8. szülinapját ünnepli több LoL karakter is ma

8. szülinapját ünnepli több LoL karakter is ma

Régóta életünk része már a LoL, több eredeti karakter ma ünnepli a 8. szülinapját. Elég hihetetlen, hogy már ilyen sokat megélt ez a játék.

A League of Legends játék maga hivatalosan 2009 október 27-én jelent meg, sokan valószínűleg még nem is nagyon hallotak róla akkor. Én magam is csak 2012 tavaszán, vagyis közel 5 éve csatlakoztam a játékosok közé. A megjelenés előtt azonban volt több tesztfázis, alpha, béta és ezeknek a nyilt és zárt verziója.

A játék 40 karakterrel jelent meg viszont előtte is játszható volt, még ennél kevesebb karakterrel. Akik ma ünneplik a 8. szülinapjukat nem mások mint, Alistar, Annie, Ashe, Fiddlesticks, Jax, Kayle, Master Yi, Morgana, Nunu, Ryze, Sion, Sivir, Soraka, Teemo,  Tristana, TF és Warwick.

Rengeteg ráncfelvarráson estek át ezek a hősök az évek során, van akik kevésbé, vannak akik azóta teljes reworköt kaptak, mint például Warwick, Ryze kettőt is, Soraka se a régi már, de a játékmechanika is fejlődött. A Jax E képessége a dodge statisztika maradványa, amivel minden egyes karakter rendelkezett régen, de végül kivették és mivel neki ez volt az egyik erőssége, ezt az aspektusát meghagyták a karakternek egy skill képében.

Sion úgyszintén kapott rewörköt, sokan biztosan emlékeztek még a régi egyből felrobbantós AP Sionokra, vagy az attack speedes változatra. Twisted Fate is eleinte bárhova tudott menni az ultijával és ezen kívül bizonyára sok minden más is változott.

Íme egy videó ami bemutatja a játék fejlődését a kezdetektől napjainkig, valószínűleg sokaknak lesz pár nosztalgikus pillanata a képsorok láttán.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.