Kegyetlenül buffolják Cho'Gath-ot

Kegyetlenül buffolják Cho'Gath-ot

Esett már szó korábban is Cho'Gath esetleges frissítéséről, akkor viszont még nem lehetett tudni a pontos részleteket.

Most viszont már ezeket ki lehet próbálni a PBE szerveren is, és eddig nagyon úgy tűnik, hogy Cho'Gath nem kevés új erőre fog szert tenni. Feltéve, ha ezek a változtatások meg is maradnak. 

Mik a legkedveltebb topos hősök az idei szezonban eddig?

Aioween | 17/07/05 11:34Hiába a kiegyensúlyozás, egyes hősök mindig ki fognak emelkedni másokhoz képest, nézzük meg, hogy eddig kik domináltak a felső ösvényen. Alapvetően három kategóriába lehet sorolni a felső ösvényes hősöket, mindnek megvan a saját szerepe, erősségei és gyengéi. Ezek között is vannak olyanok, akik kifejezetten erősebbek társaiknál, és vannak úgymond keverékek is, amik két kategória között találhatóak valahol.

Elsősorban a Vorpal Spikes-al (E) szerettek volna valamit kezdeni a készítők, abból a megfontolásból, hogy ez is egy kicsit hasznosabb képesség legyen. A gondolatmenet a frissítés mögött azon felül, hogy szeretnék visszahozni a játékba, az volt, hogy akkor is hasznosak legyünk, ha a Q-W kombónk esetleg nem találna. 

Kap egy kis extrát a képességköltségekre is, azaz olcsóbbak lesznek és tovább spam-elhejtük őket kevesebb manáért. A Rupture (Q) és a Feral Scream (W) is kap némi extra sebzést, de ahogy azt már említettük, az igazán nagy változás a Vorpal Spikes-ot (E) fogja érinteni.

Az első és legszembetűnőbb változás, hogy nem egy kapcsolható képességről beszélhetünk már, mint eddig, hanem egy rendes cooldown-nal rendelkező varázslatról. A mostani Cho'Gath akár folyamatosan is tudja ezeket a tüskéket használni, de ez inkább amolyan állandó piszkálódás, semmint számottevő sebzés, ha csak nem állunk benne végig. Leszámítva az első pár szintet, túl sokat nem tesznek hozzá a nagy harcokhoz, mert elenyészik a sebzésük. Ezzel a változtatással viszont ez is átalakul, komolyabb sebeket tudunk majd ejteni ellenfeleinken. 

Aktiválás után, a következő három alaptámadásunk fogja indítani a tüskéket. Eddig semmi változás, viszont a sebzésben már igenis van. Az alap 20 sebzés nem túl sok, de nem is az a lényeg, hanem a százalékos maximális HP, amire még rájön az AP ráta, és ami még fontosabb, az ulti stack-ek. Ha van mondjuk 6 stack-ünk, és mindhárom alaptámadással találunk, az 21% életerő, akár még egy tankból is. Természetesen több ellenfelet is el tudunk találni, mivel a tüskék szélessége a méretünkkel együtt, vagyis az ulti stack-ek alapján egyre nagyobb, ezek után pedig az ultival még könnyebb dolgunk lesz elkapni bárkit is. Maximális szinten ráadásul ez a képesség 4 másodperces CD-n lesz, amit ha tovább tudunk csökkenteni tárgyakkal, akár 2,5 másodperc alá is vihetjük a használatának gyakoriságát. Képzeljük ezt el egy csapatharcban, ahol akár több ellenfelet is el tudunk találni vele és még AP-t sem kell építenünk, mivel az igazán nagy sebzés az ultiból jön, ami ráadásul tényleges sebzés.

Ezeket figyelembe véve, valamint azt, hogy a többi képességei is többet fognak sebezni, ráadásul olcsóbban, ne csodálkozzunk, ha hirtelen sok Cho'Gath-tal találkoznánk a 7.14-es patch élesítése után.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



League of Legends - Kifejezetten sótlan változtatást kap Ornn

A hegymély lángja nem egyszer csalt már mosolyt az arcunkra vagy volt késő esti Discord kvízek alapja egyedi tárgyneveivel, de a következő frissítéssel úgy tűnik ezt is elveszi majd tőlünk a Riot.