A járművek kora leáldozott! - Megérkezett a nyolcadik szezon első frissítése

A járművek kora leáldozott! - Megérkezett a nyolcadik szezon első frissítése

Új terület, rengeteg vault és egy új fegyver vár minket a 8.0-ában.

Február utolsó napján végre-valahára elhallgattak a rengések és megérkezett a 8. szezon. A nyitó trailereket itt megtekinthetitek:

Ahogy azt megszokhattuk, most is rengeteg mindent változott, így csapjunk is a közepébe:

Fegyverek és tárgyak

Kalóz ágyú

  • Rakd az ágyút pozícióba, célozz és lőj! Vagy inkább lődd ki magad, ha ahhoz van kedved.
  • Ez az ágyú játékosokat és ágyúgolyókat tud messzire kilőni. Jó pár akadályon áthaladhatunk vele, az érkezéskor pedig hátralökjük és megsebezzük ellenfeleinket.
  • 100 sebzés pontos találatnál, 50 ha az ellenfél mellett csapódik be.
  • Bárhol megtalálhatjuk őket a pályán

Vault

  • Sneaky Snowman
  • Chiller Grenade
  • X-4 Stormwing
  • Shopping Cart
  • All Terrain Kart

Új ikont kapott a Hunting Rifle

Kevesebb magas minőségű AR-t találunk mostantól

  • Mostantól nagyobb esélyünk van Common AR-t találni: 48.56%-ról 56.30%-ra emelkedett
  • Mostantól nagyobb esélyünk van Uncommon AR-t találni: 26.83%-ról 28.15%-ra emelkedett
  • Mostantól kevesebb esélyünk van Rare AR-t találni 16.17%-ról 10.91%-ra csökkent
  • Mostantól kevesebb esélyünk van Epic AR-t találni 7.02%-ről 3.52%-re csökkent

Játékmenet

Bekerült a láva

  • Egy sebzés, ha hozzáérünk és kicsit visszalök minket

Bekerültek a vulkanikus gejzírek

  • Ha felé megyünk, akkor minket és a járműveinket is a levegőbe repít

Party Assist

  • Ha bekapcsolod a Party Assistot a heti vagy napi küldetésekhez, akkor az egész csapatod segíthet!
  • Minden egyes küldetést együtt csinálhattuk, így mindenkinek könnyebb dolga lehet
  • Ebbe nem számítanak bele a Fillelt, random játékosok és a Team Rumble csapattársak sem

Megnövelték az Infinite Dab időtartamát 11-ről, 12 órára

A Cozy Campfire mostantól világít, ha Thermal Scope-pal nézünk rá

Mostantól a napi küldetéseket automatikusan begyűjti a rendszer

Audio

  • Javítottak a felettünk/alattunk hallható hangokon
    • Mostantól erősebben halljuk a fölöttünk lévő lépteket
    • Alakítottak a hangok távolságán, hogy realisztikusabbak legyenek, ha felettünk vagy éppen alattunk trappol valaki
  • Javítottak a hangokon, ha túlterhelt a szerver
  • Mostantól azon játékos felől halljuk a fektetés hangját, akit lefektettek.
  • Sztereó hangot kaptak a játékosnál lévő fegyverek
  • Guggolás és célzás közben mostantól új zajokat hallhatunk
  • Mostantól plusz egy figyelmeztető hangot kapunk, ha felénk jön egy rakéta
  • Javítottak a hangok perspektíváján, ha az ellenfelünk glide-ol fölöttünk
  • Javított sebzés és kill hang visszajelzés
  • Új shield törő hang érkezett
  • Javítottak a "gyenge pont" ütés hangján a csákánnyal

UI

  • Hozzáadtak a News képernyőhöz egy funkciót, amivel elolvashatjuk az aktuális patch notes-ot
  • Vizuális fejlesztést kaptak a csapattárs nevek és az indikátorok
  • World Marker fejlesztés
    • Most már akkor is láthatóak a jelölések ha közel vagyunk
    • Dupla kattintással veszélyt jelezhetünk a markerekkel
  • Külön szűrést kaptak az animált töltőképernyők és a petek

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!