Rammus, Malzahar és Heimerdinger ráncfelvarrást kap

Riot Meddler fejlesztői posztja szerint Heimerdinger és Rammus frissítése már közel jár a végcélhoz, Malzahar-ra viszont még várni kell. 

Andrei "Meddler" van Roon szerint Rammus és Heimerdinger már a 7.10-es patchben megkaphatják újdonsült énjüket. Malzahar-t viszont még tesztelni és finomítani szeretnék, így az ő debütálása valószínűleg a 7.11-es patch-ben várható. Az utóbbi hősnél leginkább a végső képessége jelent némi problémát a fejlesztőknek, a változás is leginkább ezen a téren lesz érezhető. Terveik szerint el szeretnék osztani a sebzést a célpontot egy helyben tartó sugár és az alatta lévő "tócsa" között, hogy kicsit hasznosabbnak érezze magát több ellenféllel szemben is.

Heimerdingernél az elsődleges probléma a tornyok megléte volt, főleg ha felső ösvényen játsszák, ahol manapság és az esetek nagy részében is, általában közelharci hősök küzdenek egymással. Nekik esélyük sincs felvenni a versenyt sem ösvénytolásban, sem abban, hogy egyáltalán közel merészkedjenek a tornyokhoz és Heimerhez, így ezek alapsebzését csökkentik. A lézernyalábok ugyanannyit sebeznek majd, mint eddig, viszont lassabban töltődnek fel maguktól. Érdemes lesz rágyúrni a skillshotokra, mert ha egy gránáttal eltalálunk valakit, arra azonnal lő a lézernyaláb. W képességével sem árt majd célozni, mert a rakéták találata is gyorsítja a nyalábok feltöltődését. 20% bónusz mozgási sebességet kap tornyai környékén, ez lesz az új passzívja, így könnyebben állhat irányba a skillshotokhoz. Végső képességéhez lényegében nem nagyon nyúlnak hozzá, az egyetlen lényegi változás, hogy a felerősített gránát sokkal többet fog sebezni.

Alig pár napja van kint a 7.9, máris itt a hotfix rá

Régóta vártunk már ezt a nagy patchet, tankok, tárgyak érkeztek benne, nem kis mennyiségben, de minden ezúttal sem sikerült tökéletesen.

Jelenleg Malzahar elsődleges és talán egyetlen célja is az, hogy elkapja az ellenfél lövészét, vagy sebzéshordozóját. Ezt leginkább a végső képességével és villanásával/flash-ével tudja elérni, így a célpontnak kevés ideje van reagálni, valamint magatehetetlenné válik és hacsak nincs nála egy QSS, semmilyen ellenszer nincs erre a megmozdulásra. Ez egyben persze azt is jelenti, hogy Malzahar is sebezhetővé válik, hiszen a végső képesség használata alatt ő is egy helyben áll. Ezzel a tervezett frissítéssel azonban már nem csak egy ellenfélre lehet veszélyes, hanem akár egy egész csapatra. Malzahar jelenlegi stádiumában is bőven megállja a helyét, még akkor is, ha kompetitív szinten már nem olyan gyakran látni. Az átlag solo que meccseken viszont kevés csapat képes időben reagálni ultijára, ezért sokszor büntetlenül tudja kihasználni azt és valószínűleg nem is mindig tisztelik meg a jelenlétét egy QSS-el, ergo az ellenfél carry-je, legyen az AD vagy AP, gyorsan meghal.

A Rammust illető változásokról egyelőre még nem sok konkrétumot tudni, csak annyit, hogy a 7.10-ben várható. Ok.

Mit gondoltok ezekről a változtatásokról? Milyen más hőst látnátok szívesen frissítve?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!