Hivatalos: a PSG is beszállt az esportba

Hivatalos: a PSG is beszállt az esportba

A PSG francia focicsapat összeállt a Webedia médiavállalattal, akik többek között az ESWC verseny és a Millenium csapat tulajdonosai.

Már hetek óra keringenek a pletykák arról, hogy a legnagyobb francia labdarúgó csapat, a Paris Saint-Germain valamilyen formában beszáll az esportba. A pletykák immáron hivatalosak, a PSG ugyanis összeállt a Webedia nevű médiavállalattal, ők azok, akik egyébként korábban megvették a Challenger Seriesből és az LCS-ből is ismert Millenium esport vállalatot, nemrég pedig többségi tulajdont szreztek a Bang Bang Management cégnél, sőt, a HyperGames márka is hozzájuk tartozik. 

Ráadásul a Webediáé az ESWC-t szervező Oxent nevű vállalat is, amit a párizsi Games Week keretein belül rendeznek meg minden évben.

„Soha senki nem készült fel a piacra lépésre úgy mint mi. A közeljövőben szeretnénk a legjobb esport szervezetet felépíteni Franciaországban. Nemsokára mindenki láthatja majd a ‘Paris Saint-Germain eSports’ csapatot, akiken ugyanaz a mez lesz mint a focistákon.”

A vállalat nem csak a levegőbe beszélt, amikor azt mondta, hogy felkészültek. Ha minden igaz akkor nem csak egy helyen akarnak betörni az esport piacra. A terveik között szerepel a Hearthstone, a Counter Strike: Global Offensivve, a StarCraft II, a League of Legends, a Call of Duty és természetesen a FIFA 2017 is. 

A PSG ezzel olyan csapatokhoz csatlakozott, mint a Schalke04 vagy a Manchester City, akik már rendelkeznek esport játékossal/csapattal. De persze ennél hosszabb a lista, az, hogy mely csapatok jelentették be eddig hivatalosan, hogy beszállnak az esportba, arról itt találtok egy jó kis anyagot.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - 1 karátos gyémánt eljegyzési gyűrű: tökéletes választás lánykéréshez

A lánykérés egy életre szóló emlék: ez egy olyan pillanat, melyben egyszerre van jelen a közös múlt és jövő, a szenvedély és a meghittség, a bizonytalanság és az elszántság. Az esemény történhet a tengerparti naplementében vagy akár egy focimeccs szünetében a lelátón – bárhol is tesszük fel a kérdést, az élmény mindkét félnek felejthetetlen lesz.

Üzlet - Logózott ragasztószalag: a márka mozgó arculata

Az üzleti életben gyakran nem is gondolunk arra, hogy mennyire jelentőségteljesek a részletek. Például, vajon mekkora hatást gyakorolhat egy cég arculatára az, ha egyedi, logózott ragasztószalagot alkalmaz?

Közvetítések