 20/55/90/125/160 (+100% AD)(+40% AP-ról) 20/60/1000/140/180 (+130% AD)(+20% AP-ra) módosul
      • Elsütés ideje a támadások 2,5-szereséről 0,55-0,3 másodpercre módosul az alap támadási sebesség függvényében
      • Lövedék sebessége 2200-ról 2500-ra növekedik
      • Sugár elsütésének ideje 0,75 másodpercről 0,85 másodpercre növekedik
    • Spark Surge (E)
      • Manaköltség 80 manáról 90/85/80/75/70 manára módosul
      • Visszatöltési idő 24/22,5/21/19,5/18 másodpercről 22/21/20/19/18 másodpercre csökken
      • Mostantól az első eltalált ellenségre pluszban 20/22/24/26/28 (+12% bónusz AD)(+20% AP) mágikus sebzést okoz, valamint 5 másodpercre átüti az ellenségeket (ez +65% bónusz sebzésig növelhető a kritikus találati esély függvényében)
      • Átütő sebzés 60/70/80/90/100%-ról 80/85/90/95/100%-ra növekedik
      • Falon keresztüli felfedés (reveal) távolsága 850-ről 1500-ra növekedik
    • Lightning Crash (R)
      • Eltörlik a bónusz mágikus sebzést a Burst Fire-re
      • Pattogó lövedék (chain lightning) távolsága 450-ről 600-ra növekedik
      • Robbanás mágikus sebzése 150/250/350 (+80% bónusz AD)(+80% AP-ról) 175/275/375 (+100% bónusz AD)(+110% AP-ra) növekedik
      • Ha a robbanás legalább egy ellenséges hőst eltalál, Zeri 10% mozgási és 30% támadási sebességet és pattogó lövedékeket kap 5 másodpercre. Ellenséges hőst ha eltalál, akkor ennek a buffnak a hatóideje 1,5 másodperccel meghosszabbítható (de maximum egyszerre 5 másodperccel)
      • Ha eltalál egy hőst Zeri, akkor 1 Overcharge-jelzőt kap (3-at kritiikus találat esetén) 1,5 másodpercre. Minden jelző 0,5% mozgási sebességet ad, amely a végtelenségig stackelhető

Itt még messze nem ért véget a patch részleteinek felsorolása, lapozz a következő oldalra a további buffokért!

12.23-as LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel

  • Sion
    • Alap mana 330-ról 400-ra növekedik
    • Szintenként kapott mana 42-ről 52-re növekedik
    • Decimating Smash (Q): Minimum alapsebzés 30/50/70/90/110-ről 40/60/80/100/120-ra növekedik
  • Cho'Gath
    • Carnivore (passzív): Manavisszatöltés 3,5-7,75-ről 5-10-re növekedik (szinttől függően)
    • Feral Scream (W): Sebzés 75/125/175/225/275-ről 80/135/190/245/300-ra növekedik
    • Feast (R): Visszatöltési idő 80 másodpercről 80/70/60 másodpercre csökken
  • Amumu
    • Szintenként kapott HP 89-ről 100-ra növekedik
    • Bandage Toss (Q): Manaköltség 30/35/40/45/50 manáról 40/45/50/55/60 manára növekedik
    • Despair (W): Sebzés 6/8/10/12/14 (+1/1,15/1,3/1,45/1,6% (+0,25% minden 100 AP után) a célpont max HP-járól) 12/16/20/24/28 (+1/1,25/1,5/1,75/2% (+0,25% minden 100 AP után) a célpont max HP-jára) növekedik
    • Tantrum (E): Sebzés 85/100/135/160/185-ről 80/110/140/170/200-ra növekedik
  • Maokai
    • Sap Magic (passzív): Gyógyítás HP aránya 4-10%-ról 4-12%-ra növekedik szinttől függően
    • Bramble Smash (Q)
      • Sebzés 65/110/155/200/245-ről 70/120/170/220/270-re növekedik
      • Szörnyekre az extra sebzés 80/100/120/140/160-ról 120/140/160/180/200-ra növekedik
  • Zac
    • Cell Division (passzív): A kis pacákból szerezhető gyógyítás 4/4,75/5,5/6,25%-ról 4/5/6/7% max HP-ra növekedik az ulti szintjének függvényében
    • Stretching Strikes (Q)
      • HP-arány 2,5% max HP-ról 4% max HP-ra növekedik
      • Visszatöltési idő 15/13,5/12/10,5/9 másodpercről 14/12,5/11/9,5/8 másodpercre csökken

