Még gyorsabbá teszik az ARAM-ot, itt a 7.8-as patch!

Még gyorsabbá teszik az ARAM-ot, itt a 7.8-as patch!

Az ARAM-ot és egy pár hőst módosítottak, napokon belül itt az hőspáros!

Megérkezett a 7.8-as frissítés, így már csak egyetlen patch választ el minket a gigamegaszupernagy évközi frissítéstől! Azért ez a patch is tartogat pár finomságot, például rendesen megvariálták az ARAM módot, de néhány túltolt hőst is visszatekertek. Nézzük, mi változott, íme a fontosabbak:

Tuningot kaptak

  • Ryze: apróság, de fontos: a Q most már nem csak a W vagy az E találatakor resetelődik, hanem már a képesség elsütésekor (tökmindegy, hogy az talál-e vagy sem)
  • Aatrox: Még mindig kicsit gyengusz, szóval a passzívból kapott támadási sebességen növeltek kicsit, a W pedig nagyobb százalékban gyógyít a hiányzó HP-ra.
  • Lissandra: A Q-ja egy apró jégkristálynyival többet sebez (0,05-öt emeltek az AP arányon), viszont a passzívján alaposan vágtak, gyorsabban újratölt a későbbi szinteken, így talán nem fogy majd ki olyan gyorsan a manából.
  • Karthus: kicsit kényelmesebb most már a Q-t castolni, nem tűnik úgy, mintha a netedtől függene, tudjuk, milyen érzés, amikor már kiütöd a Q betűt a helyéről, miközben Karthusozol és mégis olyan lassan jön a spell, mintha ki kéne erőszakolni belőle.

Leszedálták őket

  • Malzahar: Kevesebb az alap armor és a voidlingek életereje, valamint az utánuk kapott arany.
  • Nautilus: az E többe kerül és az alap mana regen csökkent, szóval óvatosabban kell majd használni.
  • Ivern: egyetlen bokor mostantól nem takarja el az epic szörnyeket (baron, sárkány, rift herald) az ellenfelek elől. Többel persze ez továbbra is megoldható.

Helyreigazítást kaptak

  • Shen: a Q kevesebbet sebez a szörnyekbe, többet a hősökbe. Az ulti által biztosított pajzs mostantól attól is függ, hogy mennyi a célpont hiányzó életereje. Az E egy kicsit olcsóbb és kicsit szélesebb lett.
  • Amumu: a szomorú múmia kapcsán kicsit olyan érzésünk van, mint amikor belenyalhatsz a fagyiba, aztán elveszik előled. Hosszú idő után végre kapott egy kis tuningot a 7.7-ben, erre máris elveszik tőlünk. Kevesebbet sebez a passzív és a W is, nálunk ez inkább szedálás, mintsem helyreigazítás.
  • Udyr: A Q-nak és a W-nek mostantól minden harmadik ütésére proccol a hatása, a képességek költségén pedig alakítottak kicsit.

ARAM

Mostantól, ha ellenséges minion közelében vagy és az épp meghal (nem kell, hogy te öld meg), kapsz 3 aranyat. Cserébe viszont a minionok megöléséért kevesebb arany jár, sőt, kivették a 3 alap support itemet is, így rip free gold. Viszont három helyett mostantól már két percnél előjönnek a gyógyító relic-ek, amik alapból kevesebbet és inkább hiányzó életerőre gyógyítanak. Akkor is kapsz assistot és aranyat, ha egy kill utáni 20 másodpercben történt egy újabb teamfight, aminek a részese voltál, illetve, ha egy toronyba beleütöttél és 30 mp-en belül lerombolják, akkor is kapsz belőle aranyat és xp-t. Gyorsabban jönnek a minionok is, a szuper minionok pedig brutálisat ütnek.

A lényeg: menjetek fight-olni, mert jobban megéri. Több harc, gyorsabb meccsek.

Twisted Treeline (avagy az elfeledett 3v3)

Igazítottak a death timereken, az elején kicsit hosszabb, a végén kicsit rövidebb. Ha magasabb szintű vagy mint az ellenfél és megölöd, kevesebb xp-t kapsz. Többet sebeznek a minionok és a super minionok, kevesebb élete van a Vilemaw-nak és lassabban ütnek a Nexus tornyok és hamarabb jönnek a minionok.

Nemsokára tehát Mid Season patch, szóval ismét kezdhetjük elölről megtanulni a játékot.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!