Magyar - Lengyel showmeccsek, 1. nap!

Magyar - Lengyel showmeccsek, 1. nap!

Jó kezdés után visszaeső teljesítmény hazánk fiaitól. Fordulatos meccseket láthatott a nagyérdemű a magyar-lengyel párharcok első napján.

Vasárnap útjára indult a lengyel barátainkkal közösen megrendezett showverseny, a véletlenszerű sorsolás után kialakultak a párharcok, aminek az első felvonása a KS Kommando és az Armia Papieza (magyarul kb. annyit tesz, hogy a pápa serege) volt. A lengyelek ötöse egy erős középcsapatnak mondható, a mi oldalunkról pedig a legstabilabb kvintettről lehet beszélni. Egyelőre csak a presztízsről szól ez a versengés, a jövőben viszont ez a kezdeményezés elképzelhető, hogy bővülni fog, hiszen több környező ország is jelezte részvételi szándékát. Amennyiben ez megvalósul úgy a magyaroknak a hamarosan induló nemzeti liga révén (a legjobbak vehetnek majd részt, csak úgy, mint a többi országból) ez nagy lehetőség és kellő motiváció is, hogy nemzetközileg is elismerést szerezhessenek.

Az első összecsapás tehát a KS Kommando vs Armia Papieza volt.

Game 1

Érezhető volt azért az első meccsen, hogy mindkét csapat tartott a másiktól, erről árulkodott a medusa pick a lengyeleknél, ráadásul annak ellenére, hogy kezdeményezőbbek voltak a meccs első felében, sok mindent nem értek el vele. Több team fight után sem igazán tudta egyik oldal sem feltörni a másik védelmét, míg végül egy roshanozás utáni aegis szerzést követően a lenti lanen bepusholták a dire oldalt. Nagy nehézségek árán de végül lerombolták a melee barrackot. Ekkor úgy tűnt, egyre nehezebb lesz megájjt parancsolni a pápa seregének. Twizz slarkja azonban nem így gondolta, egyre több killből vette ki részét és elég brutálisra nőtt a sebzése. Egy könnyed aegis szerzés nálunk is ezek után, amit amolyan magyaros könnyedséggel vesztettünk el, egyedül halt meg 2x a slarkunk és esély sem nyílt rá, hogy segítsünk neki. 55 percnyi játékot követően a fenti lanen indultunk meg majd egy remek disruptor kombó után érkezett a follow up és tulajdonképpen több enemy herot is megöltünk majd mi is lebontottuk a közelharci egységeket gyártó laktanyát. Még ekkor sem volt érezhető, hogy melyik csapat tudna felülkerekedni a másikon. Jött a csattanó, egy bátortalan mid push után a bázisától messze kószáló miranát üldözték, de nem sikerült elkapniuk, sőt, olyannyira belemerültek a fogócskába, hogy nem vették észre a közeledő kommandót. Egyesével levadásztuk őket és onnan már nem volt visszaút. GG 1-0 a magyaroknak.

Game 2

Egy mondatban meg lehet fogalmazni, hogy nagát pickeltünk farmoltattuk és végül bemasíroztunk az ellenfél bázisára. A meccs pikantériája, hogy a 22. perctől 4v5-ben kellett helytállnunk egy hosszú pause után. Csaky ugyanis kiesett, egyes források pedig arra utaltak, hogy ez nem egy technikai malőr volt, hanem bizony a népszavazási kötelességének kellett eleget tennie. Vártak egy ideig majd folytatódott emberhátrányban a küzdelem. Zen irányította Csaky oraclejét, és néha még a spelleket is sikerült használnia. A lengyeleknél a mai napig nem tudni, hogy az 5. sniper pick az idő lejárta miatt random volt-e, vagy az utolsó pillanatban akartak valami meglepetést okozni. Egy ideig úgy tűnt, hogy akár még működhet is, de lowskill nagájára már nem tudtak érdemben válaszolni. Könnyed győzelemmel a végeredmény: KS Kommando 2-0 Armia Papieza.

OGC vs Team Discord

Game 1

Sokadik csapatként bukott bele a drow rangeres taktikába az OGC, nem tudtuk úgy megjátszani, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. A Kunkka és a Witch Doctor között nem volt meg az összhang és a Dark Seerrel sem tudták összeegyeztetni a hajó vákum kombót. A másik oldalon viszont minden működött, gyors blink a Slardaron, folyamatosan critelő Phantom Assassin, és egy lehengerlően játszó és végül 24 assistot jegyző Keeper of the Light. Mekidow Miranáját gyorsan kikapcsolták és a 2 mides közti hatalmas különbség rányomta a bélyegét a meccsre. Gankeltek, pusholtak és végül 25 perc alatt befejezték. 1-0 a lengyel Team Discordnak.

Game 2

Nem szokványos taktikával állt ki a Discord, hoztak egy Undying, Sand King és Dazzle agresszív tri-lanet. A Weaver, Oracle, Ogre nem is bírta sokáig a gyűrődést. A kürt megfújása előtt már megszerezték a first bloodot miután bejöttek az erdőnkbe, utána pedig a lenti lanet abszolút uralták. A 6. percre már 11-3ra vezettek. Teljesen feladni kényszerültünk azt a területet és buktuk is a tornyot. Az átcsoportosítások után továbbra is támadadtak és harcra kényszerítettek bennünket. A 17. percre már a lenti tier 3as tornyot is lebontották, de ott még tudtunk védekezni, mint ahogyan a fenti ösvényen is sikerült elüldöznünk őket, néhány fontos killel gazdagodtunk és felcsillant a remény. A Void révén rendelkezésre álló chrono mindig rejt magában annyi esélyt, hogy akár hátrányból is felálljon az ember. Most nem volt benne ennyi sem, egy rosszul összerakott lenti harc során túl hamar ugrott be Saleka és esélytelen volt, hogy a 3 ember is elkapó ultiját megtámogassák a csapattársak. Egy-kettőre megfordították a teamfightot és befejezték a mérkőzést a lengyelek.
Végeredmény: OGC 0-2 Team Discord, GG.

A párharc jelenlegi állása ezek után: Magyarország 1-1 Lengyelország. Folytatás 9.-én, vasárnap 16 órától!

Teljes egészében megtekinthető az első játéknap az alábbi playlisten:

Kinek, hogy tetszettek a meccsek?

TETSZETT A CIKK? HA IGEN KÖVESS MINKET A FACEBOOKON!

Kövess Minket!