Hetek óta tudni, hogy az új Urgot félelmetesebb lesz, mint valaha és hát nem okoztak csalódást az alkotók. Valaki túl sok Mortal Kombatot játszott volna?
Ne is húzzuk nagyon a szót, mindenki ismeri Urgotot, évek óta átdolgozásért kiált, mivel nem igazán volt tiszta helye a pályán, hogy hol és miként is lehet tényleg hasznos. Szerencsére a Riot hallgatott ránk és a józan észre, ezért kapunk egy új és fejlesztett mészárszéket.
Több újdonságot jelentett be a Riot, többek közt egy Urgot rework-öt
Aioween | 17/06/21 10:30 Urgot egyike azon hősöknek, akiket nem gyakran látunk a pályán, sem az LCS-ben, sem a saját meccseinkben. Anno régen kapott egyszer egy buffot a pajzsára, de ez vajmi keveset tett az érdekében és ugyanúgy a süllyesztőben maradt, mint előtte.
Egy kicsit változtatnak az alapkoncepción is, míg eddig az E eltalálása nélkül a hasznosságunk nagyjából egyenlő volt a nullával, addig itt több lehetőségünk is lesz sebzést kiosztani és pár embert igazán kellemetlen helyzetbe hozni.
Passzívja az Echoing Flames lesz, mely Urgot összesen hat lábára koncentrál. A lábak sosem fordulnak el a pályán, mondhatni ugyanabban a szögben maradnak mindig, csak Urgot felső teste forog. A lábai pedig időközönként lángot is okádnak egy szögben, ami plusz sebzést ad, de egy lövés után "pihenniük kell. Ez a plusz sebzés fizikai lesz, illetve ha ugyanazt a célpontot egymás után több lábbal is eltaláljuk a soron következő sebzés már kevesebb lesz.
Teljesen azért nem tűnik el nyomkövetés rendszere, a Corrosive Charge, ami az előző verzióban az E volt, most átkerül a Q-ra, és kicsit más lesz a működése. Ugyanúgy egy lövedéket indítunk útnak, ami fizikai sebzést okoz egy kis területen és lassítja is őket. A célpontbemérést ennél az új változatnál is megkapjuk, ennek később lesz jelentősége.
Pajzsától sem fosztják meg Urgotot, ez lesz a W, ami a Purge névre hallgat. Ez azonban nem csak egy sima pajzsként funkcionál már, helyette gyors lövéseket ad le Urgot a legközelebbi célpontra. A célzást lehet befolyásolni az előbb említett Q-val, ami beméri a kulcsfontosságú célpontokat és az Echoing Flames passzívot is kihasználja ha elérhető az adott lábon, szóval sokat fogunk táncolni a hősök körül. A W alatt kicsit belassulunk, de cserébe a másoktól érkező lassító hatásokkal szemben ellenállóbbak leszünk. Amíg aktív a képesség, át tudunk sétálni minden egységen ami nem hős, viszont nem tudunk alaptámadásokat kilőni a gyors lövedékek mellett.
Disdain névre hallgat az E képesség, ami lényegében egy Singed E, egy kis rohamozással megspékelve. Urgot egy rövid távon belül előre ront és ha találkozik út közben hőssel, akkor azt szépen megragadja, majd a háta mögé hajítja. Rohamozás közben minden egységet, ami nem hős, félrelök ezzel megtisztítva az utat maga mögött. Ez a további CC miatt lehet fontos, hogy a csapattársak is be tudjanak egyből csatlakozni. A hátradobás után, ebből a képességből is megkapjuk a Q-nál leírt és a W szempontjából fontos bemérést a célpontra.
Minden bizonnyal az egyik legkirályabb ulti az egész játékban, a Fear Beyond Death méltó a nevére. A lényege, hogy Urgot kilő egy lövedéket egy vonalban, ami bele tudja fúrni magát az áldozat testébe. Amíg ez történik, fizikai sebzést okoz és le is lassítja a célpontot, illetve megkapjuk ebből is a bemérést. Amíg a befurakodás történik és a célpont egy adott HP % alá esik, akkor újra el lehet sütni a képességet, aminek hatására Urgot láncokkal ragadja meg ellenfelét, majd szép lassan becsörlőzi a bendőjébe, ahol a célpont fixen meghal. Miután kivégezte áldozatát, a körülötte álló ellenséges egységek, legyenek azok minionok vagy hősök elrettentésre kerülnek. Amíg épp csörlőzzük be a célpontot supresselve van, vagyis semmit nem tud tenni lényegében, olyan mint egy Malzahar, vagy Warwick ulti, talán a QSS még megmentheti időben, de ezt még nem volt lehetőségünk letesztelni. A célpont célozhatatlan is tehát semmivel nem lehet kívülről belenyúlni, az egyetlen megoldás, ha közben megölik Urgotot, mielőtt a célpont a bendőjébe érne.
A végső képességét elnézve, lehet hogy valaki nem csak Mortal Kombat, de Fűrész rajongó is lehetett, mert elég véresre sikerült a karakter. Egy kisebb bemutató videót is kaptunk, ahol játék közben is megcsodálhatjuk ezt a szörnyeteget!
Ha tippelnünk kellene, talán topos lesz, de ezt majd a közösség úgyis eldönti magának, egy dolog biztos, a League of Legends egy újabb Juggernaut karakterrel gazdagodott, azzal a különbséggel az eddigiekhez képest (pl. Darius), hogy ő távolsági támadással rendelkezik.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!