Lezajlott a selejtező, megvannak az európai döntő csapatai!

A GoHard csapatában két magyar játékos is szerepet kapott, íme a mérkőzés részletes elemzése!

Október 2-án véget ért a WGL online rájátszási szakasza, ami eldöntötte, hogy melyik két csapat jut ki az október 23-án megrendezésre kerülő európai döntőre. A döntőbe kerülésért négy csapat szállt harcba, így a Kazna Kru a Swift ellen játszott, míg a két magyar játékos - Wagner „kajzoo” Erik és Nagy „suxika” Sándor Péter - által erősített GoHard ellenfele az Oops volt. A Kazna-Swift összecsapásból végül a Kazna került ki győztesen, a GoHard-Oops csatát pedig nézzük meg részletesen!

GoHard vs. Oops

A mérkőzés BO13-ban zajlott, azaz a két csapatnak 6 általuk választott pályán kellett támadnia és védekeznie egyszer-egyszer, a kvalifikációt jelentő győzelemhez pedig 7 csatát kellett nyerni. Ha az első 12 csatában egyik csapat sem nyer hétszer, úgy a meccs egy előre meghatározott pályán a 13. csatában dől el.

Ruinberg:

A mérkőzés egy intenzív GoHard támadással indult az északi bázis és a mellette található terület megszerzésével, ami kimozdította a védőket, akikkel ezután a GoHard kereszttűz végzett.

Bár a GoHard megszerezte a vezetést, de a második csatában egy jól kivitelezett és összehangolt Oops támadás feltörte a védelmüket, így az Oops az első pályán 1:1-re egyenlített.

Prokhorovka:

A második pályán ismét a GoHard támadott és bár pár percig összeomlani látszott a taktikájuk, - hiszen a pálya közepén rengeteget sebződtek - de Mailand hibájának köszönhetően megszerezték a tankelőnyt, amit a végjátékban kamatoztatva megnyerték a csatát.

A következő körben mindkét csapat a pálya sínekkel övezett részére, valamint a dombra mozgatta egységeit, így sokáig kiegyenlítettnek tűnt a harc. Amikor az Oops látszólag védtelenül hagyta az egyik tankját a GoHard megpróbált előnyhöz jutni és feladva addigi pozícióit kitámadott, de ez hibának bizonyult amivel az Oops kezére játszottak és túl sok tankot vesztettek a manőver következtében, s ebből a hátrányból már nem tudtak felállni.

Steppes:

Az összecsapások Steppes-en folytatódtak és megint a GoHard támadott először. Steppes kifejezetten nyílt pálya, amin nem könnyű olvasni az ellenfél mozgását és különösen nehéz támadni, amire válaszként a GoHard tüzérséggel felelt, hiszen így az ellenfél beásott tankjait szinte veszteségek nélkül, magas hatékonysággal intézhetik el. Emiatt Oops az északi bázis mellett a síneknél agresszívan kitolta, de a GoHard jó csapatjátékkal és célpontválasztással győztesként került ki a harcból és újra átvette a vezetést.

Az eddigi megszokott minta azonban folytatódott, és az Oops csapatmozgására érkező GoHard ellentámadás hiányában az Oops újra pontot szerzett.

Mines:

Mines az egyik olyan pálya, amin rengeteg taktikai lehetőség nyílt meg az új fizika bevezetésével, hiszen olyan pontok is játszhatóvá váltak rajta, amiket korábban lehetetlen lett volna használni. Ilyen például a középső dombra vezető alternatív útvonalak sokasága, amit mindkét csapat mindkét csatában ki is használt, azonban taktikailag a GoHard mindkét csatában hibát követett el, ugyanis sokkal kisebb erőkkel volt jelen a dombon, mint az Oops, így a túlerő mindkét csata sorsát megpecsételte számukra és az Oops 5:3-ra elhúzott.

Himmelsdorf:

Az Oops a 2 pontos vezetés megszerzésével sokkal defenzívebbre vehette a játékstílusát, ugyanis nekik a hátralévő két pályán az is elég, ha 1-1-et játszanak, viszont a GoHard-nak mindenképp hoznia kell 2-0-át valamelyik pályán, és a hátralévők közül erre Himmelsdorf a legalkalmasabb. Szerencsére Himmelsdorf-on végre a GoHard védekezhetett először, és egy map kontrollra játszó taktikát vetettek be, amivel mindkét bázist bevédhették és megfelelően reagálhattak az ellenség megmozdulásaira. Az Oops végül egy erőteljes, 5 tankkal indított támadásra szánta el magát a hármas vonalon, amire szerencsére a GoHard kiválóan tudott reagálni és 1-re redukálták a két csapat közötti pontkülönbséget.

Támadó oldalról a GoHard ismét bravúrosan nyitott; az északi bázist támadták be, majd elintézték az ellenfél felderítő járművét és kiszedték az Oops legveszélyesebb tankját anélkül, hogy ők akár egy tankot is vesztettek volna, így szinte elképzelhetetlennek tűnt, hogy az Oops ezen a ponton fordítson, csakhogy a GoHard feltehetően kommunikációs hiba miatt letámadott két olyan tankot, amiket nem tudtak elpusztítani, és ezzel beszorultak egy szűk utcába, ahonnan már nem tudtak kimozogni és amíg újratöltöttek, addig az Oops kivégezte őket.

Murovanka:

Az Oops 6:4-re vezet, így mindössze 1 pontra vannak a kvalifikációtól, viszont a GoHard-on hatalmas a nyomás; mind a három hátralévő csatát meg kell nyerniük, ha ki akarnak jutni a döntőre.

A GoHard támad először. Biztonsági játékot játszanak; szétszórják a tankjaikat, próbálják meghatározni az Oops helyzetét, akik mindent feltesznek egy lapra és frontálisan, az összes tankjukkal lerohanják a GoHard-ot, akiket a támadás váratlanul és felkészületlenül ér; nem tudnak reagálni rá.

Az Oops ezzel a győzelemmel kvalifikálta magát az európai döntőre, így ők lesznek ott 4. csapatként a DiNG, UTOPIA és Kazna Kru mellett Katowicében Október 23-án.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.