Rammus és Heimer rework, ping mute és ff15, megjött a 7.10-es patch!

Rammus és Heimer rework, ping mute és ff15, megjött a 7.10-es patch!

Szép vaskos patch note-ot kaptunk ezúttal, rengeteg változással, nézzük mik a legfontosabb újítások ezúttal!

Sok újítást hozott nekünk ezúttal a Riot Games, rengeteg hős kapott nerfet, vagy buffot, Heimert és Rammust kicsit új ruhába öltöztették és tovább változik az ARAM pálya is. Muteolni lehet majd a pingeket és akár 15 perc után is feladhatjuk a meccseket. Vessük bele magunkat, van miről beszélni!

Alig pár napja van kint a 7.9, máris itt a hotfix rá

Régóta vártunk már ezt a nagy patchet, tankok, tárgyak érkeztek benne, nem kis mennyiségben, de minden ezúttal sem sikerült tökéletesen.

Hősök

Heimerdinger: változnak a tornyai, kevesebbet ütnek és lassabban töltődik a lézer, viszont a többi képességgel ezt az újratöltődést lehet gyorsítani, az ultival erősített gránát pedig sokkal nagyobbat fog ütni

Rammus: gyorsabban gurul majd a pályán és akit eltalál azt jobban lassítja, pajzsa ki-be kapcsolható lesz és hatékonyabb, de cserébe Rammus lelassúl, taunt közbe pedig támadási sebességet kap. Ultija kétszer annyit sebez majd épületekre és lassít is minden ellenfelet maga körül.

Fizz: csökkentették az alapsebzést a W-n, de növelték az AP rátát rajta.

Graves: Q képességének alapsebzését csökkentették, viszont picit növeltek az AD rátán, emellett alacsonyabb szinteken magasabb CD lesz az ultiján.

Ivern: lassabban szedi a lábát ezentúl, a táborok elhozatala pedig több HP-ba és manába kerül majd.

Lee Sin: lassabban mozog majd és nagyobb lett a CD az ultin.

Lulu: alacsonyabb alap HP-t kapott, pajzsa pedig kicsit gyengébb lesz minden szinten

Kassadin: grafikai tuning és picit nagyobb E hatótáv.

Maokai: többé nem tudja aktiválni passzívját épületeken, Q-ja egységes manába kerül és kicsit tovább dobja vissza az ellenfelet, E képessége magasabb szinteken több manába kerül és kevesebbet sebez. 

Rakan: nagyobb hatótávot kapott a Q, W feldobása pedig nagyobb sebzéssel fog rendelkezni magasabb szinteken, E pajszát viszont csökkentették nagyobb szinteken.

Renekton: rengeteg bugfix W és E képességére.

Riven: az animation canceling-et tették konzisztensebbé a Q és E képességeken.

Sejuani: kevesebb ellenállást ad alacsonyabb szinteken a Frost Armor passzív, W képességének pedig kicsit csökkent a CD-je.

Udyr: összes képessége olcsóbb lett.

Yorick: kisebb életminőségbeli javítások, de semmi egetrengető.

Zac: Q képessége Zac maximális HP-ja alapján sebez és nagyobb hatótávval rendelkezik, E ugrása pedig akár tovább is feldobhat ellenfeleket, attól függően, hogy meddig charge-olta azt, ultija egy szemhunyásnyival több időt igényel, hogy teljesen felöltődjön.

Tárgyak:

Ancient Coin vonal: több HP regent ad alapvetően és a második szint egy kicsivel drágább, valamint változott a recepjte.

Relic Shield vonal: teljesen kifejlesztve, vagy önmagában vagy a sightstone-al plusz támadási hatótávot ad a közelharci egységeknek.

Spellthief's Edge vonal: csak fix időközönként kaphatunk plusz aranyat vele.

Spirit Visage: több HP, kevesebb MR és kevesebb HP regen.

+1 Rift Herald: ha megölik, hasonlóan a Baronhoz, vagy a sárkányhoz, egy egész pályán halható sikolyt ad ki magából.

Howling Abyss (ARAM)

  • közelharci hősök kapnak ingyen MR-t
  • több passzív aranyat kapunk és a mellettünk meghalt minionokból is
  • váltakozva érkeznek a siege minionok, egyszer a kék oldalon egyszer a piros oldalon
  • gyorsabban respawnol az inhibitor
  • gyorsabban stackelődik a RoA, valamint a Tear of the Goddes és az ebből tárgyak
  • a Guardian tárgyak több AD-t és AP-t adnak

Frissítették a Pulsfire Ezreal skint.

Mostantól lehet muteolni a pingeket is, nem csak a játékosokat, így nem kell állandóan azt hallgatni, amikor a topos már negyedjére hal meg 1 v 1-be és kéri a ganket.

A 15. perc után is fel lehet adni már a meccseket, viszont ehhez egyöntetű döntés kell, nem elég a 4 igen és az egy 1 nem, mindenkinek benne kell lennie.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!