Csúnya nerfet kaptak a kispotik a rengeteg változtatás mellett - Patch 7.20

Csúnya nerfet kaptak a kispotik a rengeteg változtatás mellett - Patch 7.20

Fortnite - Megérkezett az év, –sőt, a szezon első igazán nagy frissítése, ami mindent elhozott.

Hétfőn este az Epic bejelentette, hogy a 7.20-as frissítéssel még a Glider Redeploy is visszatér egy tárgy formájában, így már tényleg a játék történetének egyik legnagyobb frissítése érkezett meg a mai napon. Ezt a Patch Notes is erősen sugallja, hisz egy igen terjedelmes olvasmányt adott ki az Epic, amit alább olvashattok magyarul.

Fegyverek és tárgyak

Megérkezett a Scoped Revolver

  • Epic és Legendary ritkaságban elérhető
  • Medium Ammot használ
  • 42/44 sebzés lövésenként
  • Földön, Chestekben, Supply Droppokban és Vending Machine-okban találhatjuk meg

Megérkezett a Glider Redeploy

  • A Glider tárgy egy helyet vesz majd el a táskánkból
  • Rare ritkaságú
  • Nem használhatjuk végtelen alkalommal, hogy egészen pontosak legyünk, a 7.20-ban tízszer lesz majd használható, de ez később változhat
  • Úgy aktiválhatjuk majd az ernyőnk újbóli kinyitását, mintha csak egy jump padről ugrottunk volna el, nem kell feltétlen a tárgyra váltani ugrás előtt
  • Apropó Jump Pad, Rift-to-Go és LTM respawnok nem használnak majd el egy töltést
  • A padlón, Chestekben, Vending Machine-okban és Lámákban is megtalálhatjuk majd

Minigun változtatások

  • Bekerült egy túlmelegedés mechanika, 6 másodperc után leáll a fegyver
  • 37%-kal kevesebb idő bepörögnie a fegyvernek
  • Új hangot kapott

Ritkaság változtatások

  • A lufik és a Stink Bomb mostantól nem Epic, hanem Rare ritkaságban lesznek a játékban
  • A Scoped AR Rare és Epic helyett Uncommon és Rare lesz

Az összes Sniper mostantól a Heavy-hez hasonló röppályát kapott

A Scoped AR célkeresztjén megtalálható kör kisebb lett

Alakítottak a csapdákon

  • Mostantól 3,98% helyett 4,73%-ban találhatunk mindenféle csapdákat
  • A Cozy Campfire 0,26% helyett 0,73% Drop Rate-tel rendelkezik majd, míg a Lámákból  ez 6,63% helyett 15,47% lesz
  • A Launch Pad 0,53% helyett 0,98%-ban lesz megtalálható, míg a Lámákból ez 13,25% helyett 20,77% lesz
  • A Mounted Turret 0,8% helyett 0,73%-ban lesz megtalálható, míg a Lámákból 20,42% helyett 15,47% lesz

Mostantól 10 helyett maximum 6 kis poti lehet nálunk

Játékmenet

Javítottak a Zipline-okon

  • Mostantól nem kell ugranunk ahhoz, hogy irányt váltsunk a Zip Line-on, csak az ellenkező irány gombját kell megnyomnunk
  • Mostantól nem teljes sebességgel indulunk el a Zip Line-on, hanem folyamatosan gyorsulunk
  • Mostantól újból összetörjük az épületeket, ha a Zip Line-nal haladunk

Az editelés mostantól nem akasztja meg a csákánnyal való hadonászást vagy a lövést

A kukorica mostantól nem blokkolja a lövéseket

Mostantól az Editelés nem várja meg a szerver válaszát, ezzel valószínűleg megszűnik a Ghost Shots és az edit lag problémája is

  • Ettől függetlenül még kommunikál a szerverrel, így a lag és a rossz szerver teljesítmény hat rá

A járművek miatt elszenvedett sebzést mostantól shield-ben kapjuk nem pedig egyből HP-ból

Javítottak a falak építésén:

Az Epic a hétvégén jelentette be, hogy végre megpróbálnak egy kicsit alakítani azon a problémán, hogy rengetegszer a lerakott fal egyszerűen beleragad a földbe és egy centinyi rész lesz a felszínen, ami mögé vajmi kevés esélyünk van elbújni. Ezzel alapanyagot és időt is pazarlunk, ami ebben a játékban megengedhetetlen. Épp ezért találták ki azt, hogy minden egyes alkalommal, amikor a lerakott fal 70%-a a föld alá kerül, akkor automatikusan rápakol még egyet. Ezzel időt és alapanyagot is spórolva nekünk.

Eddig így nézett ki a falépítés a Tilted melletti folyóban:Mostantól pedig így működik majd:

  • A szétrobbanó repülők sebzése mostantól nem ignorálja a shieldet, illetve minden utas és a pilóta is megkapja
  • Az Infinite Dab mostantól nem 10, hanem 11 órát át megy a lobbyban
  • A térkép mostantól pontosabban mutatja a játékosok és a jelölést pozícióját
  • A repülő utasainak is lenyomva kell tartaniuk mostantól a funkció gombot a kiugráshoz

Játékmenet bugfixek

  • Javították a hibát, ami miatt néha nem lehetett kiugrani a repülőből
  • Javították a gránátdobás animációjának egyik hibáját
  • Javították a hibát, ami miatt a Boombox nem lehetett elpusztítani egy bizonyos távolságból
  • Számos zipline bugot is javítottak
    • A játékosokat mostantól nem katapultálja ki
    • A zipline mágnese többet nem marad ott a játékosok felett
    • A játékosok nem esnek le többet, hogyha ellenséges építménybe ütköznek
  • Javították a hibát, ami miatt néha kétszer kapták meg a játékosok a repülő ütközéséből eredő sebzést
  • A Mounted Turretre mért sebzés mostantól úgy jelenik meg, mintha járművet találnánk el
  • A játékosok, akik emote-oltak a kezdő szigeten most már nem fognak táncolni ernyőzés közben

Események

  • A tournament rendszert frissítették, hamarosan teszt események is indulnak
  • A lejárt idejű tournamentek el fognak tűnni az Events fülből Switch-en és mobilon
  • A spectate-elő játékosokat 60 másodperccel a haláluk után kidobja a rendszer

Audio

  • Most már nem hallunk majd sérülés hangot, hogyha egy társunk ránk lő, miközben shielddel rendelkezünk
  • Azok a gliderek, amik külön zenével rendelkeznek, most már a menüben is lejátsszák a nótájukat
  • Csökkentették a repülők hangját
  • Csökkentették a Boombox hangját
  • A Dynamite-nak egyedi pattanó hangeffektet adtak

UI

  • Frissítették a lőszerek képeit az inventory-ban
  • A nyersanyagmennyiség most már a spectate-elő játékos számára is látható

Social

  • A BR játékosok most már fogadhatnak meghívást STW játékosoktól, nem kell külön módot váltani ehhez

Art + animation

  • Lynx és Zenith is egyedi pózt kaptak a lobbyban

Megérkezett az új Block is:

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!