Bepillantást nyerhettünk a Hearthstone-csapat fejlesztői filozófiájába.
Manapság igen könnyen össze tudnak mosódni az egyes class-ok jellegzetességei a Hearthstone-ban, így joggal merül fel a kérdés: mi jelenleg a Blizzard álláspontja? Melyek az egyes karakterosztályok legfőbb sajátosságai? Erre kaptunk most választ!
Max McCall dizájner (aki nemrégiben a Shaman helyzetéről is beszélt) a játék hivatalos fórumán engedett egy kis betekintést a fejlesztői filozófiájukba. Ezek a legfontosabb témák, melyek mentén igyekeznek folyamatosan bővítgetni az egyes class-okat:
- Druid: beastek, tokenek
- Hunter: secretek, deathrattle, beastek
- Mage: spell jutalmak, secretek
- Paladin: lények erősítése, secretek
- Priest: gyógyítás, Shadowform, deathrattle
- Rogue: kombók, fegyverek, stealth
- Shaman: overload, murloc-ok, totemek
- Warlock: démonok, discard
- Warrior: armor, enrage, taunt
A fenti listán nem szerepelnek azok a paklitípusok, melyeket a kezdetektől fogva támogatnak (pl. Freeze Mage, Miracle Rogue), illetve a "semleges" témák, mint például a kalózok vagy a sárkányok.
McCall hozzátette, hogy viszonylag kevés kivétellel dolgoznak, hiszen szinte minden mechanika fontos része a játéknak, így ritkán mondják egy class-ra azt, hogy nem kap bizonyos típusú lapokat. Ilyen kivétel például a Hunter, amely eddig direkt nem kapott még gyógyulást.
A dizájner szerint igyekeznek minden fontos témát fenntartani, de minden nem lehet erős, van, aminek idő kell. Példaként a Pirate vonalat hozta fel, amely sokáig gyenge volt, a Gadgetzan megjelenésével azonban most ott van a legerősebbek között.
Szerintetek a fenti témák közül melyek azok, amiket túlságosan is hanyagol a Blizzard?
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!