Új lánctalpat kapnak a tankok a szezon közti frissítésben

Nagy változások voltak várhatóak, erről már korábban is értesített minket a Riot Games, de egészen mostanáig nem tudhattuk pontosan milyen újításokat kap majd a három tank a játékban. Nézzük őket abc sorrendben, ki mire számíthat a jövőben, lesz pár érdekes képesség.

A tank update folytatódik, Zac lesz a következő

Zac sem marad ki a megvizsgált tankok közül, őt is több változtatás fogja majd érni, leginkább a játékstílusát illetően.

Maokai

Maokai mindig is az alap tank funkciót töltötte be, nem nagyon volt olyan helyzet, ahol kifejezetten rossz választás lett volna, de igazán jónak se volt mondható. Kicsit túlságosan egyoldalú volt a játék vele, bekapcsoltad az ultit és utána egy célpontra rámásztunk teljesen.

A passzívja (Elszívó varázs/Sap Magic) megmaradt a régi, vagyis bizonyos varázslatonként a következő alaptámadása gyógyítja őt.
Q képessége (Földbecsapás/Bramble Smash szintén nem változott, továbbra is kisebb területre hat, ahol visszalök és lassít.

W varázslata (Természetfeletti ugrás/Twisted advance) is maradt a régi, rácsúszik egy célpontra és rövid ideig földhöz köti őt.

E képessége (Facsemete/Sapling Toss) viszont változni fog. Ahova ledobja őket, ott őrt fognak állni, majd üldözőbe veszik azt, aki arra jár, ütközéskor felrobbannak és mindenkit lassítanak, akit eltalálnak. A bokrokba rakott facsemeték tovább maradnak meg és idővel többet is sebeznek.

Ultija (A természet ereje/Nature's Grasp) teljesen átalakul. Maokai óriási, tüskés bokrokból álló falat idéz meg, ami előrefele halad és az eltalált ellenfeleket a földhöz köti. Minél messzebb van a célpont, annál tovább tart a földhöz kötés.

Főleg a végső képesség változása érdekes helyzeteket alakíthat ki, elsőosztályú zónázó eszköz lehet szinte bármilyen objektívánál, legyen az egy sárkány, a baron vagy akár egy torony.

Sejuani

Sejuani, a vaddisznón lovagló hadvezér asszonyság játéka nem volt túl élvezetes. Volt nagyjából egy kezdeményezésünk és egy egész jó CC ultink, de azon kívül túl sok minden nem jutott neki. Kicsit a személyiségét előtérbe hozva szerették volna frissíteni a hőst.

Új passzívot kapott (Jégpáncél/Frost Armor) ami aktiválódik, ha egy ideig nem kap sebzést. Ezt követően a pajzs megtörésénél egy rövid ideig immunis a CC-re és plusz ellenállásokat kap. A képesség magától is töltődik, de a mozgás felgyorsítja ezt a folyamatot.

Q képessége (Sarkvidéki roham/Arctic assault) nem változott, minden maradt a régiben.

A W változni fog (A tél haragja/Winter's wrath). Sejuani meglengeti buzogányát maga előtt, majd egyenesen csap vele. Ezen támadások mindegyik sebzést és Fagyasztást okoz.

Az E is új lesz (Mélyfagyasztás/Permafrost). Lesz egy passzív része: alaptámadásai Fagyasztást okoznak a hősöknek és a nagy szörnyeknek. Ezt a hatást a közelbe álló közelharci egységek is megkapják. A képesség maga maximum négyszer halmozható. Az aktív része pedig így alakul: Megsebzi illetve elkábítja és a Fagyasztás maximális halmozásával lefagyasztja az ellenséges célpontot. Sejuani a fagyasztott ellenfél elleni első támadása vagy képesége a célpont maximális életerejével arányos sebzést okoz.

Az ulti neve változatlan marad (Gleccserbörtön/Glacial prison) viszont a hatása kicsit megújul. Továbbra is elhajítja az elemi jégből készült fegyverét, amely a megtett távolság alapján sebez, kábít és lefagyasztja az eltalált hőst. Messziről indított Gleccserbörtön nyomában jégvihar keletkezik, ami rövid idő után kitör és jelentősen lassít minden célponton kívüli ellenfelet.

A hasznosságérzetünk mindenképp emelkedhet ezen változások után. Kérdés, hogy ez mire lesz elég, vissza fog-e térni az aktív hősök közé Sejuani.

Zac

Zac mostantól igazán méltó lesz halmazállapotához. Nem csak nyúlni és pattanni fog, de ragacsossá is válik, aminek ellenfelei is érezni fogják hatásait, a túlélhetősége viszont továbbra is megmarad.

Mint említettük, a passzív változatlan marad (Sejtosztódás/Cell division), bizonyos időközönként Zac nem egyből meghal, hanem négy darabra hullik szét amik igyekeznek összeállni, és a megmaradt pacát élterején alapuló életerővel tér vissza. Minden alkalommal amikor egy képességével eltalál valakit, elhullat egy ragacsot, amit összeszedve életerőt tölt vissza magának.

Q képessége nagy változásokon esett át (Nyúlós csapások/Stretching strikes). A karja kinyúlik és megaragadja, sebzi, valamint lassítja az első eltalált ellenfelet. Következő alaptámadása plusz hatótávot kap és ha Zac ezután egy másik ellenséget támad meg, akkor a két célpontot egymáshoz csapja, területi sebzést okozva az ütközés helyén.

W-je változatlan marad (Instabil Anyag/Unstable matter). Zac teste szétfröccsen, sebezve minden közeli ellenfelet. A ragacsok begyűjtésével csökkenteni tudja a W töltési idejét.

Kezdeményező E képessége szintén marad a régi (Rugalmas csúzli/Elastic slingshot). Lendületet vesz és kilövi magát a célterület fele, becsapódásnál a levegőbe lökve az ellenfeleket. Több ragacsdarab is leszakad róla, ha több ellenséges hőst talál el vele.

Végső képessége változik, egy új hatást kap (Pattanjunk!/Let's bounce). Tócsa formát vesz fel és felkészül, ami közben immunis a CC-re, valamint lassítja a rajta álló ellenfeleket. Miután befejezte a felkészülést, visszanyeri eredeti alakját és hátralöki a közelben álló ellenfeleket. Ha legalább egy másodpercig készült fel, akkor az ellenfelek beleragadnak és megával rántja őket a célterületre, ahol területi sebzést okoz.

Bár a hős alapja változatlan marad, teljesn új helyzeteket tudunk majd a frissített képességeknek köszönhetően kialakítani, nem csak a levegőbe röpíteni mindenkit.

Nektek hogy tetszenek ezek az újítások? Visszatérhetnek, vagy eltűnhetnek egyes hősök ezeknek köszönhetően?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Együttműködő partnerünk:

Ezeket olvastad már ?