Kevesebb lóerő marad Rumble masinájában a PBE patch szerint

Kevesebb lóerő marad Rumble masinájában a PBE patch szerint

Rengeteg hőst vesznek most elő a Riot-nál és gőzerővel dolgoznak azon, hogy mindenkit egyenlő szintre nerfeljenek le.

Ez persze felveti a kérdést, hogy ha most ekkora az igyekezet és ennyi mindenhez kell hozzányúlni, akkor eddig nem volt minden a legnagyobb rendben. Pedig elsőre talán annyira nem tűnne fel, csak pár szembeötlő példa, mint akár Ivern, Karma, Caitlyn vagy épp Ahri. Ezen hősök mostanában elég komoly nerfeket kaptak, vagy fognak kapni, most pedig Rumble is csatlakozik ehhez a listához.

Tovább nyírják Ivern rügyeit, Karmát sem kímélik a legújabb PBE patchen

Aioween | 17/06/02 10:30Úgy látszik a legutóbbi nerf sem volt elég Ivern-re, ezért megint kap egyet, Karmának pedig kijárt már, elég ha csak megnézzük milyen gyakran szerepel versenyeken. Lassan már nem lehet számon tartani hány nerfet is kapott Ivern a megjelenése óta, de a készítők még most is úgy érzik, hogy túl erős karakter.

Egyre nagyobb trendnek tűnik, hogy az egyes fejlesztői gárdák nemes egyszerűséggel Twitteren értesítik a játékosközösséget a várható változásokról, mielőtt azok még egyáltalán bekerülnének a PBE patchek közé. Riot Phroxzon is így tett a legutóbbi Rumble nerfeket illetően, amik nemsokára megjelennek a PBE szerveren.

Mint az látható, 3 képességéhez is hozzányúlnak, amiből egyik a passzívja. A lehűlés fázisa egy másodperccel később kezdődik, ezzel visszább tudnak venni az ability spam-ből, mert több időt kell várnunk egy-egy képesség között, különben túlmelegedünk. A lehűlés mértékét is változtatják, bár összességében ugyanaz marad, így a profi Rumble játékosok nem fognak különbséget érezni, de a kezdők könnyebben megtanulhatják kezelni a lehűléseit.

Talán az egyik legfontosabb képessége, az ultiját leszámítva, az a lángszóró. Visszavesznek a minionokra okozott százalékos sebzéséből, ami elég sok karakternek ellehetetlenítette az ösvényt vele szembe, ha nem volt beépített clearje. Emiatt napjainak nagy részét tornya alá betolva töltötte, kapkodva a farm után, míg Rumble vagy roamolhatott pl. midre, vagy TP használata nélkül hazamehetett, bevásárolhatott és visszasétált lane-re, mire mi kijutottunk a saját tornyunk fogsága alól. Ezt a gyengítő hatást még inkább elősegíti, hogy az eddigi fix CD alacsonyabb szinteken magasabb lesz és később jut el arra a szintre, mint amin most van. Ezzel szemben az alacsonyabb szinteken valamivel több alapsebzéssel fog rendelkezni, de ne felejtsük el, hogy mindezt ritkábban fogjuk tudni használni.

Pajzsát is gyengítik, mondjuk itt annyira nem nagy a változás, 2 mp-ről 1,5-re viszik le az időtartamát. 

Ezek a változtatások nem nagyon fogják a karakter hasznosságát befolyásolni hosszú távon, elvégre a Q CD-je max szinten ugyanannyi lesz, mint most, az Equalizer ugyanúgy egy erős képesség és a pajzs csökkentése sem fogja annyira hátráltatni, mert eddig sem arra támaszkodott elsősorban. Azt is tartsuk szem előtt, hogy Rumble köztudottan egy "igénytelen" karakter, elég neki 1-2 tárgy még akkor is, ha hátrányba van, mert egy jó végső képességgel sok helyzetet meg tud fordítani.

Visszatérve a frissítésre, ezek célja leginkább az ösvényfázis első szakaszában mutatott ellehetetlenítő hatását hivatott visszavenni, hogy esetleg olyan, manapság népszerű bruiser karakterek is ki merjenek állni vele, akiknek eddig esélyük nem volt a Rumble waveclearje miatt.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



League of Legends - Kifejezetten sótlan változtatást kap Ornn

A hegymély lángja nem egyszer csalt már mosolyt az arcunkra vagy volt késő esti Discord kvízek alapja egyedi tárgyneveivel, de a következő frissítéssel úgy tűnik ezt is elveszi majd tőlünk a Riot.