Mindig izgalmas, amikor egy új pálya kijön egy alapból is jó játékhoz. Az pedig talán még izgalmasabb, amikor a profik elkezdik felfedezni a pálya lehetőségeit és buktatóit.
Mindig izgalmas, amikor egy új pálya kijön egy alapból is jó játékhoz. Az pedig talán még izgalmasabb, amikor a profik elkezdik felfedezni a pálya lehetőségeit és buktatóit. Ideje átnézni, hogy mi okozhat majd fejtörést Eichenwalde-n.
Felülnézetből már látható, hogy a Blizzard egy őrületesen szép dizájnt pakolt az új pályába. Nem lesz újabb játékmód a pályával együtt, marad a talán legjobb Hybrid játékmód, de olyan vertikális lehetőségek jelennek meg, amit máshol nem lehet megtalálni. Plusz lesz egy híd, ami az utolsó stratégiai ponthoz vezet, és csak egy nagyon keskeny úton lehet rajta átmenni, mindkét oldalán halálcsapdákkal. A védekezők itt még utoljára megvethetik a lábukat és megpróbálhatják bevédeni az utolsó pontot.
Ugyan a pálya még nem került a rangsorolt meccsek pályái közé, de már most megvan az 7 pont a pályán belül, ahol megtörténik a varázslat. (A különböző pontok a támadók szempontjából van sorrendben, ahogy előre haladnak.)
1. Az első keskeny átjáró
Az első a listán egy nagyon keskeny kapu. Más pályákhoz hasonlóan a profik ha védekezniük kell nem mindig törekednek arra, hogy már az első lépéseit megakadályozzák a támadóknak. Inkább egy olyan pontot keresnek, amiből a legtöbb előnyt kovácsolhatják. De az Eichenwalde esetében ez mindegy, mert az első jó védhető defenzív pozíció csak két sarokra van a támadók spawn pontjától, egybeesik tehát a kettő. A három befelé vezető útvonalból kettő itt megy keresztül (persze a harmadik útvonal a levegőben van) és ezért itt egy Junkrat vagy egy Mei igencsak megkeserítheti a támadók életét.
2. Védekezés a kereszttűzben
A fenti képen az a pont látható, ahonnan el kell kezdeni tolni a payload-ot. Ezen a részen nagyon sok magasan fekvő helyet találunk, ahova turreteket, Bastionokat vagy mesterlövészeket lehet pakolni. A jobb oldalon lévő könnyen emegközelíthető, hiszen oda vezet egy lépcső, de a bal oldalit már nem olyan könnyű elérni, kell hozzá egy kis akrobatika. De ezzel együtt a bal oldalon lévő pont sokkal jobb, mert bal oldalról ott egy fal, ami miatt nem nagyon lehet lőni az itt campelőt. Vagy csak egy olyan szögből, ami messze nem biztonságos, mert mindennek a közepén helyezkedik el. Talán leginkább a Numbani hasonló pontjára emlékeztet ez a hely, de azért persze nem ugyanaz.
3. Itt az ideje a támadásnak
Ha valaki sokat néz profi meccseket, akkor tudja, hogy a legjobb védekező csapatok nem várják be a támadókat, inkább megpróbálják oldalba kapni őket. A támadás a legjobb védekezés. A fenti kép jobb alsó sarkában egy őrtorony teteje látszik, ahova mindenki könnyedén eljuthat. Innen tökéletesen rá lehet látni arra a kapura, amin a payloadot át kell tolni és a védekezők ezen a ponton egy olyan lehetőséget kapnak, ahonnan simán ráugorhatnak a támadókra. Ezen kívül simán ide lehet tenni egy Widowmakert vagy egy Hanzot, aki késleltetni tudja támadókat, de egy jó Genji vagy egy Tracer simán le tudja vadászni a toronyban lévő mesterlövészeket.
4. Meg kell kerülni a hidat
Már a bevezetőben is volt róla szó, hogy a hídon van egy pont, amin átjutni iszonyatosan nehéz. Figyelembe véve, hogy a payloadot át kell tolni azon a fene keskeny hídon, rá kell jönni, hogy ez a hely nem túlságosan biztonságos. Szerencsére nem csak ezen az úton lehet átmenni, van egy kis oldalsó járat, amit használhat az egész csapat vagy csak pár flanker, hogy megteremtse azt a elterelést, ami elég, hogy a támadók elérjék a checkpointot. A védekezők csak három úton érkezhetnek ide, és az oldalsó ösvényről mind a három útra rá lehet látni.
5. A sentry pont
Ez még mindig ugyanaz a pont, mint az előbb csak most a másik oldalról. Nagyon nehezen védhető, de innen lehet a legtöbb információt beszerezni az ellenfél mozgásáról. Itt azért sok minden történhet, amikor a payload befordul, de abban a pillanatban ott kell hagyni, amint a támadók már a hídon vannak.
6. Az utolsó lépések
Ezen a képen látható, hogy a kerülő utakon hova lehet jutni. A végső pont nagyon emlékeztet a King’s Row-ra, de a plafon jóval alacsonyabb, ami nagyon fontos. Van benne két ösvény, ahonnan oldalba lehet kapni a védekezőket, egy-egy Tracer vagy Genji okozhat meglepetést.
7. Innen kell lőni Ana
Megfelelő védelemmel Mercy és Ana hihetetlen HPS-t ki tud hozni, addig amíg a támadók nem érik el a Balderich lábát. Ana a bal oldali pozícióból szinte mindenhova tud lőni és a gyógyító gránátjai is elérnek oda ahova kell. Egy Junkrat a bal felső párkányon, folyamatosan oszthatja az áldást gránátok formájába, ezen kívül a két fenn lévő hős tökéletes menekülési útvonalat nyújt a Mercynek. Ha pedig kell az vissza tud repülni, hogy mindenkit felkapjon.