Félelem és reszketés az Idézők szurdokában, itt az új Urgot!

Félelem és reszketés az Idézők szurdokában, itt az új Urgot!

Hetek óta tudni, hogy az új Urgot félelmetesebb lesz, mint valaha és hát nem okoztak csalódást az alkotók. Valaki túl sok Mortal Kombatot játszott volna?

Ne is húzzuk nagyon a szót, mindenki ismeri Urgotot, évek óta átdolgozásért kiált, mivel nem igazán volt tiszta helye a pályán, hogy hol és miként is lehet tényleg hasznos. Szerencsére a Riot hallgatott ránk és a józan észre, ezért kapunk egy új és fejlesztett mészárszéket.

Több újdonságot jelentett be a Riot, többek közt egy Urgot rework-öt

Aioween | 17/06/21 10:30 Urgot egyike azon hősöknek, akiket nem gyakran látunk a pályán, sem az LCS-ben, sem a saját meccseinkben. Anno régen kapott egyszer egy buffot a pajzsára, de ez vajmi keveset tett az érdekében és ugyanúgy a süllyesztőben maradt, mint előtte.

Egy kicsit változtatnak az alapkoncepción is, míg eddig az E eltalálása nélkül a hasznosságunk nagyjából egyenlő volt a nullával, addig itt több lehetőségünk is lesz sebzést kiosztani és pár embert igazán kellemetlen helyzetbe hozni. 

Passzívja az Echoing Flames lesz, mely Urgot összesen hat lábára koncentrál. A lábak sosem fordulnak el a pályán, mondhatni ugyanabban a szögben maradnak mindig, csak Urgot felső teste forog. A lábai pedig időközönként lángot is okádnak egy szögben, ami plusz sebzést ad, de egy lövés után "pihenniük kell. Ez a plusz sebzés fizikai lesz, illetve ha ugyanazt a célpontot egymás után több lábbal is eltaláljuk a soron következő sebzés már kevesebb lesz.

Teljesen azért nem tűnik el nyomkövetés rendszere, a Corrosive Charge, ami az előző verzióban az E volt, most átkerül a Q-ra, és kicsit más lesz a működése. Ugyanúgy egy lövedéket indítunk útnak, ami fizikai sebzést okoz egy kis területen és lassítja is őket. A célpontbemérést ennél az új változatnál is megkapjuk, ennek később lesz jelentősége.

Pajzsától sem fosztják meg Urgotot, ez lesz a W, ami a Purge névre hallgat. Ez azonban nem csak egy sima pajzsként funkcionál már, helyette gyors lövéseket ad le Urgot a legközelebbi célpontra. A célzást lehet befolyásolni az előbb említett Q-val, ami beméri a kulcsfontosságú célpontokat és az Echoing Flames passzívot is kihasználja ha elérhető az adott lábon, szóval sokat fogunk táncolni a hősök körül. A W alatt kicsit belassulunk, de cserébe a másoktól érkező lassító hatásokkal szemben ellenállóbbak leszünk. Amíg aktív a képesség, át tudunk sétálni minden egységen ami nem hős, viszont nem tudunk alaptámadásokat kilőni a gyors lövedékek mellett.

Disdain névre hallgat az E képesség, ami lényegében egy Singed E, egy kis rohamozással megspékelve. Urgot egy rövid távon belül előre ront és ha találkozik út közben hőssel, akkor azt szépen megragadja, majd a háta mögé hajítja. Rohamozás közben minden egységet, ami nem hős, félrelök ezzel megtisztítva az utat maga mögött. Ez a további CC miatt lehet fontos, hogy a csapattársak is be tudjanak egyből csatlakozni. A hátradobás után, ebből a képességből is megkapjuk a Q-nál leírt és a W szempontjából fontos bemérést a célpontra.

Minden bizonnyal az egyik legkirályabb ulti az egész játékban, a Fear Beyond Death méltó a nevére. A lényege, hogy Urgot kilő egy lövedéket egy vonalban, ami bele tudja fúrni magát az áldozat testébe. Amíg ez történik, fizikai sebzést okoz és le is lassítja a célpontot, illetve megkapjuk ebből is a bemérést. Amíg a befurakodás történik és a célpont egy adott HP % alá esik, akkor újra el lehet sütni a képességet, aminek hatására Urgot láncokkal ragadja meg ellenfelét, majd szép lassan becsörlőzi a bendőjébe, ahol a célpont fixen meghal. Miután kivégezte áldozatát, a körülötte álló ellenséges egységek, legyenek azok minionok vagy hősök elrettentésre kerülnek. Amíg épp csörlőzzük be a célpontot supresselve van, vagyis semmit nem tud tenni lényegében, olyan mint egy Malzahar, vagy Warwick ulti, talán a QSS még megmentheti időben, de ezt még nem volt lehetőségünk letesztelni. A célpont célozhatatlan is tehát semmivel nem lehet kívülről belenyúlni, az egyetlen megoldás, ha közben megölik Urgotot, mielőtt a célpont a bendőjébe érne.

A végső képességét elnézve, lehet hogy valaki nem csak Mortal Kombat, de Fűrész rajongó is lehetett, mert elég véresre sikerült a karakter. Egy kisebb bemutató videót is kaptunk, ahol játék közben is megcsodálhatjuk ezt a szörnyeteget!

Ha tippelnünk kellene, talán topos lesz, de ezt majd a közösség úgyis eldönti magának, egy dolog biztos, a League of Legends egy újabb Juggernaut karakterrel gazdagodott, azzal a különbséggel az eddigiekhez képest (pl. Darius), hogy ő távolsági támadással rendelkezik.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!