Bluerzorék dupláztak, Montpellier után Lyonban is mindent vittek!

Bluerzorék dupláztak, Montpellier után Lyonban is mindent vittek!

Lassan a franciák is megismerik bluerzor, illetve a Gamers Origin nevét, mivel ez zsinorba a második nagydíjazású verseny, amit megnyertek a srácok.

Bár a Challenge France-on a két nagy óriás, a Millenium, valamint a Team LDLC kifogott a GO-s srácokon, ez nem szegte kedvüket, hogy újult erővel és moticációval induljanak neki következő megmérettetésnek. A 10. alkalommal megrendezett Lyon e-Sport nem kevesebb, mint 10.000 €-t osztott ki a nagy döntő győztesének és bluerzorék nem is érték be ennél kevesebbel.

Challenger Series csapatot legyőzve, a lyoni döntőért játszanak bluerzorék!

Magyar közvetítés ON, gyertek szurkolni!

A kupa maga egy elég összetett rendszer szerint lett felépítve, ahol a 64 fős brigádnak gyakorlatilag 3 versenyt is tartottak egyszerre, így senki nem maradt mérkőzések nélkül. Hogy ez hogyan is nézett ki, arról bővebben itt olvashattok.

Javarészt Bo1-es mérkőzések voltak mindhárom ágon, leszámítva az elődöntőket és persze a döntőt. A csoportkörökből viszonylag könnyen továbbjutottak bluerzorék és így máris a legjobb 16 között találták magukat, akik még versenyezhettek a profi tornán a fődíjért. Itt sem kellett őket félteni, egészen az elődöntőig jutottak, ami azért is nagy szó, mivel oda a Milleniumot megverve jutottak tovább. Első alkalommal azonban beletört a bicskájuk az LDLC-be és így az alsóágra kerültek.

Itt, köszönhetően a PSG-t és Milleniumot megverő Eclypsiának, velük már nem kellett megkérkőzniük, ne felejtsük el, ez a két csapat már a Challenger Series-ben küzd az LCS-be jutásért. Az Eclypsiával már jobban fel kellett kötni a nadrágövet, de 2-1-re azért sikerült legyűrni őket, jöhetett újra a nagy falat, azaz a Team LDLC.

Bo5-ös széria döntötte el a döntő sorsát, viszont az LDLC 1:0-ról indult, lévén ők a felső ágról jöttek. Ez nem igazán hatotta meg a Tonerre-éket, az első meccset elég egyoldalúan nyerték meg, alig pár gyilkosságot és tornyot adtak csak át az LDLC-nek.

Második alkalommal már sokkal szorosabb volt a mérkőzés, mindössze pár ezer arany különbség volt a két csapat között. Végül egy Baron Nashor körüli csapatharc után leászolták Rudyékat és utána a megint beverték a Nexust, így már csak egy meccsre voltak a végső győzelemtől, gondolhatták ők.

Nagyon passzívan indult a harmadik összecsapás, a 17. percben mindössze 1-1 gyilkosságot hoztak el a csapatok. Aztán feljebb kapcsolt Eika és csapata, folyamatosan visszaszorították Shemekéket a saját tornyaiktól, ennek köszönhetőn 5 tornyot vesztettek 20 perc alatt, cserébe pedig egyet sem hoztak el. Pár szépítő gyilkosságot behúztak válaszként bluerzorék, de a körülbelül 10-15 ezer goldos hátrányt nem tudták behozni és elszenvedték első vereségüket a döntőben.

A mindent eldöntő utolsó meccsre Shemek is felvette a carrycipőt, búcsuzott Shentől és egy Jayce-t hozott helyette. Nem is kellett több az LDLC-nek, folyamatosan campelték, hogy a lehető legjobban visszaszorítsák, ez egy darabig sikerült is. Szerencsére a GO a lategamere is épített, Kitty Ezreal választása igencsak hasznosnak bizonyult, miután a kellő tárgyai elkészültek. Így volt ideje Shemeknek is visszatérni a játékba és jobban bírni a párharcokat Kektz Gragas-ával. A feszültség érezhető volt itt is. Nem sok gyilkosság történt egészen a 24. percig, ahol bluerzor ellopta a Baront és beporszívóztak pár killt is. Átlagosan 5 ezer arannyal vezettek a mérkőzés második felében. Végül 38 perc alatt, két tornyot és 6 gyilkosságot átadva, harmadszorra is megverték az LDLC-t, ezzel bezsebelve a 10.000 €-os fődíjat!

Aki esetleg lemaradt volna a meccsekről, itt visszanézheti őket:

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.