Enyhén szólva sikeresnek mondható a frissítés, hiszen az eddigi középmezőny aljából egyenesen a legjobbak közé repült Cho'Gath.
Mi történt ezzel a szörnnyel, aki hosszú évek óta csendes résztvevője a játéknak? Nos, annak a pár apró változtatásnak köszönhetően a mutatói sokkal szebben néznek már ki.
A legutóbbi patch után hotfix-et kellett kiadni Nunu-ra és Singed-re, kicsit túl erősre sikerültek
Aioween | 17/07/19 12:12Túl keményre gyúrták a hógolyót és túl sűrű lett az a füstfelhő. Nunu és Singed patch-en kívüli hotfix nerfeket kaptak, de miért is? Két olyan hősről beszélünk, akik az utóbbi időben nem sok rivaldafényt kaptak, egészen az utóbbi hetekig.
A dzsungel Cho'gath győzelmi aránya 13,11%-al nőtt meg, 43,33-ról 56,44-re, míg a felső ösvényen 6,06%-al.
Ezen számok láttán, a 7.15-ben szinte biztos, hogy várhatunk majd nerfeket rá, meglepő lenne, ha ez a karakter így és ilyen formában maradna benn a VB kvalifikációs patch-ben. De mitől is ennyire jó választás jelenleg?
Először is az átdolgozott E képessége nagyon elősegíti őt a dzsungelben. A változás lényegében egy sima képességgé alakította ezt át szemben az eddigi ki-be kapcsolható változattal, cserébe viszont olyan sebzést raktak rá, amit nem sokan tesznek zsebre, már csak a százalékos mivolta miatt sem. Sokan nem számítanak tőle többre egy feldobáson kívül, de azt sem szabad elfelejteni, hogy az a három hullámban kilőtt E képesség lassít is. Tehát, van egy lassítása, hogy nehéz legyen menekülni, ott van a feldobása és ha mindez nem lenne elég, még némítani is tud, hogy semmiképp se tudjunk kereket oldani.
Az eddig ismert eszközök is segítik a dzsungelben, a passzívjának köszönhetően egészségesen tud haladni a táborok között és HP-t nyer vissza. A Q képességét nem kell magyarázni, hogy egy feldobás miért jó egy-egy ganknél, a némítás minden ellenséges képességhasználatot elvesz akár több célponttól, a lassítás pedig szintén hasznos. Az ultija pedig nagyon jól egyűtt működik HP-val, mivel nem csak a begyűjtött jelzők, de a bónusz HP is segít. Az E-je szintén egyre hatékonyabb a jelzőkkel, mivel nagyobb területet fed le, ahogy Cho'Gath mérete is nő. Ráadásul a jelzőknek nincs végső határa, így ha elég óvatosan vagyunk, a határ a csillagos ég.
Ezek után nincs más dolgunk, mint kiválasztani a Smite-ot és a dzsungel pozíciót és kezdődhet a móka. Pár dolog amire érdemes figyelni. A képességeket ebben a sorrendben fejlesszük, az ultit is beleszámolva persze, amikor lehet: E, W és végül Q, csak a feldobás léte kell, ezt ráér fejleszteni később.
És hogy milyen tárgyakat vegyünk rá? Ez sem okozhat túl nagy fejfájást, de a legfontosabbak az champion.gg szerint: kék Smite-os Cinderhulk a bónusz 25% HP miatt. Ninja Tabi, mert az mindenkire jó. Righteous Glory szintén a HP-ért és persze a mozgási sebességért meg lassításért. Gargoyle Stoneplate sok ellenállást nyújt és ha három ellenfél között találjuk magunkat, akkor aktiváljuk és instant 40% HP-t kapunk egy kis időre (ultizzunk is közben). Warmog's Armor, ezt nem kell magyarázni, Tons of HP. Thornmail pedig sokat segíthet minden mozgékony ADC-vel szemben. Nos ez nem feltétlenül a legjobb build, mindössze 41%.os győzelmi aránya van.
Ami talán egy fokkal jobb, az a Titan Hydra, itt is fontos a HP, meg további területi sebzésre teszünk szert, ez szépen egészíti ki a Vorpal Spikes (E) sebzését, ráadásul a tárgy sebzés HP-ből scale-el, a Thornmail valóban jó választás, a Boots of Mobility-vel gyorsabban mozoghatunk a pályán, az pedig több jelzőt jelent, a kék Smite-os Cinderhulk szintél kell, még egy kis mozgási sebesség és plusz kezdeti burst sebzését egy Deadman's Plate még elfér rajtunk, végül pedig a nyers HP-ért egy jó Warmog.
Nektek melyik build tetszik jobban?