A játékosok hány százalékánál vagy jobb? Most kiderül!

A játékosok hány százalékánál vagy jobb? Most kiderül!

A Blizzard közzétette, hogyan oszlanak el az Overwatch játékosok az egyes szintek között. Emellett egy fontos változást is bejelentettek.

Az Overwatch egyik vezető dizájnere, Scott Mercer nemrégiben közzétett egy statisztikát a játék hivatalos fórumán, melyből kiderül, hogyan oszlanak el a játékosok a Skill Rating szintek alapján.

A Competitive Play harmadik szezonja alapján ezek az arányok az egyes szinteken (zárójelben a Skill Ratinggel):

  • Bronze (1-1499) - 6%
  • Silver (1500-1999) - 22%
  • Gold (2000-2499) - 34%
  • Platinum (2500-2999) - 23%
  • Diamond (3000-3499) - 10%
  • Master (3500-3999) - 3%
  • Grandmaster (4000+) - 1% alatt

Mercer elárulta, hogy a medián valahol 2300 környékén van, így aki SR 2300 felett van, az már jobb, mint a játékosok fele!

Fontos, hogy a fenti eloszlás a szezon végi (tehát a maximális) Skill Ratingre vonatkozik - aktuálisan a játékosbázisnak legfeljebb a 8 százaléka szokott SR 3000 felett lenni.

Szó esett emellett egy fontos változásról is: hamarosan aktiválni fogják az új matchmaking rendszert, amely bizonyos winrate-különbség felett nem fog meccset indítani. Erre azért van szükség, mert egyes játékosok kihasználtak egy olyan kiskaput, hogy a legkihaltabb órában, csapatként kerestek meccset, és mivel a játék nem talált hozzájuk méltó ellenfelet, ezért náluk jóval gyengébb csapatok ellen játszhattak.

Az éjszaka közepén, válogatott játékossal farmolja a gyengébbeket a "Brazil Hatos"

De már nem sokáig: a Blizzard azt ígéri, hamarosan kész lesznek a megoldással az ehhez hasonló problémákra.

Mostantól erre nem lesz lehetőség: a játék egy bizonyos különbség felett már nem párosít egymás ellen játékosokat, így akik hasonlóval próbálkoznak, mint a "Brazil Hatos", azok könnyen lehet, hogy nem is fognak ellenfeleket találni a hajnali órákban.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!