"Unjuk már a második helyet" - a 2016-os WiLD átok

A WiLD ezúttal is alulmaradt a döntőben, ahogy már nem egyszer 2016 során. Hogyan lehet ezzel folyamatosan szembesülni és továbblépni? Válaszokat ezúttal hi im mate adott.

Nem egyszerű megnyerni egy rangost versenyt, de méltósággal veszíteni, vagyis inkább "csak" másodiknak lenni szintén nem könnyű. Idén sajnos e téren rengeteg tapasztalatot gyűjtött a WiLD több verseny alkalmával is. Szerencsére a srácokat kemény fából faragták és nem adják fel könnyen egy-két pofon után, kitartanak egymás mellett. Hi im matet, a csapat lövészét kérdeztük arról, hogy mennyire viselte meg őket a döntő elvesztése és hogyan fognak innen is felállni majd, mint ahogy tették eddig számtalan alkalommal?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések