A 14 rotáló játékmód több mint felét összesen 3 adja

A 14 rotáló játékmód több mint felét összesen 3 adja

Neked is volt már olyan érzésed, hogy ez a játékmód mintha múlt héten lett volna? Nem véletlen.

A Riot már egy jó ideje pörgeti hétvégente a Rotating Game Mode-ot, aminek a lényege (lenne), hogy hétről-hétre más-más játékmódokkal is lehet játszani a már megszokott 5v5, 3v3, ARAM mellett. Elsőre soknak tűnik, de valójában 14 ilyen játékmód volt már, ezek:

  • Dark Star: Singularity
  • Hunt of the Blood Moon
  • Doom bots of Doom
  • All Random Ultra Rapid Fire
  • Definitely Not Dominion
  • Nexus Siege
  • Ascension
  • Legend of the Poro King
  • One for All
  • Hexakill: Twisted Treeline
  • Ultra Rapid Fire
  • Hexakill
  • All Random Summoner's Rift
  • Nemesis Draft

Összesen 60 alkalommal ajándékozott már meg minket a Riot valamelyik játékmóddal, ami tök jó, ugyanakkor érdekes, hogy ennek a 60-nak több mint a felét az Ascension, a Poro Király legendája és a Nexus Siege adta, összesen 32-t, míg pl. mindenki kedvence, az URF (de én ide sorolnám a Hexakill: TT-t és a Doom Bots of Doom-ot) mindössze 2-2 alkalommal fordultak elő eddig összesen (a Hexa TT háromszor).

Ha már rotáló játékmód, jó lenne, ha nem lenne tényleg minden második héten Poro Király legendája agy éppen Felemelkedés. Persze érthető, hogy nem akarják teljesen kiégetni a rajongótábort a folyamatos URF-fal, hiszen amiből sok van és könnyen elérhető, az egy idő után unalmas, de a mostani "top" játékmódokkal pont ezt érik el: kinek van még kedve Ascension-t vagy Legend of the Poro Kinget játszani?

Nem kell minden második hétre URF vagy Hexa, de ha már itt van 14 játékmód, akkor tök jó lenne, ha egységesen forognának. Ha így lenne, még akkor is csak évente három alkalommal lenne URF, ami azért valljuk be, még mindig nem sok.

Mit gondoltok?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Borítókép: League of Legends 

Kövess Minket!



Közvetítések