Eléggé kibővült mostanság a játszott hősök száma, évek óta nem volt ennyire színes a LoL, ez persze nem jelenti azt, hogy ne lehetne ezt akár tovább bővítani pár apró változtatással.
Ezúttal három hőst pécézett ki magának a Riot, Luxot, Miss Fortune-t és Nasus-t. Mindhármukra apróbb buffok várnak, a kérdés viszont az, hogy szükségük van nekik ezekre?
Leona bőrébe bújt Kayn, semmi sem állíthatja meg, szó szerint - videó
Amennyi spagettit adnak a Riot Games-hez, ennyi erővel olaszok is lehetnének. Még meg sem jelent Kayn, de a szelleme máris megszállta Leona-t.
A Riot szerint igen, mivel úgy gondolják, hogy nem kell túl sok mindent változtatni rajtuk ahhoz, hogy ismét előkerüljenek és újra láthassuk őket gyakrabban a pályán. Lux mindig is egy ritka választás volt profi szinten, Miss Fortune többek közt Gorilla-nak és Wolfnak köszönhetően került előtérbe támogatóként anno, Nasus pedig ahogy a története is mondja, egy rég múlt kor harcosa, talán ez a ráncfelvarrás segít kicsit neki.
Nasus
Az utóbbi időkben Nasus a homokviharral együtt eltűnt Shurima mélységeibe, pedig pár szezonnal ezelőtt még a profi meccseken is láthattunk, emlékezzünk csak vissza Diamondra, de előfordult a felső ösvényen is. Jelenleg nincs valami jó stádiumban, 46%-os győzelmi aránya sem túl kecsegtető, de mi lehet a gond? Talán a képességei? Még mindig egy egész tűrhető splitpusher, egyike azon keveseknek, aki emellett tank is. A probléma inkább azzal van, hogy még ha sikerül is a Q-t telepakolni jelzőkkel, elég immobilis, a W ellenére is. Hiába a lassítás, nehezen jut egy ADC közelébe, vagy más kulcsfontosságú célpont közelébe, akiket két ütésből eltüntetne, főleg mostanság a tankosabb supportok és dzsungelesek mellett egyszerűen nem rúg labdába. Túl sok a CC, amin nem biztos, hogy átjut. Ez azt jelenti, hogy nagyjából a frontline tankokat tudja elérni, rájuk viszont nem mindig elég még a 3-400 jelző sem.
A terv a következő. Az E-re további ellenálláscsökkentést terveznek rakni, hogy a tankokat is kicsit erősebben tudja ütni, mivel mostanában több ellenállást tudnak venni a tárgyaknak hála. A másik dolog a Q CD-jének csökkentése lesz, amíg tart az ultija. Így talán át tud majd törni a tankosabb ellenfeleken is, viszont jó kérdés, hogy ugyanezt a gyorstüzelő Q-t hogy fogja túlélni egy törékenyebb célpont az ultija alatt.
Lux
Na ő az a hős, akit szerintem sokan nem bírnak már most sem az eszméletlen hatótávja és persze az ultija miatt, aminek még csökkenteni is lehet a CD-jét. Ettől függetlenül neki is elég alacsony a győzelmi aránya van, szintén 46%, hasonlóan Nasus-hoz. Egyes esetekben elég erős tud lenni, de azon felül nem igazán tud hasznos lenni csapata számára. Az ő ideális esete, hogy egy kombóból felrobbant egy, vagy két carryt, majd pár másodpercre pihenőre megy, mert valószínűleg 3 varázslata is kimegy a 4-ből. Amennyi pajzs és gyógyítás meg egyéb módszer van a carryk védelmére mostanság, nincs könnyű dolga. Az ő pajzsa egyébként ironikusan pont nem tartozik a jobbak közé, bár tény, hogy egyszerre akár több szövetségest is védeni tud, de még így is elenyésző.
Ezért szeretnék kicsit a hasznosságát és a utilityt növelni nála, ami talán a pajzsát fogja érinteni leginkább. Ami még utility nála az ugye az elkapás a Q-val, valamint a lassítás az E-n, de azokkal már így is elég nehéz mit kezdeni a puszta hatótávjuk miatt. Az elkapás idejét, vagy akár a lassítást növelve még nehezebbé válna bármit is tenni ellene idézői képesség nélkül.
Miss Fortune
Érdekes, hogy ő is itt van a listán, mivel a többiekhez képest ő egész jól teljesít számok alapján. 52%-os győzelmi aránya van, ráadásul egész jó számmal lehet őt látni meccseken. Nem ő a leggyakoribb szereplője az Idézők szurdokának, de egész jó helyzetben van. Ettől függetlenül a Riot úgy gondolja, hogy kell egy kis buff rá, így növelik a támadási sebességét, elősegítve az alaptámadásokra épülő stílusát. Továbbra is furcsa, hogy egy amúgy is jól teljesítő hőst, miért kell még tovább erősíteni, ezzel felzavarva az álló vizet.
Az itt vázolt frissítések persze nem véglegesek nála, nem is biztos, hogy napvilágot látnak. Ha mégis, akkor lehetséges, hogy valahonnan máshonnan meg elvesznek valamit az erejéből, hogy kompenzálják az állandó támadási sebesség bónuszt.
Ezek a frissítések még nem élesek a PBE szerveren sem, pusztán a Riot fórumain tették őket közzé, szóval még bármi változhat. Egy-két héten belül azonban kiderül, hogy az ígért dolgokból pontosan hány is fog megvalósulni. A készítők nyilván utána fognak ezeknek számolni, utána jöhet a teszt és ha ez mind rendben van, csak akkor kerül ki az éles szerverekre.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!