Egy pici Hanzo és Genji buff, Orisa mostantól főleg tank és Soldier 76 egy erősebb nerfet kapott.
Az Overwatch születésnapi meglepetései mellé még kaptunk egy új frissítést is. Az elmondások alapján pár hős esetében csak kisebb balansz dolgokat kapunk, de lesz olyan változtatás is, ami mind a solo játékban, mind pedig a versenyeken is érezteti majd a hatását. Az újdonságok egyébként már pár hete kinn vannak a PTR szerveren és külön érdekesség még, hogy a tesztelések után alig változtattak rajtuk, mielőtt élesben is bekerült volna a játékba, szóval egész jól eltalálták a fejlesztők, amit akartak. De ezek után lássuk, miről is van szó pontosan.
Genji és Hanzo
Eddig, ha a két ninja megmászott egy falat, akkor volt egy minimális késleltetés, amíg támadhattak volna, köszönhetően annak, hogy az animációnak lel kellett pörögnie. Ezt most teljesen kivették. Amint a játékosok elválnak a faltól vagy felérnek a tetejére, egyből támadhatnak.
Hanzo
Storm Bow
- A kihúzási sebesség 10 %-kal felgyorsul
- Ha mászás előtt megfeszítésre került az íj, azaz maximális sebzést okoz majd a lövedék, és a mászás során a játékosok lenyomva tartják a jobb egérgombot, akkor a mászás végén is megmarad a kihúzás.
A két változtatás mindenképpen érezteti majd a hatását, hiszen így a két Shimida testvér egy fokkal gyorsabban tudja majd kitolni a sebzést. Azzal pedig, hogy az íj kihúzási sebessége növekszik, Hanzo-nak lehetősége lesz arra, hogy gyorsabban osztogassa a fejeseket.
Orisa
Fusion Driver
- A sebzés csökken 9 %-kal
Protective Barrier
- A töltési idő 12 mp-ről 8 mp-re csökken
Ezzel a változtatással gyakorlatilag teljesen a tank szerepkörbe kerül Orisa. Igazából oda, ahova a Blizzard alapból tervezte. Egyénileg kicsit gyengébb lesz, de a csapatot sokkal jobban tudja majd támogatni a megújult pajzzsal.
Reaper
Wraith Form
- A képesség használata után teljesen újratöltődik a Reaper fegyvere
Ezt a képességet a legtöbb esetben menekülésre használják a játékosok. Viszont miután véget ér a hatás, Reaper sokszor nagyon sebezhető. Ezzel a változtatással egyből lehet megint őrült módjára lövöldözni egyből miután kiléptünk a lidérc állapotból.
Reinhardt
Earthshatter
- A gyakorlati magasság 3-ról 2-re csökken
Ez inkább egy javítás, mintsem, hogy nerf lenne. Már mindenki találkozott azzal, hogy a nagypapa végzetes csapása olyan célpontokat is eltalált, akik jóval a hitbox felett voltak, ezzel a változtatással az ulti végre kicsit ’földhözragadtabb’ lesz.
Soldier 76
Heavy Pulse Rifle
- A kilőtt golyók sebzése 20-ról 19-re csökken
Ez tűnik talán a legkisebb változtatásnak, de lehet, hogy ennek lesz a legnagyobb hatása. A Blizzard elmondása szerint a veterán dps-e miatt szinte kihagyhatatlan része volt minden csapatkompozíciónak, a nerf miatt talán mostantól nem lesz ilyen nélkülözhetetlen.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!