Rengeteg változással indul a március az Overwatch-játékosok számára. Íme minden változás egy helyen!
Az esti órákban a Blizzard fellőtte az éles szerverekre a legújabb Overwatch-frissítést, mely a PTR-on az elmúlt időszakban tesztelt újdonságokat véglegesíti. Íme a változások pontokba szedve!
1. Új funkció: Server Browser
A Custom Game kibővített változatában alapos részletességgel beállíthatunk mindent, a mapektől kezdve a hősökön át egészen a képességek működéséig. Az általunk létrehozott egyedi meccseket akár publikussá is tehetjük, így nem csak a barátok ellen játszhatunk.
2. Új játékmód: Capture the Flag
A Capture the Rooster sikerén felbuzdulva a Blizzard véglegesen átemelte az Arcade menübe a Capture the Flag játékmódot. Mostantól - Lijiang Tower mellett - Nepal, Ilios és Oasis is várja a zászlóvadászatra vágyókat.
3. Több karakter is változik
Bastion
Sentry mód
- 1.5 másodpercről 1 másodpercre csökkent az átalakulás ideje
- A szórás 50 százalékkal megnőtt
- A szórás mindig a maximum, nem növekszik a lövés időtartamával
- A tár mérete 200-ról 300-ra nőtt
- Nincs fejlövés
- Nem okoz kritikus sebzést
Recon mód
- A szórás 25 százalékkal csökkent
- A tár mérete 20-ról 25-re nőtt
Self-Repair
- Erőforráshoz kötött, amely újratöltődik, amikor nem használod
- Nem szakad meg, ha megsebeznek
- Mozgás közben is használható
- Tank mód: nem ad bónusz armort.
- Új passzív - Ironclad: Sentry és Tank módban 35 százalékkal kevesebbet sebződik
D.Va
- Defense Matrix: a lövedékeknek most már nem kell megtenniük egy minimális távolságot, hogy blokkolja őket, ezáltal a csapattársak is jobban védhetőek.
Mei
- Cryo-Freeze: a társak most már a képesség közben is célozhatják őt.
Mercy
- Resurrect: a képeség használata közben Mercy sebezhetetlenné válik.
- Caduceus Staff: nem tudja becélozni Zenyattát Transcendence közben
Roadhog
- Scrap Gun: 20 százalékkal csökkent a szórás.
- Chain Hook: a cooldown 6 másodpercről 8 másodpercre nőtt, illetve a célpontokat 2 méter helyett 3.5 méterre rántja.
Symmetra
- Sentry Turret: másodpercenként 21 helyett 25.5 sebést okoz (csak konzolon!)
Torbjörn
- Rivet Gun: az újratöltő animáció közben korábban történik a tényleges újratöltés
- Build Turret: 10-ről 12-re nőtt a sebzés (csak konzolon!)
Winston
- A bekapott Critical Hit mértéke 15 százalékkal csökkent
A fentieken túl több képesség célzási érzékenysége is állítható mostantól:
- Ana: Nano Boost
- Mercy: Guardian Angel, Beam
- Sombra: Hack
- Widowmaker: Grappling Hook
- Zarya: Projected Barrier
- Zenyatta: Harmony Orb, Discord Orb
4. Egyéb változások
- Eichenwalde-on most már nem zárul be a második kapu, miután áthalad rajta a payload, csupán némi törmelék esik le a bejárathoz. Ezzel a balanszon szeretnének javítani, némileg bővítve a támadók lehetőségeit.
- Ha a támadó csapat létszámfölénybe kerül egy control pointon az Assault, Escort és Hybrid mapeken, akkor a védekező csapat számára folyamatosan lassulni fog a respawn - de csak egy bizonyos pontig. Ezzel a támadó csapatokat szeretnék segíteni, hogy kevesebb döntetlen legyen a mapeken.
Elindult a Competitive Play negyedik szezonja
Az új frissítéssel párhuzamosan elindult a negyedik kompetitív szezon is, amely szokás szerint 12 hétig fog tartani. Itt is történtek apró változtatások:
- SR 3000 felett hetente legalább 7 meccset kell játszani ahhoz, hogy ne kezdjen el csökkenni a Skill Rating
- SR 500 alatt a játék nem tünteti fel a Skill Ratinget. Ezzel a derankerek ellen szeretnének harcolni, akik minél alacsonyabb Skill Ratingre hajtanak.
- A Top 500-ért járó jutalmakat most már csak az kapja meg a szezon végén, aki ekkor is a legjobbak között van, azok nem, akik korábban elérték, de később kicsúsztak. A negyedik szezon témája egyébként Hanamura lesz.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!