Újabb nagy nevű támogató csatlakozott az ELEAGUE-hez.
Szerencsére egyre inkább olyan időket élünk, hogy nem kizárólag a nagy hardvergyártók szponzorálják a profi csapatokat és e-sportolókat, hanem a széles körben ismert világmárkák is felismerték az új piaci lehetőséget és a benne rejlő potenciált.
Allison Miazga-Bedrick, a Snickers marketing-igazgatója épp a napokban jelentette be, hogy sikeresen megállapodtak az ELEAGUE CS:GO-szervezettel, így az ismert csokiszelet lett a legújabb nagy szponzor.
"Az ELEAGUE partnerség tökéletesen illeszkedik a SNICKERS Brand és a "Kivagy, ha éhes vagy?" kampányunkba" - meséli büszkén Allison. "Fontosnak tartjuk, hogy a SNICKERS brand minél közelebb kerüljön a nagy múlttal rendelkező, elkötelezett rajongóbázishoz. Célunk, hogy a meccsek alatt elfáradt játékosoknak és rajongóknak megoldást kínáljunk a felpezsdülésre, amikor épp beüt a "Totál elviselhetetlen vagy, ha éhes vagy!" állapot."
Az ELEAGUE szekere eddig is szépen szaladt, a szponzori csapat fedélzetén ott van az Arby (streetfood), a Domino (pizza), a Credit Carma (online fizetés) és a Buffalo Wild Wings (streetfood) is, mostantól pedig a Snickers támogatását is maguk mögött tudhatják.
Az ELEAGUE hirdetésértékesítésével foglalkozó Turner is az egekbe magasztalja az új üzleti megállapodást. Seth Ladetsky alelnök szerint "A Snickers egy hihetetlen márka, amely tökéletesen illeszkedik a meglévő közösség kultúrájába."
Ti örülnétek, ha egy édességgyár szponzorálna titeket vagy a csapatot? Milyen vállalatokat látnátok szívesen a nagy e-sport szponzorok között?