Ismét terítéken a Thornmail, ezúttal nem véletlenül

Ismét terítéken a Thornmail, ezúttal nem véletlenül

Korábban már bekerült egy frissítés a PBE-re, de azt a készítők se gondolták komolyan, inkább véletlenül maradt bent, ezúttal kicsit jobban odafigyelnek.

Nagyjából egy hónappal ezelőtt bekerült a PBE szerverre egy frissített Thornmail, aminek nem igazán örült senki, mivel lényegében kivette az összes alaptámadásra építő hőst a játékból. A frissítés lényege annyi volt, hogy minden egyes támadás a Thornmail viselője ellen azonnal Grievous Wounds-ot alkalmazott a támadóra, vagyis 40%-al csökkentette a gyógyulási arányát. Mivel jelenleg ez az egyetlen védekezési mechanika a tárgy ellen, hogy némi életlopást pakolunk magunkra (az MR se árt, de az másodlagos), ezt elvéve azonban kevés esélye maradt például az ADC-knek a tankok ellen.

A PBE-re kirakott Thornmail elég erősre sikerült, szerencsére eldobták az ötletet

A visszaadott sebzésen kívül a gyógyítást is majdnem felezte a Thornmail PBE-n, jogosan pánikoltak az ADC-k.

Szerencsénkre kiderült, hogy ez csak véletlenül maradt a játékban és mindössze egy nagyon korai ötlet volt a Riot-tól, amit nem sikerült finomítani addigra, ezért visszavonták rövid időn belül. A kísérletezést azonban nem hagyták abba a tárggyal, szóval még okozhat problémát a jövőben. 

A PBE-ről ennyi idő alatt nem sikerült használható információmennyiséget összegyűjteni, de a belső tesztek elég egyértelműek voltak. Lényegében a következő dolgokat tapasztaltuk: 
- Létezik olyan hely a játékban, ahova beférne egy tárgy, ami lényegében annyit mond, hogy "Nem tudod elszívni egy tank életét"
- A 15% visszavert sebzés plusz a Grievous Wounds miatt kicsit úgy jön le, mintha egy sebző tárgyról beszélnénk, de aki használja az rossz élményt kap, mert nem érzi, hogy ténylegesen sebezné az ellenfelet (hacsak nem Rammus-al játszik - a szerk.), aki pedig ellene van szintén rosszul érzi magát, mivel nem tud lifestealelni, vagyis védekezni ellene. 

A Thornmail-el való kísérletezés nem lesz egy egyszerű feladat, hogy mindkét fél elégedett legyen, de érdemes vele foglalkozni. Az ilyen szintű változások azonban inkább a preseason-nel együtt érkező gamechanging frissítésekkel fognak érkezni. Jelenleg egy a Maw of Malmortius, vagy a Mercuria Scimitarhoz hasonló építési sorrendet fontolgatnak a fejlesztők. Egy közepesen erős counter tárggyal kezdenénk, mint amilyen a Hexdrinker és utána épülne ki a végső tárgy, ami már teljes kapacitással arra képes, amire tervezték. 

Ebből kiindulva, a Thornmail egy nagyjából 1500-2000 aranyat érő középszerű tárggyal indulna, ami sebzést ver vissza, utána válna egy igazi ADC elleni tárggyá, hogy csapatmunkával lehessen leszedni a tankot, akár mágusok segítségével. Ilyen tárgyunk jelenleg nem nagyon van, legalábbis armor terén biztosan nem.

Vagy későn jött az ötlet, vagy nem volt elég idő letesztelni, mivel a mid season patch-ben két új tárgyat is kaptunk az Adaptive Helm és a Stoneplate képében, de ez nem került be, pedig befért volna harmadiknak. 

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.