Tegnap délelőtt már egy kiszivárogtatás után látni lehetett az új hőst, de a pontos képességeiről nem volt infó egészen estig, vagyis a hivatalos bejelentésig.
Tegnap délelőtt már az interneten keringett pár rövidebb videó és kép az új hősről, melyet Kayn-nek kereszteltek. Annyit lehetett látni belőle, hogy dzsungelesnek szánják és hogy elég keményen néz ki az alakváltásaival, valamint hogy sebzés is szorult bele. Estefele már a teljes repertoárját lehetett látni, hogy pontosan milyen képességekkel is fog rendelkezni, nézzük is meg őket sorra, valamint azt is, hogy melyik mire lehet majd jó.
Hivatalos bejelentés még nincs az új hősről, de kiszivárgott képek és videók vannak!
Korábban Riot Meddler úgy nyilatkozott, hogy még messze vannak attól, hogy új hőst adjanak ki. Ha ez igaz is, a félkész produktum már most elég jól néz ki!
Első ránézésre egyébként hasonlatos egy orgyilkoshoz, aki szintén manipulál valamilyen szinten az árnyékokkal, mint Zed, csak Kayn több szintet lépett. Egy Darkin által megszállott kaszát forgat a kezében, akinek erejét ki tudja használni, még úgy is, hogy ezzel a saját életét kockáztatja a történet szerint. Két lehetősége van, vagy Kayn veszi át az uralmat a kasza felett, vagy az bekebelezi őt és onnantól a Darkin uralkodik a testén. Innen fakad az alakváltó képessége is, amit lelkek gyűjtésével tudunk elősegíteni. Rajtunk múlik az, hogy milyen irányba szeretnénk fejlődni a karakterrel, vagy egy kifejlett Shadow Assassin-ná válunk, vagy engedjük, hogy a kasza átvegye az uralmat és mi magunk változunk egy Darkin-né. Ha távolsági karaktereket sebzünk, illetve ölünk meg, akkor azzal a Shadow Assassin form felé batyogunk, közelharci egységekkel pedig a Darkin irányba. Ez alapján érdemes eldönteni, hogy adott esetben mire akarunk fókuszálni, mivel ez a képességeink működését is befolyásolja, ezáltal, ha kiismerték a karaktert a játékosok, akár jósolni is lehet, hogy inkább mely ösvényeken fog gankelni.
Shadow Assassin formában bónusz mágikus sebzést tudunk okozni a csata első pár másodpercében, Darkin formában pedig minden okozott mágikus sebzés után gyógyulunk egy keveset. A formaváltást csak és kizárólag a bázison tudjuk végrehajtani.
Q képessége, a Reaping Slash hasonlatos kissé egy Tryndamere E-hez, csak a végén jön az AoE sebzés. Ez például dzsungeltáborok takarítására elég jó lehet, főleg, hogy szörnyek ellen még többet sebez és persze a sebzés meg a mozgékonyság jól jön gankeknél is, nem beszélve arról, hogy pozícióváltáshoz sem utolsó. Ha ezt a Darkin formában használjuk, akkor bónusz sebzést kapunk minden ellen, ami nem minion, így kissé nehezebb lehet a lane tax. :)
Blade's Reach névre hallgat a W, amivel egy vonalban tudunk sebezni és lassítani minden eltalált ellenfelet. Ezzel is segíteni lehet a gankeket, főleg egy ilyen sebző karakternél, akikre nem mindig jellemző a CC megléte. Ráadásul Darkin formában még egy kis knockup-ot is kapunk, míg a Shadow Assassin formában megnő a hosszúsága a vonalnak és kicsit késleltetve érkezik a sebzés, meg a lassítás, ami alatt van időnk akár mozogni is. Érdemes lesz figyelembe venni az ösvényeket, hogy mennyi CC-vel tudnak segíteni nekünk és ez alapján döntést hozni, hogy melyikkel járunk jobban.
Talán az egyik legundorítóbb képessége a Shadow Step, vagyis az E, amivel egész egyszerűen átsétálunk a tereptárgyakon, legyen az akár egy fal, vagy bármi más. Ha csatán kívül vagyunk, akkor az időtartam is megnő, amíg ezt használni tudjuk. Amint belépünk egy falba még gyógyulunk is egy kicsit. Evelynn-hez hasonlatosan ez kicsit felboríthatja a megszokott gankelési és ward-olási útvonalakat, hiszen olyan helyekről bukkanhatunk fel, ahonnan nem mindenki képes. Talon-nak is van egy hasonló képessége, amivel átugrik a falakon, de ez azzal ellentétben nem jelöli meg a tereptárgyakat és bármikor átmehetünk rajtuk, amint elérhető a képesség.
Végezetül az ulti Umbral Tresspass névre hallgat és olyan hősök ellen használható, akiket nemrégiben megsebeztek. Gyakorlatilag megszálljuk valakinek a testét és az időtartam alatt célozhatatlanok leszünk pár másodpercig. Ha újra aktiváljuk az ultit, akkor a megszállás megszűnik és kiszállunk a másik testéből, kicsit odébb csúszva, jelentős sebzést okozva az ellenfélnek. Shadow Assassin formában annyiban változik a képesség, hogy messzebbről is célba vehetjük ellenfeleinket és reseteli a passzívunkat, vagyis a bónusz mágikus sebzést. Darkin formában több %-os sebzést okozunk távozáskor, ami a célpont máximális HP-ján múlik, sőt mi magunk is gyógyulunk a folyamat során, ráadásul nem is keveset. Mondani sem kell, hogy ez mit jelent. Ha nem is az első pár szinten, mint Elise, de képesek leszünk nagyon rizikós dive-okat végrehajtani, mivel le tudjuk dobni a torony aggro-t magunkról, a gyógyulásról nem is beszélve és a sebzés sem lesz elhanyagolható.
Röviden tömören egy elég pofás kis dzsungeles karaktert kaptunk, akinek minimális CC-je, rengeteg sebzése, öngyógyulása és remek dive potenciálja van. Ha a számok is rendben lesznek, valószínűleg nagy sikernek fog örvendeni a karakter, már csak a kinézete miatt is. Egy kisebb gameplay videót is kaptunk róla, ahol akció közben is megcsodálhatjuk Kayn-t.
Nektek hogy tetszik a hős, játszani fogjátok?
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!