Zac és a nerf csapat már megint a ringben!

Zac és a nerf csapat már megint a ringben!

Az elmúlt három patch ellenére, egy rework és két hotfix után sem igazán sikerült stabilizálni Zac alkotóelemét, szóval újabb nerfek várnak rá.

Szegény Zac, ami sok az már sok, még egy játékbeli karakternek is. Persze ő nem tehet róla, hogy ennyire erős még mindig, a helyzettel viszont valamit kezdeni kell, mert továbbra is a listák élén van hasznosság terén.

Túl édesre sikerült a rágógumi a 7.10-ben, jöhetnek a nerfek

Elsőre kissé gyengének érezték a 7.9-es Zac-et, így egy patch-el később buffolták, de úgy tűnik túl erősre sikeredtek a változások.

Valahogy meg kellene oldani az erőfölényét, mert az nem járja, hogy minden egyes patchben alakítják, még akkor sem, ha ennyire ruganyos. Tehát a 7.12-es patch-ben is nagy valószínűséggel találkozni fogunk Zac nevével, ami zsinorban a harmadik alkalom lesz, hogy valamit változtatnak rajta. 

Az úton lévő nerfek elég átfogóak lesznek, remélhetőleg ezzel már egy jó helyre tudják tessékelni, ahol se nem túl erős, se nem túl gyenge. A nerfek több mindent fognak érinteni, nem csak az E képességét, amivel kilóméterekről tud beugrani egy-egy harcba. De ha már szóba került, ez a képesség is elég nagy pofont fog kapni, a sebzséséből visszavesznek 20-at minden egyes szinten, ami elsőre talán nem tűnhet túl soknak, de az early game-be, ahol mindenki pár száz HP-val rohangál nagyon is számít, a táborokról nem is beszélve.

W képessége is gyengítést kap, ami jócskán hozzájárult a gyors jungle clearjéhez, ez főleg az alsóbb szinteken lesz jellemző. Gankeknél is fontos lehet, de az elsődleges cél egyértelműen a karakter lelassítása az erdőben. Ez a többi ellenfelének egy kis előnyt adhat és ezen hiányossága talán egyensúlyozni tudja az egyébként többi területen jeleskedő Zac-et. 

Mit fog ez így együtt elérni? Nos, várhatóan nem túl sokat. Lassabban fogja kifarmolni a dzsungelét? Persze. De Zac igazi ereje nem a számaiban van, hanem pusztán a képességeiben és ahogy azok működnek. Mérhetetlen mennyiségű CC-t tud hozni a pályára és persze az lane-en játszó karakternek egy kicsivel többet kell ütnie egy-egy killért, de ez Zac hasznosságán aligha változtat.

Erősen kételkedünk abban, hogy ezek a gyengítések elegendőek lesznek, mert ha egy Zac egyszer berobban egy harcba, ott senki nem megy sehova és ez az a kulcsfontosságú erőssége, amivel igazán kezdeni kellene valamit, vagyis a CC-t hatóidejével. Ezek a gyengítések persze számítanak valamennyit, de inkább csak ideiglenes megoldás, semmint gyógyír az alapvető problémára, hogy Zac túl "ragaszkodó" célpontjaihoz.

Ezek a nerfek elegendőek lesznek ahhoz, hogy a Riot végre békén hagyja Zac-et?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.