Critikus változások a láthatáron: újabb tárgyak alakulhatnak át

Critikus változások a láthatáron: újabb tárgyak alakulhatnak át

Egy Riot dolgozó elárulta, hogy milyen változások jöhetnek a krites tárgyak esetében!

Úgy tűnik, hogy a Riot Games háza táján karácsonykor sem áll meg az élet; most egy munkatárs osztotta meg velünk, hogy milyen elképzeléseik vannak a kritikus csapást adó tárgyak átalakításáról, azonban fontos felhívnunk arra a figyelmeteket, hogy ezeket a változtatásokat egyelőre senki se vegye készpénznek, mert lehet, hogy a többségük be se kerül, illetve a konkrét értékek is finomhangolásra várnak. Mindenesetre jó látni, hogy a kritikus sebzést adó tárgyak elhanyagoltságára megpróbál reagálni a fejlesztő. 

A változtatások fő céljai a következők:

  • a kritikus csapást használóknak egy izgalmasabb és érdekesebb építési útvonal kialakítása
  • a kritikus csapást használóknak védekezési lehetőségek biztosítása, amelyek nem borítják fel a tárgyösszhangot
  • a kritikus csapást használóknak élvezetesebb játékélmény minden szinten

Az egyik legérdekesebb talán az egész bejegyzésben, hogy a fejlesztő nem egy, hanem egyből két irányvonalat is megmutatott nekünk a tárgyak átalakítását illetően. Azért egy-két olyan újítást is kaptunk, ami mindkét verzióban könnyedén elfér.

"Határtalan Penge" átalakítás 1. irány

Önmagában ad kritikus csapási esélyt, így akár első tárgynak is gyakrabban beválasztható.

"Határtalan Penge" átalakítás 2. irány "Serény" fejlesztésként és "Feltöltött támadás" változtatásokkal

5000 aranyért támadási sebesség több sebzés és kritikus csapási esély, ráadásként még egy kis mozgási sebesség. Nagyon drága lenne, de a megvétele igazi "Power spike" lehet a csapatnak.

25%-os Kritikus csapási eséllyel rendelkező Gyorstüzelő ágyú

5 százalék kritikus csapási esély átvándorol a mozgási sebességhez.

25%-os Kritikus csapási eséllyel rendelkező Statikk töltőpenge

15 százalékkal több támadási sebesség, 5 százalékkal kevesebb kritikus csapási esély, viszont fix 80 bónusz varázssebzés a jelenlegi hős szintje alapján növekvő helyett, 60-tól egészen 140-ig.

Flexibilis tárgyak:

Átoknyelő átalakítás

A régen nagy népszerűségnek örvendő stopperórából lehet építeni, ami megadja a lehetőséget egy jó sztázis menekülésre, viszont a varázserő ellenállás elveszik.

Defenzív Fantomtáncos

A Fantomtáncos passzívjai eltűnnek, és megkapjuk helyette az átoknyelő passzívból származó mágikus pajzsot, továbbá a statisztikák is átalakulnak.

Esszenciamartalóc lehetőség szélesítés

A statisztikák maradnak, viszont a végső képesség elsütése helyett, a sebzés mennyisége után kapjuk meg az Esszencialáng erősítést, –igaz, dupla annyi töltési idővel (30 másodpercről -> 60 másodperc).

Feltöltött Viharborotva

Feltöltött támadást használó Viharborotva a jelenlegi passzív helyett.

Tárolódó Viharborotva

A "Viharpenge" hatás gyengítve, de akár 3 egymást követő csapást felerősítve működne, ha eleget várunk.

Felerősített utolsó lehelet

Ugyanazért az árért dupla annyi sebzés és páncéltörés.

Újrafényezett Malmortius bendője

Statisztikában 10 varázsellenállást cserélünk +10 sebzésre, –de itt főleg az építési mód változott.

Nektek melyik változtatás tetszik a legjobban?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - Kifejezetten sótlan változtatást kap Ornn

A hegymély lángja nem egyszer csalt már mosolyt az arcunkra vagy volt késő esti Discord kvízek alapja egyedi tárgyneveivel, de a következő frissítéssel úgy tűnik ezt is elveszi majd tőlünk a Riot.