  • Tahm Kench
    • An Acquired Taste (passzív): Mostantól kap +2% AP-t minden 100 bónusz HP arányában
    • Tongue Lash (Q)
      • AP-arány 90%-ról 100%-ra növekedik
      • Gyógyítás HP aránya 3/3,5/4/4,5/5%-ról 5/5,5/6/6,5/7% hiányzó HP-ra növekedik
    • Abyssal Dive (W): AP-arány 125%-ról 150%-ra növekedik
    • Thick Skin (E): Elraktározott sebzés szürke HP-ként 13/21/29/37/45%-ról (40/42,5/45/47,5/50%-ról, ha több ellenfél van a közelben) 15/23/31/39/47%-ra növekedik (42/44/46/48/50%-ra, ha több ellenfél van a közelben)
    • Devour (R): Mostantól a pajzs másodpercenként 200-zal csökken (eddig 2,5 másodperc alatt eltűnt)
  • Malphite
    • Thunderclap (W)
      • Találati (on-hit) sebzés armor aránya 10%-ról 15%-ra növekedik
      • Tölcsér sebzése 15/25/35/45/55 (+30% AP)(+15% armorról) 20/30/40/50/60 (+30% AP)(+25% armorra) növekedik
    • Ground Slam (E): Sebzés 60/95/130/165/200 (+60% AP)(+30% armorról) 70/110/150/190/230 (+60% AP)(+40% armorra) növekedik
  • Kayn (Shadow Assasin)
    • The Darkin Scythe (passzív): Kék formában a bónusz mágikus sebzés 8-30%-ról 13-40%-ra növekedik szinttől függően
    • Shadow Step (E): Gyógyítás bónusz AD aránya 35%-ról 45%-ra növekedik

A következő oldalon a jövő heti hősgyengítések pontos értékei várnak rád!

12.23-as LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel

  • Yuumi
    • Bop 'n' Block (passzív): Visszatöltési idő 14-6 másodpercről 18-6 másodpercre növekedik szinttől függően
    • Final Chapter (R): Lekötés hatóideje 1,75 másodpercről 1,25 másodpercre csökken
  • Syndra
    • Force of Will (W): Tényleges sebzés 15% (+1,5% minden 100 AP-ról) 12% (+2% minden 100 AP-ra) változik
    • Scatter the Weak (E)
      • AP-arány 55%-ról 45%-ra csökken
      • Visszatöltési idő 15 másodpercről 17 másodpercre növekedik
  • Mordekaiser - Darkness Rise (passzív)
    • Másodpercenként a szörnyekre okozott sebzés 180-ról 28-164-re csökken szinttől függően
    • Mostantól csak a nagy szörnyek ütései proccolják
  • Shyvana - Flame Breath (E): Találati sebzés HP aránya a célpont maximális HP-jának 3,5%-áról 3%-ára csökken
  • Trundle
    • Alap támadási sebesség 0,67-ről 0,6-re csökken
    • Subjugate (R): Összes mágikus sebzés a célpont max HP-jának 20/27,5/35%-áról 20/25/30%-ára csökken
  • Lillia - Blooming Blows (Q): Sebzés 70/100/130/160/190-ről 80/100/120/140/160-ra csökken

