A Blizzard csökkentené a döntetlenek számát az Overwatch-ban

A Blizzard csökkentené a döntetlenek számát az Overwatch-ban

A kiadó szerint túl nagy arányban ikszelnek a csapatok, ezért változtatni kell az Assault mapeken.

Hanamura, Volskaya Industries, Temple of Anubis. Jelenleg az alábbi három Assault map található az Overwatch-ban, melyek - legalábbis ha a versenyeket nézzük - egyáltalán nem számítanak népszerűnek, ami nagyban köszönhető annak is, hogy sokkal nagyobb az esély a döntetlenre, mint más pályákon.

A problémát szerencsére a Blizzard is érzékelte: a fejlesztést vezénylő Jeff Kaplan nemrég az alábbiakat írta a játék hivatalos fórumán:

"Sokat beszéltünk erről ezen a héten. Szó esett lehetséges változtatásokról, de át szeretnénk még jobban beszélni a témát, mielőtt belenyúlunk. A döntetlenek számának csökkentése az egyik olyan lépés, amit meg szeretnénk oldani."

Kaplan elmondta, hogy Hanamura a legrosszabb ilyen szempontból: egy "rossz héten" a meccsek 18 százaléka, vagyis közel minden ötödik mérkőzés döntetlenre végződik. Összehasonlításként: a Control és a Payload mapeken sosincs döntetlen, míg a Hybrid pályákon átlagosan 5.75 százalékban ikszelnek le a csapatok.

"Összességében 5.45% esélye van annak a Competitive módban, hogy döntetlent játszol, ami magasabbnak tűnik nekünk, mint az elfogadható szint."

Nagyon úgy néz ki tehát, hogy a Blizzard változtatni fog - már csak az a kérdés, hogyan. Szerintetek mi lehetne a megoldás?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!