12.23-as LoL-frissítés: Egyéb tervezett hősmódosítások pontos értékekkel

  • Kassadin
    • Null Sphere (Q)
      • A pajzsot nem akkor kapja meg a hős, amikor elhagyja a lövedék a kezét, hanem amikor megnyomja a játékos a Q-t
      • Pajzs nagysága 60/90/120/150/180 (+40% AP-ról) 80/110/140/170/200 (+30% AP-ra) növekedik
    • Force Pulse (E)
      • Nem a közelben elsütött képességek alapján gyűlik a jelző, ami után el lehet sütni a képességet
      • A közelben elsütött képességek a visszatöltési időt 1 másodperccel csökkentik
      • Visszatöltési idő 5 másodpercről 21/19/17/15/13 másodpercre növekedik
  • Dr. Mundo (ez is tekinthető mini-reworknek)
    • Szintenként kapott AD 3,5-ről 3-ra csökken
    • Alap magic resist 32-ről 29-re csökken
    • Szintenként kapott magic resist 2,050-ről 2,3-re növekedik
    • Goes Where He Pleases (passzív)
      • Vegyi tartályok a jelenlegi HP-t 7% helyett 3%-kal csökkentik
      • Vegyi tartályokból kapott gyógyítás a max HP 8%-áról 4%-ára csökken
      • Max HP alapján a HP regeneráció minden 5 másodpercben 0,8-1,6%-ról 0,4-2,5%-ra változik (nem lineárisan, 11-es szinten 1,27%)
    • Infected Bonesaw (Q): HP-költség 50 HP-ról 60 HP-ra növekedik
    • Heart Zapper (W)
      • HP-költség 5% jelenlegi HP-ról 8% jelenlegi HP-ra növekedik
      • Szürke HP 0%-ról 50%-ra növekedik, ha nem talál el ellenséget Mundo
      • Hatóidő 4 másodpercről 3 másodpercre csökken
      • Elraktározott sebzés szürke HP-ként 25/30/35/40/45%-ról 80-95%-ra változik (szinttől függően) az első 0,75 másodpercben, majd 25%-ra a maradék 2,25 másodpercben
    • Blunt Force Trauma (E)
      • Bónusz AD 15/20/25/30/35 (+25/30/35/40/45 a hiányzó HP alapján) helyett 2,5/3/3,5/4/4,5% max HP-ra változik
      • Mostantól nem öli meg azonnal a kicsi dzsungeles szörnyeket
      • Szörnyekre a sebzés 200%-ról 250%-ra növekedik
    • Maximum Dosage (R)
      • Mostantól nem ad bónusz AD-t
      • Az alap HP-t a hiányzó HP 8/11,5/15%-a helyett 15/20/25%-ban növeli
      • Hármas szinten minden közelben tartózkodó hős további 5%-kal megnöveli az alap HP-t és a HP visszatöltését

Már csak a tárgyváltoztatások és a dzsungeles módosítások vannak hátra, irány az utolsó oldal!

12.23-as LoL-frissítés: Tervezett tárgyváltoztatások pontos értékekkel

  • Sunfire Cape (buff)
    • Teljes költség 2800 aranyról 2700 aranyra csökken
    • 400 HP helyett 500 HP-t ad
  • Ravenous Hydra (nerf)
    • Hasítás AD aránya 60%/30%-ról 50%/25%-ra csökken (közelharci/távolsági)
    • Carnivorous nem ad omnivamp jelzőket többé

12.23-as LoL-frissítés: A dzsungel tervezett módosításai pontos értékekkel

  • Kísérőállatkák
    • Tényleges sebzés 20 (+15% AD)(+10% AP)(+4% bónusz HP-ról) 16 (+15% AD)(+10% AP)(+3% bónusz HP)(+10% bónusz armor)(+10% bónusz magic resistre) változik
    • Az első fejlődés után 2 bónusz jutalomfalatot kebeleznek be a nagy szörnyek elpusztítása után
    • Az epikus szörnyekre nem hat az alapból beépített 20%-os sebzésnövelés a saját oldalon (bugfix)
    • Szörnyek elpusztítása utáni HP 3-ról 6-ra növekedik
    • Szörnyek elpusztításai utáni mana 2-ről 4-re növekedik
    • Jutalomfalat 50 arany helyett 35 aranyat ér
    • Tapasztalati pontok többszörözése 1/1/1,025/1,075/1,15/1,15/1,25/1,25/1,35-ről (1-9-es szinteken) 1/1/1,025/1,075/1,2/1,2/1,3/1,3/1,45-ra növekedik (1-9-es szinteken)
  • Szörnyek
    • A Gromp alaptámadásainak hatótávolsága 175-ről 150-re csökken
    • A nagy pengecsőrnek alaptámadásainak hatótávolsága 300-ról 200-ra csökken
    • A póráz (leash) elhelyezkedését változtatták, így több helye lesz a hősöknek mozogni és kite-olni a szörnyek körül
  • Mosstomper (zöld/tankos állatka)
    • Tenacity erősítés hatóideje 3 másodpercről 1,5 másodpercre csökken, miután összetört a pajzs
    • Tenacity típusa megváltozik (tárgy -> hős)

Kifejezetten sok területet érint a december 7-én élesedő patch. Ha szeretnétek már most kipróbálni a változásokat, akkor irány a PBE, a League of Legends hivatalos teszt szervere.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted tekinthető a Riot által csak sima buffnak nevezett Zeri-változtatás mini-reworknek?